:: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 22



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ

 
27.04.2018 12:13
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь; Сидорко Наталя Леонідівна, старший викладач кафедри економіки підприємства Університету Державної фіскальної служби України
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В умовах сьогодення digital-маркетинг є частиною повсякденного життя. Це відбувається завдяки тому часу, який користувачі проводять в мережі Інтернет. Ми бачимо безліч різних проявів маркетингу  ̶  бачимо рекламу і або користуємося нею, або не звертаємо уваги. Для зниження другого збігу обставин необхідно вивчати цільову аудиторію. Доцільно спілкуватися з потенційними покупцями, встановити контакт і розвивати свою продукцію виходячи з їх попиту і переваг. Напрямок digital-маркетингу розвивається, з'являються нові можливості та технології для взаємодії з цільовою аудиторією. Даний вид маркетингу є одним з найбільш перспективних на сьогоднішній день інструментів просування товару.

Важливими показниками ефективності використання можливостей digital-маркетингу є метрики, за допомогою яких можна розрахувати значимі аспекти маркетингового відділу. До найбільш важливих з них відносяться: order gap analysis, net promoter score, cost per click, revenue per click, cost of sale.

Розглянемо докладніше дані метрики digital-маркетингу, визначимо їх значення і виділемо основні переваги.

1. Order gap analysis (OGA)  ̶  показник, що відображає середній час, який проходить між двома послідовними покупками користувачів. Дана метрика часто використовується при побудові стратегії розвитку і функціонування email-маркетингу. Інформація, яка надається при розрахунку OGA, впливає на своєчасну взаємодію з аудиторією [1].

2. Net promoter score (NPS) ̶ показник, що відображає відсоток користувачів, які після здійснення покупки готові рекомендувати продукцію компанії іншим людям. Net promoter score ̶ індекс лояльності, який використовується в якості визначення задоволеності споживачів товаром, сервісом або брендом. Важливо усвідомлювати, що негативний досвід поширюється швидше, що зумовить наявність ряду проблем із залученням покупців.

3. Cost per click (CPC)  ̶  показник, що відображає вартість одного кліка на будь-якій рекламній платформі. CPC дає чітке уявлення про те, наскільки доцільно вкладати гроші в різні рекламні канали.

4. Revenue per click (RPC)  ̶  показник, що відображає середній дохід з кожного кліка по рекламі вашої продукції. Порівняння двох метрик digital-маркетингу CPC і RPC дасть уявлення про співвідношення витрат і виручки з одного кліка. У разі, коли RPC трохи перевищує CPC, необхідно провести аналіз компанії на предмет недостатнього прибутку і виявлення методів його підвищення.

5. Cost of sale (COS)  ̶  показник, що відображає середню вартість продажу через відношення між витратами і прибутком. Даний показник визначає необхідність змін рекламної кампанії. COS можна обчислювати як по всій рекламній кампанії для розуміння загальної картини, так і для кожного оголошення, щоб виявити найбільш ефективні з них [2].

Необхідність досягнення оптимального рівня значень за всіма показниками digital-маркетингу дозволить компаніям визначитися зі стратегічними цілями, оскільки буде зрозумілий шлях розвитку компанії.

Список використаної літератури:

1. Анісімов А. Ю. E - mail маркетинг: переваги і недоліки. / А. Ю. Анісімов, А. С. Краснов. // Збірник статей за підсумками Міжнародної науково – практичної конференції: Сучасні проблеми та перспективні напрямки інноваційного розвитку науки. – 2017. – С. 44 – 46.

2. 33 метрики digital-маркетингу, які завжди актуальні. [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://blog.ingate.ru/detail/33-metriki-digital-marketinga-kotorye-vsegda-aktualny.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІІ ДИВЕРСИФІКАЦІІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ - ВИРОБНИКІВ ХЛІБА ТА ХЛІБО-БУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
29.04.2018 12:27
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
27.04.2018 18:17
ВИДИ РЕВІТАЛІЗАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ОПТИМІЗАЦІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ НГК
25.04.2018 11:17
EVENT-МАРКЕТИНГ – ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
25.04.2018 11:05




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.449 сек. / Mysql: 1396 (0.376 сек.)