:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ» :: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ  ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 25



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»

 
30.05.2012 15:28
Автор: Сіренко Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Штовбань Вікторія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Ринок хлібобулочних виробів є одним з найважливіших,  тому що  хліб і хлібні вироби в харчовому раціоні слов'ян є щоденними продуктами. Особливе місце хліба в харчуванні визначає необхідність чіткої орієнтації виробника і споживачів в розвитку асортименту на майбутнє. 
Товарний асортимент — це група товарів, тісно пов'язаних між собою схожістю принципів функціонування, продажем одним і тим самим групам покупців, реалізацією через аналогічні канали збуту або належністю до одного й того самого діапазону цін [1].
Мета дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні шляхів покращення існуючого стану товарного асортименту хліба та хлібобулочних виробів на ВАТ "Гайсинхлiб".
Основними видами діяльності ВАТ «Гайсинхліб» є виробництво таких товарів, як: вироби хлібобулочні, в тому числі здобні;борошняні кондитерські вироби, в тому числі тістечка та пряники.
ВАТ "Гайсинхлiб" виробляє хлiбобулочнi вироби та реалiзує їх через торгову мережу приватних пiдприємцiв. Мають вплив на виробництво хлiбобулочних виробiв пори року. Зростання виробництва спостерігається в весняно-лiтнiй перiод. В зимовий перiод в зв'язку з низьким попитом населення на хлiбобулочнi вироби спостерiгається спад виробництва.
Для визначення шляхів оптимізації товарного асортименту ВАТ «Гайсинхліб» нам необхідно здійснити АВС-аналіз за даними  по обсягах  виробництва та продажу у 2011 році.

Структура асортименту хлібобулочних виробів, що виготовляються
 ВАТ «Гайсинхліб» у 2011 році



За результатами проведеного АВС-аналізу до групи «А» увійшли такі асортиментні групи як хліб пшеничний «Звичайний», хліб пшенично-житній «Зернятко», які  приносять основний дохід підприємства.
Товари групи «В» - це хліб білий з борошна пшеничного, батон нарізний молочний, булочка «Здоров'я», булочка з крихтою, булочка для гамбургерів. Ці товари складають основу асортименту продукції та  приносять досить суттєвий дохід. Їх не можна залишати без уваги. Попит на ці вироби доволі стійкий, а цінова категорія – середня.
Щодо товарів групи «С» - вони служать «доповненням» основного асортименту, приносять лише 5-10% загального доходу при цьому кількісно представляють собою найбільшу частину асортименту (близько 40%). У нашому випадку такими товарами є булочки „Їжачок", булочки з маком, торт "П'яна вишня", торт «Кавовий», торт "Кошик з полуницями", торт "Празький", тістечко "Трубочка заварна з кремом", тістечко "Кільце пісочне", тістечко «Корзинка з шоколадною крупою», тістечко "Лимонне", тістечко "Корзинка з білковим кремом".
З огляду на це, необхідно розширити асортимент  товарів групи «А» шляхом збільшення обсягу їх виробництва. Дана група товарів користуватиметься попитом завжди, оскільки хліб є продуктом повсякденного вживання населення. Тому нарощення обсягу випуску даних видів хліба буде ефективно впливати на збільшення обсягів отриманого прибутку від реалізації.

Список використаної літератури:
1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. - К.: Лібра, 2004. - 712 с.
2. http://acc.smida.gov.ua/emitents/zvit_menu.php?id=5916&forma=BUS_ TEXT&zvit_type=vat177&kod=00375740



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
31.05.2012 22:00
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
30.05.2012 19:58
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
30.05.2012 19:29
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
30.05.2012 10:19
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
30.05.2012 09:22
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
30.05.2012 08:38
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
25.05.2012 19:59
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
21.05.2012 09:46




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1396 (0.143 сек.)