:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВАРІАНТІВ МОНОЛІТНОГО ПОКРИТТЯ НА СТАДІЇ ПРОЄКТУВАННЯ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВАРІАНТІВ МОНОЛІТНОГО ПОКРИТТЯ НА СТАДІЇ ПРОЄКТУВАННЯ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВАРІАНТІВ МОНОЛІТНОГО ПОКРИТТЯ НА СТАДІЇ ПРОЄКТУВАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВАРІАНТІВ МОНОЛІТНОГО ПОКРИТТЯ НА СТАДІЇ ПРОЄКТУВАННЯ

 
21.02.2024 10:23
Автор: Шпак Євген Дмитрович, студент групи ЗПЦБ 2201м, ФБТ, Сумський національний аграрний університет; Луцьковський Валерій Миколайович, кандидат технічних наук, Сумський національний аграрний університет; Волков Дмитро Геннадійович, асистент, Сумський національний аграрний університет
[26. Технічні науки;]

На стадії проектування будівлі постало питання про економічну ефективність розглядаємих варіантів покриттів над підземним паркінгом з габаритними розмірами в плані 39,6x86,22м. Було запропоновано два варіанти, які виконуються із монолітного залізобетону, але архітектурно та конструктивно відрізняються один від одного.

У першому варіанті запропоновано монолітне безбалочне покриття товщиною 250 мм, у другому варіанті розглядалось монолітно-ребристе покриття з висотою плити – 200 мм та виступаючими знизу ребрами (балками) розмірами 400х500 мм.

За допомогою розрахункового комплексу були створені розрахункові моделі обох варіантів та базуючись на виконаних розрахунках, методом кінцевих елементів, було виконано підбір армування.




Розрахункова модель монолітно-ребристого покриття над підземним паркінгом

Проаналізувавши отримані в програмі данні, про інтенсивність армування конструкцій, були розроблені креслення армування плит. Для першого варіанту (монолітне безбалочне покриття) прийнято: фонове армування нижньої та верхньої зони арматурою Ø10 А400C з кроком 200x200 мм; додаткове армування нижньої зони плити в прольоті – Ø12 А400C з кроком 200 мм; додаткове армування верхньої зони плити над колонами та стінами - Ø12 та Ø22 А400C з кроком 200 мм.

Для другого варіанту (монолітно-ребристе покриття) прийнято: армування балок симетричне, арматурою у верхній та нижній зоні поперечного перерізу - Ø22 та Ø36 А400С, додатково в нижній зоні встановлюються два арматурних стержні Ø18 А400C; бокові зони поперечного перерізу балок Ø12 А400С; хомути Ø8 А240C з кроком 400 мм. Фонове армування нижньої та верхньої зони плити із арматури Ø10 А400C з кроком 200x200 мм, додаткове армування не потрібне.

На основі розроблених креслень були підраховані специфікації та визначені загальні витрати матеріалів, працевитрат та кошторисна вартість для кожного варіанту покриття. Дані по кожному варіанту занесені до порівняльної таблиці.

Порівняльна таблиця витрат на влаштування покриття.




За даними порівняльної таблиці встановлено, що загальна вартість основних матеріалів (арматура, бетон) на влаштування монолітно-ребристого покриття менша на 5,1%, та є більш економічною за критерієм витрат основних матеріалів. Але влаштування монолітно-ребристого покриття вимагає в 2,25 рази більше працевитрат, що призводить до його удорожчання та збільшення строків будівництва, що є економічно не вигідним за критеріями: працевитрати, оплати праці та тривалість будівництва.

Аналізуючи загальну вартість влаштування порівнюємих варіантів покриттів було зроблено наступний висновок: влаштування монолітного безбалочного покриття в порівнянні з монолітно-ребристим покриттям економніше на 8,2%. 

Базуючись на отриманих результатах прийнято рішення про використання у проекті, монолітного безбалочного покриття.

Список використаних джерел: 

1. ДБН В.1.2-2:2006. Навантаження і впливи. Норми проектування; 

2. ДБН В.1.2-6:2021 Основні вимоги до будівель і споруд. Механічний опір та стійкість;

3. ДБН В.1.2-12:2008 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ НОВИХ ТИПОРОЗМІРІВ ФІЛЬТРІВ ТЕХНІЧНОЇ ВОДИ ДЛЯ ВЕЛИКИХ ВИТРАТ
22.02.2024 14:11
ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕРМ ПОКРИТТЯ ПРИ ЗМІНІ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ
21.02.2024 19:30
ДОСЛІДЖЕННЯ МІЦНОСТІ БОЛТІВ В РАМНОМУ ВУЗЛІ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ ТА РУЧНОГО РОЗРАХУНКУ
21.02.2024 16:56
ДОСЛІДЖЕННЯ КРОКВЯНИХ ФЕРМ ПРИ ЗМІНІ НОРМАТИВНОГО НАВАНТАЖЕННЯ
21.02.2024 15:06
ДОСЛІДЖЕННЯ МОНОЛІТНОЇ МІЖПОВЕРХОВОЇ ПЛИТИ ПЕРЕКРИТТЯ
21.02.2024 09:28
КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ДИНАМІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРУЖНИХ ЛАНОК ОДНОЛАНКОВОГО МАНІПУЛЯТОРА З ВАНТАЖЕМ НА КІНЦІ
20.02.2024 19:50
ПРО ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОСТІ. ЕНЕРГЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
14.02.2024 13:14
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТРОЛОГІЧНОЇ НАДІЙНОСТІ ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ
14.02.2024 13:06
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА НАДІЙНОСТІ ВІТРОЕЛЕКТРОУСТАНОВОК
09.02.2024 17:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.247 сек. / Mysql: 1425 (0.194 сек.)