:: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS? :: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
:: ECONOMY :: НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 18



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НАВИЧКИ ТАЙМ – МЕНЕДЖМЕНТУ – SOFT ЧИ HARD SKILLS?

 
20.05.2020 19:12
Автор: Кандагура Катерина Сергіївна, кандидат наук з державного управління, доцент, Київський національний торговельно-економічний університет; Трунова Валерія Дмитрівна, студентка факультету торгівлі та маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Час – найцінніший ресурс людини, а вміння розпоряджатися часом – вміння яке робить людину, в очах керівника, кращим працівником, порівняно до тих, що не мають навичок тайм – менеджменту.

Питанню тайм – менеджменту присвячені дослідження таких авторів: Н. Алюшина, А. Гаврилюк, Х. Плецан, С. Прентіс, Б. Трейсі, Н. Черненко та ін.

Тайм – менеджмент - це техніка управління часом, яка включає в себе правила і принципи, що допомагають людині правильно організувати свій час і досягти максимальної ефективності в будь-якій справі [1]. Дослівно термін «time management» перекладається з англійської як «управління часом».

Тайм – менеджмент базується на таких принципах, як:

- поставлення правильної мети – дозволяє сфокусуватися на одній справі, але вона має бути досяжною та реальною;

- мотивація – бажання зекономити час та задовольнити першочергові потреби;

- результативність – ця техніка допомагає за коротший час зробити більше справ, за умов правильного розподілення та використання часу [1].

Також навички тайм-менеджменту допоможуть подолати складнощі, що заважають своєчасному виконанню завдань, такі як:

Прокрастинація – бажання відкласти важливі справи та заходи на потім, тяжіння до справ, що приносять більше задоволення або швидший результат. 

Перфекціонізм – постійне невдоволення досягнутими результатами через прагнення досконалості.

Згідно правил тайм-менеджменту, ефективність збільшується не за рахунок швидкості чи більшого обсягу робіт. Результативність зростає завдяки звільненню від дрібних, неважливих справ, розмежуванню особистого та робочого, усунення хронофагів – об’єктів, що відволікають від основної діяльності.

Тайм – менеджмент існує двох видів:

1. Корпоративний – існує на підприємствах, і полягає у розподіленні, керівниками, завдань в команді та встановленні строків їх виконання, а основне завдання – ефективне та раціональне використання часу кожним працівником.

2. Особистий – стосується конкретної людини, її професійної діяльності, саморозвитку та самовдосконалення, особистого часу тощо.

Багато дослідників, зокрема Г. Архангельський та А. Гаврилюк, вважають, що ефективний корпоративний тайм – менеджмент будується у вигляді певної піраміди (рис. 1) [2].




Отже, для ефективної побудови корпоративного тайм – менеджменту бажано, щоб більшість працівників володіли цією навичкою.

Для цього можна проводити навчання працівників, влаштовувати для них певні курси або лекції, спеціальні зустрічі з фахівцями, або можна набирати нових працівників, що володіють особистим тайм – менеджментом.

Ефективними методами планування є такі інструменти:

- ABCDE- розподіл справ на групи важливості;

- SMART- формулювання цілі та розподіл її на дрібніші завдання;

- Матриця Ейзенхауера- сортування справ по категоріям важливості та терміновості;

- Принцип Парето- «Приблизно 80% результатів приносить 20% зусиль»

- Діаграма Ганта- метод передбачає візуальне відображення справ у вигляді календаря з вказанням крайніх термінів тривалості та порядку виконання;

- Метод «помідора» (Pomodoro) - максимальна концентрація уваги на короткий період для виконання конкретної задачі.

В сучасному світі багато часу приділяється навичкам майбутніх працівників і в резюме та при співбесіді HR обов’язково визначають ваші навички та вміння, які зараз поділяються на два типи - soft та hard skills (українською – м’які та жорсткі навички).

Однак, до яких навичок та чи відноситься до цього розподілення саме тайм – менеджмент?

Для початку, soft skills – навички, що пов’язані з особистими навичками людини. До цього відноситься: комунікабельність, стресостійкість, вміння постійно навчатися тощо.

Hard skills – навички, що пов’язані з професійними вміннями та знаннями людини. До них відноситься: знання іноземної мови, вміння керувати автомобілем тощо.

Різниця між цими видами навичок наведена у таблиці 1.




Тайм – менеджменту навчаються самостійно або проходячи спеціальні курси, існують спеціальні підходи, практикуми для набуття цієї навички – саме тому визначити яка це навичка – soft або hard складно.

Але більшість фахівців вважають, що навички тайме – менеджменту - soft skills, через низку факторів:

- освоєння цього навику, здебільшого, залежить від емоційної складової людини;

- навички тайм – менеджменту проявляються лише у практичній діяльності;

- легко змінюються та корегуються;

- існують лише загальні підходи до тайм – менеджменту, які корегуються під конкретну особу тощо. 

Отже, навички тайм – менеджменту є невідкладними складовими сучасної людини, а особливо ціняться роботодавцями. Успішний корпоративний тайм – менеджмент будується тільки на особистому тайм – менеджменті кожного працівника компанії. Тому при наймі на роботу, роботодавці звертають увагу на наявність цих навичок у майбутніх робітників. Але, фахівці, однозначно не встановили до якого виду навичок soft (м’яких) або hard (твердих) відноситься тайм - менеджмент. За результатами проведеного дослідження встановлено, що хоча й цим навичкам можна навчитися та для цього розроблені спеціальні курси, література, але вона є soft skills (м‘якою навчикою). До м’яких навичок тайм – менеджмент можна віднести через наступні фактори:

- ці навички легко змінюються;

- потребують конкретної ситуації для примінення;

- повільно засвоюються тощо.

Список використаних джерел:

1. Ефективне використання робочого часу – Режим доступу: https://kadrhelp.com.ua/efektyvne-vykorystannya-robochogo-chasu

2. УДК 334:005 - Тайм – менеджмент як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства – Буняк Н. М. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal/14_ukr/39.pdf

3. Что такое hard и soft skills? В чем разница? Что важнее? – Режим доступу: https://proforientator.ru/publications/articles/chto-takoe-hard-i-soft-skills-v-chem-raznitsa-chto-vazhnee.html https://enjoy-job.ru/edu/business-edu/chto-takoe-hard-soft-skills/

4. Что такое hard и soft skills – Режим доступу: https://enjoy-job.ru/edu/business-edu/chto-takoe-hard-soft-skills/

5. Тайм-менеджмент. Базові правила – Режим доступу: https://bogushtime.com/blog/taym-menedzhment-bazovi-pravila



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ
30.05.2020 13:06
ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
30.05.2020 12:59
РОЛЬ ВНУТРІШНІХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
28.05.2020 18:09
ЖИТТЯ БРЕНДУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ НА ПРИКЛАДІ ТМ LIPTON
28.05.2020 18:04
THE IMPORTANCE OF THE INFORMATION SYSTEM IN MODERN ENTERPRISE MANAGEMENT
28.05.2020 18:00
WAYS TO INCREASE THE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE
26.05.2020 18:09
МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ САЙТА
26.05.2020 18:01
DEFINITION OF ORGANIZATIONAL AND ECONOMIC MECHANISM IN CHANGE MANAGMENT
14.05.2020 15:42
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
14.05.2020 15:36




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.283 сек. / Mysql: 1396 (0.225 сек.)