:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ :: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОНЦЕПЦІЯ «LESS IS MORE» - ФОРМУЛА УСПІХУ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ

 
22.12.2017 16:24
Автор: Таранич Андрій Володимирович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, Донецький національний університет імені Василя Стуса; Питайло Світлана Віталіївна, студентка, Донецький національний університет імені Василя Стуса
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У сучасному світі ринки перенасичені товарами, а інформаційний простір переповнений «рекламно-спамовим шумом», тому покупки споживачами часто здійснюються «за відчуттям». І тільки постфактум людина може «раціонально» пояснити, чому вона прийняла рішення купити той чи інший товар [1, с.110]. 

Протягом останніх десятиліть в філософії та техніці набуває популярності концепція «Less is more» (далі LIM), яка в сфері роздрібної торгівлі набуває трактування, що з найменшою чисельністю продуктів можливо досягти вищих фінансових результатів та більшого товарообігу. 

Обігнати конкурентів лише тільки за рахунок контрасту асортименту стало складніше. Стратегія успішної роздрібної фірми у теперішній час полягає в тому, щоб пропозиція була цікавою і буквально відповідала потребам клієнта.  Отже, концепція «LIM» вважається формулою успіху в роздрібній прогресивній торгівлі. 

Перші тези щодо концепції були підтверджені в 1999 р. в великомасштабному емпіричному дослідженні. Було проведено близько 300 різних опитувань покупців. Як об'єкти дослідження були обрані магазин чоловічого одягу, мережа магазинів жіночого одягу та мережа дискаунтерів. Респондентам було поставлено питання: «При якій презентації товару ви найімовірніше зробите покупку?» І пропонувалося вибрати між звичайною презентацією товару і презентацією, оформленою за принципом «LIM». Співвідношення тих, хто вибрав перший варіант, і тих, хто вибрав другий, становило 20 і 80% [1, с.78]. 

Для успішного впровадження концепції, слід покладатися на такі принципи: 1. Аналіз цільової аудиторії: необхідно детально досліджувати покупців і споживачів, з даного результату стане значно легше зрозуміти, що безпосередньо необхідно споживачеві. 

2.Роздрібний тип: кожен окремий тип містить власні характеристики концепції, необхідно зробити вибір належних продуктів. 

3.Стратегія асортименту: необхідно детально досліджувати безпосереднє призначення продукту з метою розумного розміщення продукту. 

Концепція спирається на такі чинники: 

1. Чим менше моделей (тобто схожих за формою і кольором артикулів) застосовується в демонстрації, то вище її якість та сильніше комунікативний ефект, а значить - менші витрати на персонал. 

2.Чим краще і якісніше демонстрація продукту, тим більше бажання його придбати і тим вище реалізація. А чим вище реалізація, тим більше показник складського обороту та нижче транспортні витрати. 

Взагалі виділяють 3 складові покупки: 3 види вибору. Протягом 6 секунд людина здійснює раціональний вибір, 3-4 секунди необхідні для емоційного, і на спонтанний вибір у мозку йде 0,9 секунди. Ці факти визначають триєдине завдання бренду: бути побаченим, зацікавити, бути бажаним[4].

Оптимальна кількість артикулів (моделей, що розрізняються як за кольором, так і за розміром) на квадратний метр, згідно з дослідженнями, для дискаунтера знаходиться в діапазоні від 1,5 до 8, при цьому щільність більше 8 артиклів на квадратний метр неприпустима, від 4,5 до 8 артиклів - ризикована, а оптимальною визнається щільність 1,5-2,5; при ній відбувається найкраща презентація товару і максимізація продажів. 

Внаслідок такого підходу «LIM», можливо досить вільно встановити найбільш необхідні показники. За допомогою цих критеріїв формулюється політика використання і застосування «LIM», і визначаються раціональні показники. 

Концепція «LIM» виходить з того, що досягти успіху в конкурентній боротьбі виключно за рахунок різноманітності асортименту в принципі неможливо, оскільки товари, пропоновані різними продавцями, дуже схожі і за якістю, і за ціною. І основним інструментом в боротьбі за покупця і продажу стає презентація товару. А її основа - якісна і ефективна викладка, без надлишку товару на полицях, підготовлена з урахуванням особливостей психології цільового покупця і його сприйняття конкретної точки продажу. В якійсь мірі можна сказати, що пропонується перейти від мас-маркету мерчандайзингу до мерчандайзингу цільового і сфокусованого посегментно [3]. 

Таким чином, практика показує, що використання концепції «LIM» призведе до наступних результатів: 

1. Збільшення загального товарного обороту.

2. Дотримання необхідної кількості певних модифікацій.

3. Збільшення товарного обороту по зонам торгового залу в пропорціях застосування концепції. 

Внаслідок такої стратегії і тактичного руху за принципом LIM, у всіх філіях товарообіг збільшується як мінімум на 17%. 

Таким чином, можна з повною впевненістю зазначити, що дана концепція актуальна для компаній роздрібної торгівлі, тому потрібно лише детально досліджувати потреби клієнтів і сформувати відповідний асортимент. 

Список використаних джерел:

1. Трайндл А. Т65 Нейромаркетинг: Візуалізація емоцій [Текст] / Арндт Трайндл; Пер. з нім. - М .: Альпіна Бізнес Букс, 2007. - 114 с. Видання російською мовою, переклад, ТОВ «Альпіна Бізнес Букс», - 2007 - c.110.

2. «Less is more» - формула успіху в роздрібній торгівлі [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://kocce.net/less-more-formula-uspeha-v-roznichnoy-torgovle.

3. Концепція Less is more: чи може бути корисний вузький асортимент? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pharmvestnik.ru/publs/ staryj-arxiv-gazety/24779.html#.WjP0yKaWTIU.

4. Таранич А.В., Балдэ К.Б. Нейромаркетинг – наука на стыке дисциплин [Электронный ресурс]. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/ 13_EISN_2012 /Economics/6_109803.doc.htm.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІМІДЖУ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
21.12.2017 15:40
CУЧАСНИЙ СТАН ДІЯЛЬНОСТІ ВНЗ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
20.12.2017 16:31
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
15.12.2017 19:51
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ДЛЯ ПП «КРЕАТИВ» ТА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ «ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНЕ МАРКУВАННЯ»
15.12.2017 19:39
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
12.12.2017 17:33
ВИКОРИСТАННЯ NLP-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ НА ТУРПІДПРИЄМСТВІ
10.12.2017 17:16




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.254 сек. / Mysql: 1396 (0.209 сек.)