:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 
12.10.2023 19:20
Автор: Хурсенко Світлана Миколаївна, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Сумський національний аграрний університет
[3. Педагогічні науки;]


Вища школа займає особливе місце в системі освіти, оскільки забезпечує професійну підготовку майбутніх спеціалістів відповідно до потреб як суспільства, так і самих здобувачів освіти. При цьому для багатьох закладів вищої освіти нерідкою є ситуація, коли викладачі за високого рівня професійної компетенції не мають педагогічної освіти. Викладач вищої школи, як правило, одночасно є вченим і педагогом. У той час як перша обставина забезпечує високий професійний потенціал викладача, друга обставина значною мірою залишається невизначеною, оскільки донедавна багато видів професійної освіти не передбачали спеціальної психолого-педагогічної підготовки. Нові ж реалії діяльності в умовах сучасного суспільства висувають і нові вимоги до педагогічного забезпечення викладацької діяльності у вищій школі.

Необхідність регулярного перегляду змісту професійної підготовки фахівців, оновлення навчальних планів та програм освітніх компонент, разом зі специфікою вищої школи, повинні знайти своє відображення в інноваційній педагогіці вищої школи як цілісної теорії навчання і виховання майбутніх фахівців. При розробці цієї теорії необхідно виходити із забезпечення єдності навчально-пізнавальної діяльності студентів та навчальної педагогічної діяльності викладачів, одночасно покладаючи в її основу аксіоматичні принципи, що визначають обґрунтованість та доцільність усіх дій щодо ефективної організації та проведення навчального процесу у закладах вищої освіти. 

Кожен фахівець, який пов’язує своє майбутнє з викладацькою діяльністю у вищій школі, окрім відмінної професійної підготовки з обраної спеціальності має отримати також необхідну психолого-педагогічну підготовку. Така підготовка повинна включати як глибоке знання загальнопедагогічних принципів та законів, так і знання характерних рис педагогічної діяльності у вищій школі.

Однією з таких особливостей є існування наукової методології педагогічної діяльності та необхідність чітких світоглядних позицій викладача вищої школи. Вони базуються на природничо основі і спираються на досягнення психолого-педагогічної науки, на закономірні зв’язки вищої освіти та її змісту з потребами суспільства, з науково-технічним і соціальним прогресом.

Неодмінною умовою побудови сучасної теорії навчання у вищій школі можна розглядати наступні завдання:

1)поєднання в навчальному процесі емпіричного досвіду з доказовими методами сучасної науки;

2)об’єктивний розгляд стану навчального процесу та шляхів його розвитку;

3)аналіз передового досвіду зарубіжної вищої школи, насамперед у галузі організації інженерної освіти;

4)широке використання у навчальному процесі можливостей його інтенсифікації з метою активізації пізнавальної діяльності студентів.

Для побудови теорії вищої освіти необхідно проаналізувати як культурно-історичний досвід етапів її розвитку, так і сучасний характер функціонування закладів вищої освіти, рівень та якість підготовки фахівців. Така теорія повинна мати необхідну змістовну основу та достатню наукову обґрунтованість та об’єктивність. У той же час вона повинна відображати основні особливості педагогічної діяльності у вищій школі, знання яких необхідне кожному викладачу.

Список використаних джерел:

1.Туркот Т.І., Коновал О.А. Педагогіка та психологія вищої школи: навч. посіб. – Херсон: Олді-плюс, 2013. – 466 с.

2.Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти. – К.: НПУ, 2004. – 243 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
27.10.2023 15:45
APPLICATION OF MODERN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES AS A FACTOR OF INNOVATION THAT IMPROVES THE QUALITY OF EDUCATION
24.10.2023 20:18
ПРО ПЕРЕВАГИ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «ВИЩА МАТЕМАТИКА» В АГРАРНОМУ ЗВО
24.10.2023 20:04
ПОНЯТТЯ МЕДІАТЕКСТУ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ МОВНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
24.10.2023 19:43
МОРАЛЬНО – ЦІННІСНЕ ВІДНОШЕННЯ ДО ПРИРОДИ ЯК СКЛАДОВА ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
24.10.2023 09:33
АЛГОРИТМ-МОДЕЛЬ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
23.10.2023 21:24
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ХІМІЇ МАЙБУТНІМ МАГІСТРАМ ФАРМАЦІЇ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
23.10.2023 18:53
РОЛЬ ТЕРАПЕВТА МОВИ І МОВЛЕННЯ У РЕАБІЛІТАЦІЙНОМУ ПЕРІОДІ ПІСЛЯ ІНСУЛЬТУ
22.10.2023 23:42
ДО ПИТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ОДНІЄЇ З КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НУШ «ЕКОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ І ЗДОРОВЕ ЖИТТЯ»
22.10.2023 22:35
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ - ВАЖЛИВЕ ЗАВДАННЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПРЕДСТАВНИКА ЮРИДИЧНОЇ ПРОФЕСІЇ
22.10.2023 18:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.220 сек. / Mysql: 1425 (0.171 сек.)