:: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 7



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ, ЯК ВИЗНАЧАЮЧИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

 
15.12.2016 13:59
Автор: Подус Тетяна Володимирівна, студентка 4 курсу, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, м. Харків
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]

У всі часи мотивація персоналу викликала велику увагу до цього процесу, адже ресурсом кожної компанії є люди, які мають різні особливості і потребують стимулювання їх праці. Сучасний глобалізований світ вимагає від керівників створювати нові методи мотивації персоналу. Від того на скільки буде ефективною праця співробітника залежить успіх будь-якої компанії. Працівники, які не мотивовані і не мають бажання працювати з великою віддачею у кінцевому рахунку можуть призвести компанію до краху. 

Головною задачею менеджерів є як можливо ефективніше використовувати наявні трудові ресурси, а це може бути здійсненим у тому випадку, якщо персонал сам бажає працювати і отримує від цього задоволення.

Основним мотивуючим методом на підприємстві є заробітна плата, але не завжди вона може цілком мотивувати робітника до праці і до досягнення цілей. Інколи однієї заробітної плати не достатньо, адже кожний з робітників своєрідний і сприймає по різному мотивуючі методи, і якщо одному заробітної плати достатньо, то іншому потрібно щось інше. Саме тому нематеріальне мотивування працівників є найбільш ефективним і розповсюдженим в сучасних великих компаніях. Як одним з нематеріальні методів можна визначити відповідні умови праці: комфортний офіс з зоною відпочинку, організація свят, корпоративна культура, харчування за рахунок компанії, тренінги і підвищення освіти співробітників, скорочений робочий день в п’ятницю [1].

Інколи менеджери використовують нестандартні методи мотивування працівників. Прикладом цього може бути створення конкурентного середовища серед колективу, адже у деяких випадках працівники, відчуваючи боротьбу, починають працювати з великим натхненням. Цей метод широко використовується на підприємствах, які займаються торгівлею. Не рідко на підприємствах створюється посада HR-менеджерів. 

У сучасному розумінні HR-менеджер – це менеджер, який замінює відділ кадрів і виконує значний об’єм обов’язків, з яких мотивування є найголовнішим. Саме HR-менеджер розроблює і впроваджує різні методики мотивування і стимулювання персоналу до праці. При розробці методів мотивування працівника HR-менеджер повинен встановити психологію позиціонування робітника в колективі. Існує два типи працівників співробітник індивідуаліст (головним є матеріальна мотивація) і співробітник-індивідуаліст  (публічне визнання) [2].

Таким чином дуже важливим є звернення уваги на індивідуальні потреби працівника. Ієрархія потреб людини була створена ще А. Маслоу. В своїй ієрархії він визначив рівень важливості потреб людини, від найважливіших і першочергових, до тих які виникають згодом. Але слід зазначити, що кожна людина індивідуальна і рівень потреб однієї людини може відрізнятися від інших. 

Отже, можна сказати, що жодне сучасне підприємство не може нехтувати сучасні методи мотивування. Не зважаючи на умови праці, кожен працівник індивідуальний і цінний по своєму, тому потрібно знаходити індивідуальний підхід до кожного, щоб підвищити рівень ефективності трудових ресурсів. До того ж, саме мотивація є інструментом економічного розвитку підприємства і країни в цілому. Це свідчить про те, що мінливий світ змінює цінності, а вимоги до умов праці постійно зростають.




Список використаних джерел:

1 Мотивація и оплата праці [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.aup.ru/books/m64/4_3.htm

2 Нематериальная мотивація [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://hrliga.com/index.php?module=profession&op=view&id=1551

______________________

Науковий керівник: Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, дoцент, Харківський тoргoвeльнo-eкoнoмiчний інститут КНТEУ, м.Харків



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТОВАРУ НА ПРИКЛАДІ ТМ «ROSHEN»
29.11.2016 18:08
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
23.12.2016 14:05
ОЦІНКА РІВНЯ ІННОВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 12:03
НАПРЯМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДРЕСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2016 12:01
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:59
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗВИТКОМ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:46
СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНУ
18.12.2016 11:39
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
18.12.2016 11:34
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В УМОВАХ КРИЗИ
18.12.2016 11:30
МЕХАНІЗМ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАШИНОБУДІВНОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ
18.12.2016 11:26




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.166 сек. / Mysql: 1425 (0.125 сек.)