:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ :: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ШЛЯХИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЕЛЕКТРОННОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

 
02.12.2023 18:41
Автор: Черешнюк Олексій Ігорович, аспірант, Вінницький національний технічний університет; Паламарчук Євген Анатолійович, кандидат технічних наук, доцент, Вінницький національний технічний університет
[2. Інформаційні системи і технології;]

ORCID: 0009-0000-6627-0415 Oleksii Chereshniuk

ORCID: 0000-0002-7443-099X Yevhen Palamarchuk

Постановка задачі

Запровадження інклюзивної моделі освіти у навчальних закладах  – це являє собою командну роботу починаючи від директора та його заступника з навчально-виховної роботи, вчителів кураторів, асистентів, психолога до батьків дитини. Вчитель в таких навчальних закладах повинен координувати, наставляти, спостерігати.

Організація інклюзивної освіти в електронному освітньому середовищі може бути важливим кроком у забезпеченні рівних можливостей для всіх учнів та студентів, незалежно від їхніх особливих потреб і можливостей [1]. 

Нижче наведено кілька шляхів, які можуть допомогти в організації інклюзивної освіти в електронному освітньому середовищі: 

1) Розробка бар'єро-фрі інтерфейсів - важливо мати інтерфейси і платформи, які легко використовувати для всіх студентів, включаючи тих, хто має особливі потреби. Це може включати в себе зручну навігацію, доступність для читачів екрану, великі шрифти та інші адаптації. Наприклад веб-сайт університету має адаптивний дизайн, який адаптується до розміру екрану користувача, і надає можливість змінити розмір шрифту для забезпечення зручності перегляду сторінок. 

2) Навчання вчителів і фахівців - проведення навчання для вчителів і фахівців з інклюзивної освіти є ключовим аспектом. Вони повинні навчитися працювати з різними типами студентів і використовувати інструменти, що підтримують інклюзивну освіту. Наприклад навчальний заклад організовує регулярні тренінги для вчителів щодо роботи зі студентами з особливими потребами. Вчителі вивчають методики інклюзивного навчання та використовують їх в електронному навчанні. 

3) Персоналізовані підходи до навчання - використання електронних систем може допомогти створити персоналізовані навчальні програми для студентів з різними потребами. Це означає можливість адаптувати матеріали та завдання під конкретний рівень навчання кожного студента і форму йогго інклюзії. Наприклад електронна платформа надає студентам можливість вибирати індивідуальні навчальні траєкторії та завдання відповідно до їхніх потреб і навичок. 

4) Використання різних мультимедійних ресурсів - електронне освітнє середовище дозволяє використовувати різні мультимедійні ресурси, такі як відео, аудіо, інтерактивні вправи тощо. Це допомагає учням різного типу  засвоювати матеріал з більшою легкістю. Наприклад використання різних мультимедійних ресурсів (викладач завантажує відеоуроки, інтерактивні симуляції та аудіо-матеріали, щоб створити різноманітні навчальні джерела для студентів). 

5) Забезпечення доступу до технологій - важливо забезпечити, щоб всі студенти мали доступ до необхідних технологій. Це може включати в себе надання комп'ютерів, планшетів, програмного забезпечення, доступу до Інтернету та інших ресурсів. Наприклад школа надає безкоштовні ноутбуки та інтернет-підключення студентам, які мають обмежені фінансові можливості. 

6) Організація спільних проектів і взаємодії - сприяйте можливостям для студентів з різними потребами спілкуватися, співпрацювати та взаємодіяти один з одним. Це може підвищити взаєморозуміння та підтримку між учнями. Наприклад в рамках електронної платформи створюються форуми, де студенти можуть обговорювати завдання та співпрацювати над проектами в команді. 

7) Відстеження прогресу та адаптація - постійно відстежуйте навчальний прогрес кожного студента і адаптуйте навчальні плани відповідно до їхніх потреб. Використовуйте дані та аналітику для покращення якості інклюзивної освіти. Наприклад система електронного навчання автоматично відстежує прогрес студентів та надає вчителям інформацію для адаптації навчального процесу. 

8) Залучення батьків і опікунів - залучення батьків і опікунів у навчальний процес інклюзивної освіти є дуже важливим. Співпраця з родинами може сприяти підтримці учнів поза шкільними стінами. Наприклад школа створює онлайн-платформу для спілкування батьків з вчителями та адміністрацією для обговорення успіхів та потреб учнів. 

9) Врахування різноманітності студентів - пам'ятайте про різноманітність студентів і їхні потреби. Всі студенти унікальні, і важливо створити середовище, де кожен має можливість успішно навчатися. Наприклад платформа надає можливість студентам обирати матеріали та завдання, які відповідають їхнім індивідуальним інтересам і потребам. 

10) Впровадження правових норм і стандартів - ознайомтеся з правовими нормами та стандартами інклюзивної освіти в вашому регіоні і дотримуйтеся їх при організації електронного освітнього середовища. Запам'ятайте, що інклюзивна освіта - це практика, яка вимагає постійного вдосконалення та підтримки для того, щоб всі студенти мали рівні можливості для навчання та розвитку. Наприклад навчальний заклад дотримується законодавства щодо прав студентів з особливими потребами та надає їм всі необхідні підтримку та адаптації в електронному освітньому середовищі.

Шляхи вирішення

Які існують шляхи вирішення:

1) Застосування технологій доступності - використання технологій доступності, таких як програми для читачів екрану, голосові команди та інші, для полегшення доступу студентів з особливими потребами до електронних ресурсів. 

2) Аналіз та оцінка результатів - проведення систематичного аналізу та оцінки результатів інклюзивної освіти в електронному середовищі з метою постійного вдосконалення. 

3) Фінансова підтримка - забезпечення наявності фінансових ресурсів для здійснення всіх необхідних заходів, пов'язаних із розвитком інклюзивної освіти. 

4) Широке освітнє інформування - проведення інформаційних кампаній для популяризації інклюзивної освіти та надання студентам та їхнім сім'ям відомостей про доступні можливості.

5) Розробка та впровадження правового каркасу - забезпечення наявності і виконання правових норм та стандартів, які гарантують інклюзивну освіту в електронному середовищі. 

6) Професійна підготовка вчителів - запровадження інструктажів та курсів для вчителів, щоб вони отримали навички роботи зі студентами з різними потребами.

7) Забезпечення доступності технологій - постачання ноутбуків, планшетів, програмного забезпечення та Інтернет-підключення для студентів, які не мають доступу до цих ресурсів. 

8) Співпраця з батьками та опікунами - залучення батьків та опікунів до навчального процесу, щоб вони могли сприяти успішному навчанню дітей вдома.

9) Наявність цифрового опікуна у персональному кабінеті на основі штучного інтелекту.

10) Персоналізовані навчальні плани - розробка індивідуальних навчальних планів для студентів із спеціальними потребами для забезпечення їхнього успішного навчання [2,3,4].

Висновки

Розглянувши кожен із варіантів організації інклюзивної освіти в електронному освітньому середовищі більш докладніше ми розуміємо які вимоги потрібні для різних навчальних закладів і стратегій їхньої реалізацій, щоб в ідеальному варіанті потрібно адекватне і достатнє забезпечення матеріального, технічного і психологічного характеру.

ЛІТЕРАТУРА

1.Афузова, Г. В. (2021). Вища освіта в контексті Європейських цінностей різноманітності та інклюзії. Вища освіта України. (3). 67–74

2.Цифрова інклюзія та доступність: соціальна діджиталізація  [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vsei.vn.ua/images/Doc/Nauka/Inclusivna_osvita/cifrova-inklyuziya-ta-dostupnist-socialna-didzhitalizaciya.pdf

3.Освіта дітей з особливими потребами (інклюзивне навчання) [Електронний ресурс].- https://wiki.legalaid.gov.ua/index.php/Освіта_дітей_з_особливими_потребами_(інклюзивне_навчання)

4. Інклюзивне навчання [Електронний ресурс].- https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КІБЕРБЕЗПЕКА БІЗНЕСУ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
27.11.2023 21:21
STUDY OF THE MAGNETIC FIELD OF THE FERROMAGNETIC FILM THICKNESS SENSOR BASED ON THE HALL EFFECT
15.12.2023 18:15
GEOINFORMATION SYSTEM FOR ACCOUNTING AND CERTIFICATION OF TREES IN URBANIZED AREAS
14.12.2023 23:07
СУЧАСНІ МЕРЕЖЕВІ ПРИСТРОЇ КОМПАНІЇ CISCO В БЕЗДРОТОВОМУ З’ЄДНАННІ WIFI 6
14.12.2023 22:37
МОДЕЛІ І ПРИНЦИПИ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДАНИХ В СИСТЕМАХ БЕЗПЕКИ ПРИСТРОЇВ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ
14.12.2023 20:28
ОГЛЯД ІСНУЮЧИХ РІШЕНЬ ВИЯВЛЕННЯ АНТРОПОГЕННИХ АВАРІЙ І КАТАСТРОФ
13.12.2023 22:46
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ
13.12.2023 22:25
ОГЛЯД МОДЕЛЕЙ НАДАННЯ ХМАРНИХ ПОСЛУГ: PUBLIC, PRIVATE ТА HYBRID
13.12.2023 20:03
ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN CYBERSECURITY: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND PROSPECTS
13.12.2023 16:04
РОЗРОБКА СТРУКТУРИ СХОВИЩА ДАНИХ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ БАЗИ ЗНАНЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПІДТРИМКИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
08.12.2023 18:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.243 сек. / Mysql: 1425 (0.193 сек.)