:: ECONOMY :: НЕСТАНДАРТНІ ЗАДАЧІ ТРИГОНОМЕТРІЇ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ЗЗСО :: ECONOMY :: НЕСТАНДАРТНІ ЗАДАЧІ ТРИГОНОМЕТРІЇ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ЗЗСО
:: ECONOMY :: НЕСТАНДАРТНІ ЗАДАЧІ ТРИГОНОМЕТРІЇ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ЗЗСО
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

НЕСТАНДАРТНІ ЗАДАЧІ ТРИГОНОМЕТРІЇ НА ФАКУЛЬТАТИВНИХ ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ У ЗЗСО

 
21.11.2023 13:08
Автор: Мироник Вадим Ілліч, кандидат фізико -математичних наук, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Пушкашу Тетяна Борисівна, студент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
[25. Физико-математические науки;]

ORCID: 0000-0003-1680-4479 Вадим Мироник

Вимоги, які ставляться програмою до кожного предмету, шкільних підручників і методики навчання, розраховані на так званого середнього учня. Проте вже з перших класів починається стрімке розшарування учнів: на тих, хто легко і з цікавістю засвоюють програмний матеріал з предмету, тих, хто при вивченні досягає лише задовільних результатів та тих, кому успішне вивчення матеріалу дається з великими труднощами.

Все це призводить до необхідності індивідуалізації навчання математики, зокрема її розділів, пов’язаних із тригонометрією. Однією із форм індивідуалізації навчання є позакласна, зокрема факультативна робота.

Варто відрізняти два види факультативної роботи з будь-якого предмету:

•робота з учнями, які відстають у вивченні програмного матеріалу (додаткові позакласні заняття);

•робота з учнями, які проявляють підвищену зацікавленість, здібність до предмету, у порівнянні з іншими (власне, позакласна робота в традиційному розумінні).

Говорячи про перший напрямок факультативної роботи, можна зазначити наступне: цей вид позакласної роботи з учнями, які вивчають математику, є далеко не в кожній школі. Проте навіть у цьому випадку підвищення ефективності навчання з необхідністю повинно призвести до зниження значення додаткової навчальної роботи з учнями, що відстають у навчанні. В ідеалі перший вид позакласної роботи повинен мати виражений індивідуальний характер і проявлятися лише у рідких випадках (хвороба учня, перехід зі школи іншого типу і т.і.)

Другий із зазначених вище напрямів факультативної роботи з математики – заняття з учнями, які проявляють зацікавленість до вивчення математики, відповідає наступним основним цілям:

1)Розвиток підвищеної зацікавленості до математики.

2)Розширення і поглиблення знань учнів з програмного матеріалу.

3)Оптимальний розвиток логічних здібностей учнів та навичок науково-дослідницького характеру.

4)Виховання високої культури мислення.

5)Розвиток і поглиблення уявлення про практичне значення предмету в сучасному суспільстві.

6)Розвиток в учнів вміння самостійно і творчо працювати з навчальною та науково-популярною літературою.

Тригонометрія є одним із найважчих і у той самий час одним із найцікавіших розділів математики у ЗЗСО. Знання учнями основних тригонометричних формул ще не гарантує їм вмілого їх застосування. Факультативні заняття як ніколи допоможуть зацікавленому учневі отримати естетичне задоволення від процесу  розв’язування тригонометричних рівнянь, нерівностей, доведення тригонометричних тотожностей. Різні способи розв’язаня конкретної задачі покажуть учневі як можна нестандартно міркувати.

Приклад. Довести тотожність




Перенесемо усі доданки в одну сторону,  позначимо їх суму S і будемо доводити тотожність





Список використаних джерел:

1.Козира В.М. Технологія уроку з математики.– Тернопіль, Астон, 2002р, 52с.

2.Ясинський В.А. Задачі математичних олімпіад та методи їх розв’язування. – Тернопіль, навчальна книга – Богдан, 2005рб 208с.

3.Конет І.М., Паньков В.Г., Радченко В.М., Теплінський Ю.В. Обласні математичні олімпіади – Кам’янець-Подільський, Абетка, 2004р.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МГД-УДАРНІ ХВИЛІ В НЕОДНОРІДНОМУ ПЛАЗМОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ: РІВНЯННЯ І РОЗВ’ЯЗКИ
16.11.2023 17:14




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.342 сек. / Mysql: 1425 (0.252 сек.)