:: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА :: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА
:: ECONOMY :: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОРГАНІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА

 
26.03.2020 17:17
Автор: Герасименко Юлія Сергіївна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, м. Харків, Україна
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Протягом останніх п’яти років загальна площа органічних сільськогосподарських земель зросла в Україні в 1,5 рази, а експорт органічної продукції в 2017 році в грошовому вимірі перевищив $90 млн. За оцінками експертів, темпи розвитку органічного виробництва в Україні в 5,5 рази вище, ніж у Європі та в 4,9 рази – ніж у світі.

За офіційною статистикою Україна посідає 11-те місце серед європейських країн за загальною площею сільськогосподарських угідь, сертифікованих як органічні. Але при цьому органічні землі займають менше 1% з 42,7 млн га сільськогосподарських земель в Україні.

З усього обсягу продажів органіки 90% припадають на експорт і лише 10% – на внутрішній ринок. Загалом в Україні виробляється понад 400 найменувань органічної продукції. Найбільше її купують Нідерланди, Німеччина і Великобританія, але загалом українську органіку «беруть» більш ніж 40 країн.

Основними органічними експортними товарами з України є зернові – кукурудза, пшениця, ячмінь, олійні - соняшник, бобові, дикорослі ягоди, гриби, горіхи і трави. За даними швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні» Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL), у 2017 році органічний експорт з України досяг 264 тис. т, а значення органічного експорту становило близько $90 млн.

Вперше з України експортували органічний мед в 2017 році, а вже наступного року обсяги становили 300 тонн. Обсяг експортованої замороженої малини також значно зріс за останні 3 роки і торік досяг понад 400 тонн. З'явився перший український виробник органічного цукру – ТОВ «Дедденс Агро», який став основним на європейському ринку органічного цукру з обсягом виробництва понад 800 тонн.

В FiBL відмічають, що все більше українських операторів мають намір продати не тільки сировину, але й перероблені продукти. Наприклад, у 2018 році значно збільшився експорт органічної соняшникової олії [1].

Відносно основних етапів розвитку органічного руху в Україні, то виділяються наступні:

• 1994 – Зареєстровано Міжнародну благодійну організацію «Інформаційний центр «Зелене досьє»;

• 1996 – Зареєстровано перше органічне підприємство – ПП “Агроекологія”;

• 1997 – Підписано договір між урядами України та Швейцарії щодо технічної та фінансової співпраці;

• 2003 – Вийшло в світ перше в Україні документальне відео про органічне виробництво;

• 2004 – Зареєстровано Асоціацію учасників біовиробництва «БІОЛан Україна»;

• 2005 – Зареєстровано Федерацію органічного руху України;

• 2007 – Зареєстровано український орган сертифікації “Органік стандарт”;

• 2007 – Перша органічна продукція українського виробництва з’явилась в торговельних мережах;

• 2008 – Відкриття першого спеціалізованого магазину “Натур Бутік”;

• 2009 – Вперше українська органічна продукція презентована на БіоФах;

• 2009 – Відбувся перший Всеукраїнський ярмарок органічних продуктів;

• 2011 – Проведено перше суб-регіональне оглядове дослідження «зеленої економіки» для Вірменії, Молдови та України;

• 2013 – Зареєстровано Спілку виробників сертифікованих органічних продуктів «Органічна Україна»;

• 2014 – Набрав чинності Закон «Про виробництво та обіг органічної сільськогосподарської продукції та сировини»;

• 2014 – Офіційне відкриття першого Національного павільйону України на БіоФах;

• 2014 – Державна підтримка органічного виробництва вперше закладена в держбюджеті;

• 2015 – Органічне виробництво названо одним з пріоритетних напрямків розвитку АПК;

• 2016 – Запуск органічного порталу OrganicInfo;

• 2016 – Презентовано Державний логотип України для маркування органічних продуктів;

• 2017 – Національний павільйон України на виставці БіоФах вперше представлений заступником міністра Мінагрополітики;

• 2017 – Зареєстровано «Український Органічний Кластер»;

• 2018 – Презентація першого офіційного відеоролику «Organic in Ukraine»;

• 2019 – Україна ввійшла до топ-5 постачальників органічної продукції до ЄС;

• 2019 – Введення в дію Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» № 2496, який було прийнято Верховною Радою України 10 липня 2018 року [2].

Cписок використаних джерел:

1. Органічна Україна в інфографіці [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://agroportal.ua/ua/publishing/infografika/organicheskaya-ukraina-v-infografike/.

2. Етапи розвитку органічного виробництва [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://organicinfo.ua/stages/.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА МЕТОДИКИ ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ У СФЕРІ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ
23.03.2020 17:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.227 сек. / Mysql: 1396 (0.177 сек.)