:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ :: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АКТУАЛЬНІСТЬ ГІБРИДНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ

 
27.10.2022 01:15
Автор: Мартинова Наталія Сергіївна, кандидат технічних наук, доцент, Сумський державний університет
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0003-0057-471X (Natalia Martynova)

Представлений матеріал  містить стислий огляд гібридних моделей навчання, які були напрацьовані і  використовуються протягом 2020-2022 років в  університеті Мангайму (Universität Mannheim, Німеччина) та Сумському державному університеті ( СумДУ, Україна). 

Останні декілька років внесли суттєві корективи в організацію навчального процесу в вишах по всьому світу. Пандемія COVID 19 примусила від звичних занять в аудиторіях (очно) перейти до впровадження дистанційного навчання (онлайн) для всього контингенту студентів в кожному навчальному закладі. І навіть на етапі  поступового зниження карантинних обмежень повернення тільки до однієї з форм навчання залишається неможливим. Так виникають певні гібридні моделі організації освітнього процесу. При проходженні науково-педагогічного стажування в університеті Мангайму українські викладачі  мали можливість ознайомитися з досвідом німецьких колег.  В університеті використовуються наступні форми організації навчання:  не- та інтерактивні курси, які проводяться переважно особисто (очно); не- та інтерактивні курси, які проводяться переважно онлайн. Студентська аудиторія в основному вмотивована на навчання, тому  акцент роботи викладача ставиться  на питаннях  якісного  наповнення контенту  та підтримки   мережевого етикету [1].

З огляду на воєнний стан в Україні освітній процес у вишах країни в 2022 році організований тільки в змішаному форматі. 

В СумДУ  сформувалася і використовується гібридна трикомпонентна модель навчання – онлайн, офлайн та асинхронне. Акцент в роботі викладача перш за все робиться на тому, щоб не втратити аудиторію, підтримати мотивацію до навчання у студентів в складних умовах воєнного стану. 

За розкладом організовуються онлайн заняття з використанням системи електронного навчання СумДУ  [2]. З урахуванням потреб і можливостей учасників освітнього  процесу організовуються практичні заняття, консультації в аудиторії (очно). Асинхронна форма дозволяє вирішувати труднощі технічного  плану (виклики воєнного стану)   – відсутність час від часу електрики, засобів зв’язку, інтернету тощо,  як у студентів так і у викладачів. В зв’язку з цим не є доцільним ставити жорсткі часові рамки для здачі звітів по практичних (лабораторних) роботах, та навіть домашніх завданнях. Також, в зв’язку з тим, що певна кількість як студентів, так і викладачів вимушена була покинути територію України  і перебуває в різних країнах, то актуальною є і проблема узгодження розкладу в різних часових поясах. Підтримуючи дисципліну в організації навчання, університет щоденно гнучко реагує на можливі виклики.  

Список використаних джерел:

1. https://www.uni-mannheim.de/lehren

2. https://elearning.sumdu.edu.ua/ 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
27.10.2022 03:08
ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ТА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОЄКТУВАННЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ХРИСТИЯНСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
27.10.2022 02:26
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАОЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
27.10.2022 02:11
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК «ВИЩА МАТЕМАТИКА» У ВИГЛЯДІ ВЕБ-СТОРІНКИ ЯК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 184 «ГІРНИЦТВО»
25.10.2022 17:31
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «СТАТИСТИКА» ЗДОБУВАЧАМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ
21.10.2022 19:07
DEVELOPMENT OF EDUCATION IN SINGAPORE
19.10.2022 12:10
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ РОЗУМІННЯ РОЛІ МАТЕМАТИКИ В ПІЗНАННІ ЯВИЩ І ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ЗАСОБОМ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ
14.10.2022 12:46
ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
13.10.2022 13:53




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.216 сек. / Mysql: 1425 (0.166 сек.)