:: ECONOMY :: РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 6



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

РОЛЬ ІННОВАЦІЙ В МАРКЕТИНГУ

 
22.11.2021 13:46
Author: Каліберда Мар'яна Сергіївна, студентка Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара
[Economic direction]


Технології в сучасному світі розвиваються дуже стрімкими темпами. На розвиток людства здійснюється сильний вплив науково-технічного прогресу, який спричинює зростання між конкуруючими країнами, компаніями та корпораціями великих розривів технологічного та економічного характеру, за умови нового інноваційного товару або послуги. Однією з головних завдань керівників підприємств є врахування змін зовнішнього середовища, в які входить як діяльність конкурентів, так і спостереження за розвитком науково-технічного прогресу. Достовірний аналіз та оцінка даних явищ допомагають залишатись конкурентоспроможними на ринку, розробляти нові, інноваційні товари та послуги і сприяють подальшому впровадженню інноваційних змін.

На теперішній час в Україні спостерігається зниження попиту на внутрішніх та зовнішніх ринках вітчизняної продукції, а отже і спад її виробництва. Тому наразі немає сприятливих альтернатив розвитку інновацій для українських підприємств.

Інновація визначається як впровадження нових технологій або нових підходів до організації виробництва, праці та управління , що дозволить бути не тільки конкурентоспроможними чи здобути переваги над конкурентами, а й охопити всю галузь загалом.

Яку роль відіграє маркетинг у розвитку продукту? По-перше, завдяки маркетингу здійснюється етап підготовки продукту до подальшого просування, допомагає створити так звану базу для розміщення нового товару аби досягти максимального збуту. Маркетинг дає можливість провести детальний аналіз потреб ринку в інноваційних продуктах та потреб споживачів, задля сформування правильних пропозицій товарів, які будуть мати великий попит на ринку.

Науковці розрізняють поняття інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій. Маркетинг інновацій являє собою складний та комбінований процес, за яким передбачено прогноз розвитку технологій, для того, щоб цілеспрямовано направити ресурси підприємства на виготовлення та розробку нового інноваційного товару або послуги та його подальшого маркетингу [1].

Великий вплив на міжнародний ринок інноваційних товарів спричинила світова пандемія COVID-19. Зокрема, на розвиток медичної сфери, в яку все частіше інвестують кошти. Після початку пандемії зріс попит на індивідуальні онлайн консультації, що спричинило появу багатьох стартапів, які створили додатки для телефона, в яких можна відслідковувати показники свого організму, поспілкуватись із відповідним фахівцем та отримати підтримку психолога під час карантину [2, 3].

Отже, пропозиціями щодо вдосконалення маркетингу інновацій є: глобальні концепції нових проєктів та аналіз самого проєкту; ефективна взаємодія всіх структурних підрозділів фірми; поєднання інноваційних технологій та інноваційного маркетингу задля реалізації сильних сторін діяльності підприємства, які матимуть  перевагу над конкурентами; підсилять маркетингову орієнтацію, сприятимуть детальному аналізу, що покращить розуміння ринку та взаємодію зі споживачами.

Список використаних джерел:

1. Секерин В. Д. Инновационный маркетинг: учебник. Москва: Инфра, 2012. 235 с.

2. Москаленко В. А. Особливості організації маркетингу в наукомістких галузях. Економіка та суспільство. 2017. № 13. URL: http://economyandsociety.in.ua.

3. Google Finance: URL: https://www.google.com/finance. 

_____________

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.225 сек. / Mysql: 1425 (0.176 сек.)