|
|
|
2. Management. Marketing;
It is shown [1-4] з 4 |
Pages:
1
|
|
|
BRAND EVALUATION METHODS
|
[2. Management. Marketing;] |
Author: Yalovega Natalia, PhD, HEI of Ucoopspilka “Poltava University of Economics and Trade”
|
25.05.2021 20:35 |
|
|
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ЯК УМОВА УСПІХУ КОМПАНІЇ
|
[2. Management. Marketing;] |
Author: Пелюшок Ольга Миколаївна, студентка 2 курсу ФТМ, Київський національний торговельно-економічний університет;
Ільїна Олена Василівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана»
|
29.05.2021 11:05 |
|
It is shown [1-4] з 4 |
Pages:
1
|
|
|
|