:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ :: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
:: ECONOMY :: ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ

 
10.01.2018 10:48
Автор: Малков Д.І., аспірант, Національний університет водного господарства та природокористування
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Індустрія громадського харчування поєднує в собі послуги виробництва, реалізації та організації дозвілля населення При цьому воно виконує дві основні функції: відтворення людини, його фізичних можливостей; та соціалізація індивідуумів за допомогою різних систем громадського харчування [2]. 

В даний час структура підприємств громадського харчування дуже різноманітна і представлена наступними сегментами: корпоративне харчування; швидке обслуговування; соціальне харчування та інші види.

Послуги громадського харчування є особливими за важливістю і масштабом. Вони займають визначальне місце на галузевому ринку надання споживчих послуг. Саме послуги громадського харчування формують ефективний механізм задоволення населення в індивідуальних, персоніфікованих потребах споживачів не тільки в послугах з організації харчування, а й по організації дозвілля. Послуги громадського харчування на ринку споживчих послуг - категорія історично розвивається, змінюється. На тому чи іншому етапі економічного розвитку нашої країни одні послуги міцно входять в життя, стають традиційними, інші тільки зароджуються.

В сучасних умовах доцільно виділити наступні тенденції розвитку ринку громадського харчування: 

1. Збереження слабкої насиченості ринку, оскільки він насичений не більш ніж на 50%. При цьому можемо спостерігати парадокс, оскільки Українці готові залишати в ресторанах, барах і кафе мінімум $ 4,5 млрд в рік. Але вітчизняний бізнес чомусь не помічає цієї цифри - за підрахунками рестораторів, ринок громадського харчування насичений не більш ніж на 50% .

2. Збереження інвестиційної привабливості галузі в цілому. Зростання обсягів вкладення інвестиційних ресурсів можливе за умови наявності у закладів громадського харчування позитивних відгуків, смачної кухні, що є своєрідною презентацією і важливим елементом фірмового стилю. Проте нестабільна економічна ситуація і високий рівень корупції підвищують інвестиційні ризики, знижуючи привабливість країни для входу зарубіжних інвесторів.

3. Розвиток подальшої консолідації ринку громадського харчування, тобто всі ціни на регіональному ринку повинні бути приблизно в однакових межах.  

4. Збільшення частки мережевих підприємств характеризується можливістю їх розширення та зацікавленістю споживачів у  послугах закладів громадського харчування.  

5. Зростання ринку за рахунок сегмента «швидкого харчування» відбувається з таких причин: природне зростання ринку громадського харчування, перерозподіл часток ринку за рахунок його консолідації та відходу більш слабких гравців, а також приходу в країну великих міжнародних мереж, який вже розпочався [1]. 

6. Наявність передумов для розвитку регіонального ринку послуг громадського харчування, серед яких на особливу увагу заслуговують  географічний чинник, кліматичні умови, традиції, що існують у даній місцевості і т.д. Крім того регіональний характер ринку характеризується тим, що послуги задовольняються переважно за місцем проживання чи за місцем роботи. 




Список використаних джерел:

1. Електронний ресурс. – Режим доступу: https://tsn.ua/groshi/v-ukrayinu-nezabarom-hlinut-svitovi-brendi-fastfudu-eksperti-287263.html

2. Чернов Г.Е. Управление системой общественного питания / Чернов Г.Е. - СПб.: Изд-во СПбГУЭиФ, 2000 . – 132с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ВАРТІСТЮ ТОВ «АСКОР КОМПАНІ»
24.12.2017 17:37
ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ
20.12.2017 17:25
ПОТЕНЦІАЛ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
18.12.2017 18:43
РОЛЬ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОГО ТА ПРИВАТНОГО СЕКТОРІВ У РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
15.12.2017 19:56
СТАН НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
06.03.2018 15:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.145 сек. / Mysql: 1396 (0.111 сек.)