:: ECONOMY :: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, ВПЛИВ І ТЕНДЕНЦІЇ :: ECONOMY :: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, ВПЛИВ І ТЕНДЕНЦІЇ
:: ECONOMY :: СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, ВПЛИВ І ТЕНДЕНЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

СОЦІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СВІТОВОГО ТУРИЗМУ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК, ВПЛИВ І ТЕНДЕНЦІЇ

 
14.07.2023 14:40
Author: Алексєєнко-Лемовська Людмила Владиславівна, кандидат педагогічних наук, Міжнародний європейський університет
[13. Sociological sciences;]


Світовий туризм є одним з основних факторів глобалізації, що впливає на соціальні, економічні та культурні аспекти сучасного світу. Він змінює наш спосіб життя, створює нові можливості та виклики, має великий потенціал для соціального та економічного розвитку країни. Глобальний туризм заснований на переміщенні людей із звичного середовища, що робить можливим взаємодію між людьми. Це створює взаємний вплив на туристів і приймаючу спільноту, об’єднуючи людей різних рас, мов і вірувань [1].

У соціологічних дослідженнях світового туризму дослідники зосереджують увагу на аналізі соціальних аспектів світового туризму. Адже, у соціальному аспекті туризм є індикатором рівня життя населення, сприяє збереженню культурної спадщини та історичних цінностей, формуванню взаємного інтересу людей різних національностей, веде до зростання толерантності та поваги між ними, стабілізації міжетнічних і міжнародних відносин [2].

Актуальними є дослідження впливу туризму на місцеві спільноти, соціальну структуру, культурну ідентичність та взаємодію між туристами та місцевими жителями. Одним з ключових аспектів соціологічних досліджень є вивчення взаємодії між туристами та місцевими спільнотами. Визначається, як туризм впливає на соціальну структуру та взаємодію в місцевих спільнотах, зокрема, на зайнятість, доходи та соціокультурну динаміку [3].

Дослідження показали, що туризм може мати як позитивний, так і негативний вплив на соціальні спільноти. З одного боку, він може створити нові можливості для розвитку, сприяти підтримці культурної спадщини та збереженню природних ресурсів. З іншого боку, посилений туризм може привести до економічної нерівності, змін у соціальній структурі та втрати автентичності місцевої культури. 

Серед соціальних факторів, які сприяють розвитку туризму в його сучасному стані, можна виділити сприйняття безпеки та політичної стабільності. Крім того, соціальні фактори, групи, ролі та статус формують туристичні потреби, особистість та ідеї для впливу на поведінку туриста.

Дослідження також розкривають певні тенденції у світовому туризмі. Зростання масового туризму, підвищення інтересу до сталого туризму та екотуризму, зміни в популярних туристичних напрямках та вплив технологічних інновацій на туристичну галузь – це лише деякі з тенденцій, які були виявлені  у дослідженнях. 

Отже,  соціологічний аналіз світового туризму є інструментом для розуміння його впливу на суспільство. У подальших дослідженнях ми плануємо розширити аналіз соціологічних аспектів світового туризму.

Список використаних джерел:

1. Amoiradis Christos, Velissariou Efstathios, Stankova Mariya. Tourism as a Socio-Cultural Phenomenon: A Critical Analysis. In: Journal of Social and Political Sciences, 2021, Vol.4, No.2, рр. 10-21.

2. Зайцева М. М. Соціальний аспект туристичної діяльності. Sосіопростір: Міждисциплінарний збірник наукових праць соціології та соціальної роботи Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2016, № 5, с. 23-27.

3. Yankovyi Volodymyr, Koval Viktor, Dudka Tetiana, Bykhovchenko Valentyna. Statistical assessment of project economic priority in company's investment management. Rev. gest. pers. tecnol. 2021, vol. 14, n. 42, pp. 85-105.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АМБІВАЛЕНТНІСТЬ ЕТИКО-МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У СПОРТИВНОМУ ПРОЦЕСІ
14.07.2023 15:35




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1425 (0.156 сек.)