:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ? :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 6



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?

 
24.11.2021 22:04
Author: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Русаков Микита Андрійович, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Однолько Ксенія Олегівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
[Economic direction]

Сьогодні складно уявити день без музики. Вона оточує нас із самого дитинства. Кожен має улюблений стиль, виконавця, групу, тощо. Наразі з’являються теорії впливу мелодії на людину, її фізичний і психологічний стани. Приклад: спокійна музику має гарний влив на кров, вона збільшує кількість лімфоцити [1]. Чи не дивовижно? 

Важливо зазначити, що музика сьогодні має вартість. Проте можливість вибору залишається незмінною: слухач може використовувати як безкоштовні джерела, так і платити за прослуховування. Ціна підписки також є змінною, вона варіюється в залежності від платформи. Тому ми вирішили методом опитування дізнатися, чому українці надають перевагу та чи існує залежність між часом прослуховування та вартістю. 

Для проведення власного дослідження нами було опитано 81 респондент за допомогою соцмереж. Респондентам були надані наступні питання: 

- чи слухаєте ви музику?

- які платформи використовуєте: безкоштовні або платні?

- скільки часу в день ви проводите за прослуховуванням?

Маємо наступні результати.





Рис. 1. Структура респондентів за платною підпискою на цифрові музикальні платформи, %


Таблиця 1

Залежність тривалості використання цифрової музикальної платформи та ціни підписки







Деяку залежність можливо побачити серед людей з підпискою на платні музичні платформи, а саме, чим більше людина слухає, тим більше готова вона витрачати коштів на підписку. Екстраполюючи результати дослідження на українське суспільство важливо відмітити, що, українців бажаючих платити за музику 48%, решта, 52% користуються безкоштовними сервісами. Проте сьогодні все більше користувачів та музичних виконавців закликають використовувати підписки на різних платформах. Для чого? Слід почати підтримувати робітників музичної індустрії, а не піратські версії мистецтва. Більш того, використання безкоштовних джерел веде до споживацької деградації суспільства [2].


Список використаних джерел:

1. Sovfarfor. – URL: https://ukr.sovfarfor.com/muzichne-mistectvo/135-muzika-v-zhitt-ljudini.html 


2. Wylsa.com. – URL: https://wylsa.com/buydontsteal/





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДІЯЛЬНІСТЬ МИТНИХ ОРГАНІВ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
24.11.2021 21:35




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.142 сек. / Mysql: 1425 (0.108 сек.)