:: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

 
18.04.2023 17:01
Автор: Мачульська Марина Миколаївна, студент, Хмельницький університет управління та права імені Леоніда Юзькова
[16. Государственное управление;]

Ґрунтом для регулювання антикорупційної діяльності на правовому рівні є перелік головних законів, що регулюють таку діяльність: «Про запобігання корупції»; «Про Національне антикорупційне бюро України»; «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», «Про прокуратуру» та низка інших законів. Тоді називаючи основний напрям антикорупційної діяльності можна вказати саме напрям запобігання корупції в усіх її проявах, таких як заохочення, подяка чи інші [1]. 

Значення поняття «запобігання корупції» доречно прикріплювати до запобігання правопорушень, так як корупційні вчинки, які окреслено в антикорупційному законодавстві, є правопорушеннями (злочинами і проступками залежно від обсягів та суспільних наслідків) [4]. 

Головною задачею антикорупційної політики було і є введення заходів, які відповідають міжнародним шаблонам і загальному європейському досвіду.

Міністерством інтеграції окреслено такі пріоритетні лінії антикорупційної діяльності на 2023-2025 роки:

1. Моніторинг та оцінка ризиків. Має посилитися роль робочих груп з оцінки корупційних небезпек, яка підпорядковується Мінреінтеграції. Основним завданням цієї групи є дослідження причин та умов, які провокують виникнення ризиків корупції маючи на меті їх запобігання.

2. Відкритість і прозорість. Для цього ведеться активна робота з залучення представників громадськості та незалежних експертів до процесу оцінки корупційних небезпек.

3. Обізнаність. Проведення навчань антикорупційної тематики у формі семінарів та тренінгів. Підвищення рівня обізнаності у галузі антикорупційного законодавства. Це сприятиме формування правової свідомості і, в подальшому,  неприйнятного відношення до корупції в усіх її проявах чи спробах [3].

В загальному антикорупційна діяльність здійснюється в нашій державі здебільшого у напрямку запобігання (попередження) корупції. Цей напрям уточняється шляхом визначення поняття корупційних дій та ознак корупційних відносин, а також акцентування сфер корупційних ризиків (наприклад це можуть бути відносин публічного керівництво, де висока ймовірність розвитку корупції) [2]. 

Окреслимо 7 основних напрямів антикорупційної діяльності, враховуючи основні лінії Міністерства: 

1.Профілактика - попередження, інформування, навчання з метою недопущення розвитку корупційних ситуацій.

2.Формування неприйнятного ставлення громадськості до корупції та корупціонерів шляхом проведення серед суспільства агітації в засобах масової інформації. 

3.Створення «переліку посад» підвищеного корупційного ризику. Та запропонувати цим працівникам перейти на строкові контракти з «компенсаційним пакетом», який буде становити часткову виплату з бюджетних коштів, які чиновник втратить у разі корупційного діяння.

4.Підняття для держслужбовців ефективності правил етичної поведінки в напрямку забезпечення доброчесної поведінки, уникнення конфлікту інтересів та деталізувати поняття «інституту правового компромісу». 

5.Підвищення якості надання адміністративних послуг та розроблення критеріїв її оцінювання. Максимально перевести адмінпослуги у форму технічного процесу, дистанційно, обмеживши безпосереднє спілкування працівника і отримувача даних. 

6.Створення в органах державної влади окремих структур для проведення внутрішнього проведення слідства корупційних вчинків.

7.Створення дієвого механізму захисту людей, які повідомлятимуть про корупцію та приховування їх даних від корупціонера [2].

Отже, антикорупційна політика спрямована на введення заходів, які відповідають міжнародним шаблонам і загальному європейському досвіду. Міністерство інтеграції виділило такі пріоритетні лінії антикорупційної діяльності в Україні на 2023-2025 роки, як обізнаність, моніторинг та оцінка ризиків, відкритість та прозорість. У ході наукового дослідження також було сформульовано сім основних напрямів антикорупційної діяльності України.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1.Житар М. О., О. О. Шевченко. "Боротьба з корупцією в Україні як одна з актуальних проблем сьогодення." 2018, С. 226 -227.

2.Кравчук Микола, Петровська Ірина. "Основні напрямки антикорупційної діяльності в Україні та їх правове регулювання." Актуальні проблеми правознавства. 2021 С.49-56.

3.Пріоритетні напрями антикорупційної діяльності на 2023-2025 роки. URL: https://www.kmu.gov.ua/news/minreintehratsii-vyznachylo-priorytetni-napriamy-antykoruptsiinoi-diialnosti-na-2023-2025-roky (дата звернення: 08.04.2023).

4.Про запобігання корупції: Закон України від 14 жовтня 2014 № 1700-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1700-18#Text (дата звернення: 08.04.2023).

____________________________________________________________

Науковий керівник: Ваганова Людмила Василівна, кандидат економічних наук, доцент 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ ЯК ЧИННИКА МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ
20.04.2023 08:27
ПРОБЛЕМАТИКА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
18.04.2023 22:47
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
18.04.2023 22:01
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕТИКИ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ
18.04.2023 13:29




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.307 сек. / Mysql: 1425 (0.244 сек.)