:: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ :: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
:: ECONOMY :: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ФУНКЦІОНУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

 
06.10.2013 12:10
Автор: Шевель К.В., студентка Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]
Після переходу від адміністративно-командної економіки до ринкової, перед Україною постала низка важких завдань з приводу реформування усіх ланок політичної, економічної, соціальної та культурної сфер. Одним з таким важких завдань було створення нової соціальної системи захисту населення.
Найкращим шляхом впровадження змін стало,запозичення досвіду іноземних країн,зокрема, країн Європи. Так, наприклад, в Україні не було «Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань»,а діяв лише Закон України «Про охорону праці».
В цьому законі було приписано усі випадки а також форми відшкодування виплат, які здійснювалися підприємцем або керівником підприємства. А вже після створення Фонду виплати здійснюються за рахунок бюджету а також інвестицій до Фонду. Саме таке нововведення і є досвід запозичений у Німеччині.
Центральне місце в німецькій системі соціального захисту займає соціальне страхування. Близько 90% населення приймає участь в системі забезпечення соціального страхування, до державний програм входять програми з пенсійного забезпечення, охороно здоровя, виплати по безробіттю, виплати пов’язані з нещасними випадками на виробництві, а також забезпечення соціальної допомоги. Ключовим завданням держави у цій системі є створення  правової  основи та законодавчої бази  і здійснює правовий нагляд і перевірки діяльності органів соціального захисту.
Німецька система соціального страхування діє на основі шести основних принципів, а саме [3]:
1) Принцип обов’язкового страхування
2) Принцип фінансування за рахунок внесків – система соціального страхування фінансується за рахунок внесків страхувальників і застрахованих осіб;
3) Принцип солідарності – означає що в незалежності від сум страхових внесків всі особи є застрахованими однаково;
4) Принцип самоврядування – один із ключових принципів, що передбачає функціонування фондів за системою власного самоврядування, а також, що вони є відповідальними за совї дії у повній мірі;
5) Принцип вільного руху – передбачає собою право вільного переміщення у просторі Європейського Союзу в незалежності від місця роботи;
6) Принцип еквівалентності– цей принцип означає що виплати під час настання страхового випадку є еквівалентними до тих, якими були внески до моменту настання випадку. Саме у Німеччині це відносять до нарахування пенсії.
Фінансування системи соціального захисту в Німеччині здійснюється з внесків застрахованих осіб найманої праці та роботодавців  або за рахунок коштів державного бюджету, а також може бути фінансування за двома цими джерелами.Гарантом виконання соціальних зобов’язань виступає держава, перерозподіляючи частину коштів на покриття видатків у вигляді державних дотацій.
Внески застрахованих формуються з:
- Медичне страхування
- Пенсійне страхування
- Страхування на випадок безробіття
- Страхування від нещасного випадку
- Догляд за хворими




Висновки: Впровадження іноземного досвіду в Україні відбувається поступовими кроками, що мають на меті вдосконалення системи соціального страхування. Ключовим стало запозичення досвіду Німеччини, з основними принципами а також встановленою системою страхування, у реформуванні. Так досвід створення Фонду  соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Україні, мав на меті забезпечення страхування та виплат з боку держави, а не лише роботодавця, таким чином роботодавець стає відповідальним перед фондом, відповідно перед державою.

Список використаних джерел:
1. Germany Trade & Invest [Електронний ресурс]:http://www.gtai.de
2. Internations[Електронний ресурс]: http://www.internations.org/
3. Deutschesozialversicherung – Соціальне страхування Німеччини [Електронний ресурс]: http://www.deutsche-sozialversicherung.de/en/index.html
4. Федерація професійних спілок України,Національна профспілкова доповідь Президенту України В.Ф.Януковичу «Праця в Україні; необхідність якісних змін для суспільної ефективності та гідного життя»,- Київ 2010 рік.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЄВРОЗОНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ
07.10.2013 21:45
РОЛЬ МФО В КРЕДИТУВАННІ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
05.10.2013 11:25




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.343 сек. / Mysql: 1396 (0.261 сек.)