:: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY ::  ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ МОТИВАЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ

 
17.02.2020 16:59
Автор: Гур'янова Вікторія Сергіївна, студентка Криворізького факультету Запорізького національного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В останній час основна увага приділяється людському фактору, так як сутність і ефективність бізнесу визначають люди. Грамотний менеджмент в даній області формує сприятливе середовище, в якому реалізується трудовий потенціал, розвиваються здібності кожного працівника, люди отримують задоволення від виконаної роботи і суспільного визнання своїх і колективних досягнень [1]. 

Для того, щоб викликати зацікавленість працюючих до праці, необхідно їх певним чином мотивувати. 

Відтак, мотивація – важливий компонент організації будь-якого виробництва і суспільства в цілому. 

У сучасних умовах проблемою мотивації є те, що на підприємствах їй не приділяють належної уваги. Хоча пріоритетним завданням соціальної політики України є збереження і відтворення трудового потенціалу, тому дана тема є досить актуальною. 

Розгляд мотивації трудової діяльності більшість українських науковців здійснюють у трьох аспектах: як результат взаємодії об'єктивних і суб'єктивних факторів; як процес становлення усвідомлених причин трудової діяльності; як властивість особистості працівника [2].

Дослідження мотивації праці є передумовою розробки та впровадження на підприємствах України ефективних стимулюючих систем, що враховують різноманітні інтереси працівників, раціонально поєднують у собі методи матеріального і морального заохочення й забезпечують ефективну діяльність працівників в інтересах підприємства. На практиці застосовують безліч методів мотивації персоналу та їх комбінації, одними з найбільш поширених є:

- економічні методи управління, ґрунтуються на матеріальному заохоченні: заробітна плата, премії, надбавки і т.п., що дозволяють контролювати виконання плану робіт та покращувати якість роботи;

- адміністративно-правові методи, засновані на директивних вказівках; головною метою є гармонізація робочих зусиль трудового колективу для виконання поставлених цілей;

- соціально-психологічні методи, вживаються з метою підвищення соціальної активності співробітників. 

Соціально-психологічні методи поділяють на три основні групи:

- соціальні, що регулюють відносини трудового колективу шляхом визначення і координації інтересів і цілей індивідуумів або команди загалом;

- соціально-психологічні, що забезпечують соціальні потреби людини, формують організаційну культуру спілкування, регулюють поведінку індивідів та міжособистісних стосунків колективу; 

- психологічні, що регулюють відносини між індивідами шляхом раціонального підбору та розстановки персоналу за посадами (вік, характер, індивідуальне ставлення до праці). 

Отже, методи мотивації є провідними аспектами, що мають безпосередній вплив на практику трудової діяльності, а їх повноцінне виконання спроможне суттєво впливати на трудову активність персоналу. Тому для кінцевого успіху велике значення має збіг цілей працівника та підприємства.

Список використаних джерел:

1. Гакова М.В. Концептуальні підходи до управління персоналом підприємств готельно-ресторанного господарства. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2014. Вип. 4 (66). С.130-134.

2. Дьолог Т.І. Управління мотивацією у вітчизняних підприємствах: мотиваційний механізм, мотиваційні фактори і критерії ефективності мотивації. Економіка та держава. 2013. №10. С.16-18. 

_______________

Науковий керівник: Гакова Міра Володимирівна, викладач Криворізького факультету Запорізького національного університету



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
18.02.2020 17:21
INNOVATIONS IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
14.02.2020 15:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.230 сек. / Mysql: 1396 (0.18 сек.)