:: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ :: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
:: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ

 
05.11.2010 14:30
Автор: Михайлова Олена Валентинівна, аспірант Харківського державного університету харчування та торгівлі
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

На сьогодні більшість вітчизняних підприємств перебувають в умовах економічної кризи, обмеженості та дорожнечі ресурсів. Одна з причин виникнення кризових явищ полягає у нездатності підприємств ефективно та своєчасно управляти оборотними активами.
У підприємствах роздрібної торгівлі, як показують дослідження, основною проблемою управління є формування необхідного розміру і складу оборотних активів, оскільки політика фінансування в умовах ринку покупця досить одноманітна для більшої частини підприємств, коли джерелом засобів є кредиторська заборгованість. 
Управління формуванням оборотних активів пов'язане з :
1) визначенням і підтримкою необхідного їх об'єму, що забезпечує поточні потреби підприємств роздрібної торгівлі в товарних запасах, грошових коштах і засобах, що відволікаються в дебіторську заборгованість;
2) оптимізацією їх складу з погляду забезпечення необхідного рівня ліквідності та платоспроможності, фінансової стійкості, швидкості обороту і рентабельності, зниження комерційних і фінансових ризиків.
У зв'язку з вищесказаним, теорія фінансового менеджменту розглядає три принципові підходи до політики формування об'єму оборотних активів підприємства – консервативний, помірний і агресивний [1].
Консервативний підхід передбачає не лише повне задоволення поточної потреби у всіх видах оборотних активів, забезпечуючи нормальний хід діяльності, але і створення достатніх розмірів резервів на випадок непередбачених складнощів у постачанні господарюючого суб'єкта товарами, затримки інкасації дебіторської заборгованості, активізації попиту покупців. Такий підхід гарантує мінімізацію комерційних і фінансових ризиків, але негативно позначається на ефективності використання оборотних активів – їх оборотності та рівні рентабельності.
Помірний підхід формування оборотних активів направлений на повне задоволення поточної потреби у всіх їх видах і створення нормальних страхових розмірів на випадок найбільш типових збоїв в ході діяльності торгових підприємств. При такому підході забезпечується середнє для реальних господарських умов торгової організації співвідношення між рівнем ризику і ефективністю використання оборотних активів.
Агресивний підхід – підхід полягає в мінімізації всіх форм страхових резервів по окремих видах засобів. За відсутності збоїв у ході діяльності даний підхід до формування оборотних коштів забезпечує максимальну ефективність їх використання. Проте будь-які збої, викликані впливом внутрішніх або зовнішніх чинників, призводять до істотних втрат із-за скорочення об'єму виробництва і реалізації [1].
Таким чином, вибраний підхід до формування оборотних активів (або тип політики їх формування), відображаючи різні співвідношення рівня ефективності їх використання і ризику, кінець кінцем, визначає суму цих коштів і їх рівень по відношенню до об'єму діяльності (товарообігу) торгового підприємства.


Список використаної літератури:
1. Бригхем, Ю. Финансовый менеджмент: Полный курс [Текст] : В 2 т. / Ю. Бригхем, П. Гапенски − Пер. с англ. ; под ред. В. В. Ковалева. − СПб. : Экономич. школа, 1997. − Т. 2 – 668 с.


e-mail: elvalmihailova@mail.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
10.11.2010 12:58
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.233 сек. / Mysql: 1396 (0.183 сек.)