:: ECONOMY :: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ :: ECONOMY :: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
:: ECONOMY :: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СУСПІЛЬСТВІ» НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В СТАРШИХ КЛАСАХ

 
27.09.2023 19:02
Автор: Андрощук Євгенія Ігорівна, магістр, Волинський національний університет ім. Лесі Українки
[3. Педагогічні науки;]

Інформаційні технології проникають у всі сфери сучасного життя  та діяльності людини, тому важливим є вивчення цієї теми ще в  школі. Сучасна освіта повинна спонукати та мотивувати учнів до навчання, розвивати їх, допомогти вибрати майбутню професію.

Сьогодні складно розв’язати проблему або обробити великий обсяг даних без використання нових  інформаційних технологій. Програмою шкільного курсу інформатики передбачається ознайомлення учнів з прийомами  та методами опрацювання різних видів інформації  за допомогою програмного забезпечення та персонального компʼютера, що становлять основу інформаційних технологій у сучасному суспільстві .

Сучасне розуміння інформатики та її вивчення в школі тісно пов’язане з поняттям інформаційних технологій.

Інформаційна технологія – процес, який використовує сукупність засобів та методів збору, обробки та передачі даних (первинної інформації) для отримання інформації нової якості про стан об’єкту, процесу або явища (інформаційного продукту).[1]

Вивчення інформатики в 10–11 класах загальноосвітніх навчальних закладів як вибірково-обов’язкового предмету навчального плану в обсязі до 105 годин, з яких 35 годин складає інваріантний базовий модуль.  На вивчення теми «Інформаційні технології в суспільстві» виділяється 8 - 10 год. Враховуючи важливість теми можна збільшити кількість годин за рахунок резервних.

Під час вивчення цього розділу потрібно звернути увагу дітей на вивчення даної теми, оскільки це є підґрунтя для подальшої роботи як при вивченні інших навчальних дисциплін, так і вибору майбутньої професії, а також для продовження навчання у закладах вищої освіти. 

Для наочності та підвищення інтересу до матеріалів теми уроків сприяє використання мультимедіа, а також ігрова форма, що дозволяє краще запам’ятовувати та вмотивувати до навчання. Такі підходи до навчання дозволяють учням активізувати діяльність, проявити зацікавленість та інтерес до  теми «Інформаційні технології у суспільстві». 

Формуванню мотивації до навчання питань теми сприятиме добір актуального змістового матеріалу про різновиди та застосування інформаційних технологій у сучасному суспільстві [2]. Зокрема, цікавими і змістовними для дітей будуть питання впровадження штучного інтелекту в різні сфери діяльності фахівців. Заслуговує на увагу недавня ініацітива  Мінцифри додання до Дії матеріалу «Оновлена інформатика – ІТ – студії», який доступний для всіх шкіл країни. [3] Це дозволить дітям здобувати актуальні знання на уроках інформатики, зокрема детальніше вивчення питань штучного інтелекту, що є важливою складовою сучасних інформаційних технологій.

Разом з тим в умовах воєнного стану інформаційні технології забезпечують безперервний освітній процес, надання якісних достовірних інформаційних матеріалів, нових форм і методів навчальної роботи у закладах загальної середньої освіти. Це сприятиме підготовці активних користувачів інформаційних технологій, які усвідомлено використовуватимуть їх переваги.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1.Види інформаційних технологій Інформаційні технології https://vo.uu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=321860

2.Методична розробка "Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики"  https://urok.osvita.ua/materials/informat/69421/

3. Мінцифри  http://surl.li/lnxdc

_____________________________________________________________

Науковий керівник: Чепрасова Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ВИБІРКОВОГО МОДУЛЯ ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА
30.09.2023 16:14
PROFESSIONALLY-ORIENTED TEACHING OF ENGLISH: CHALLENGES AND TRENDS (OWN PRACTICAL EXPERIENCE)
29.08.2023 13:29
PROJECT ACTIVITIES IN TECHNOLOGICAL EDUCATION
28.09.2023 09:12
TIME-MANGEMENT AS ONE OF THE KEY COMPONENTS OF SOFT SKILLS (OWN PRACTICAL EXPERIENCE)
28.08.2023 16:44
ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
27.09.2023 18:51
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ БАЗОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
27.09.2023 12:42
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРАМ-ПОЛІТОЛОГАМ: ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ
27.09.2023 00:47
ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДІВ, ЯКІ ЗАЗВИЧАЙ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНОГО РОЗДІЛУ "ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ІНТЕРНЕТ ТА ЇЇ МОЖЛИВОСТІ"
27.09.2023 00:13
МЕТОДИЧНА РОБОТА СУПРОВОДУ СІМЕЙ ДІТЕЙ З ООП В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
26.09.2023 19:48
ВДОСКОНАЛЕННЯ АНГЛОМОВНИХ НАВИЧОК УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДЖАЗОВИХ РИМІВОК
26.09.2023 13:01




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.176 сек. / Mysql: 1425 (0.137 сек.)