:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ТОВАРООБІГУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ МУЛЬТИМАРКЕТУ «АВРОРА» :: ECONOMY :: АНАЛІЗ ТОВАРООБІГУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ МУЛЬТИМАРКЕТУ «АВРОРА»
:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ТОВАРООБІГУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ МУЛЬТИМАРКЕТУ «АВРОРА»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АНАЛІЗ ТОВАРООБІГУ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ МУЛЬТИМАРКЕТУ «АВРОРА»

 
07.06.2023 17:48
Автор: Хмелюк Альона Василівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра фінансів та обліку, Дніпровський державний технічний університет; Моспан Катерина Андріївна, здобувачка, Дніпровський державний технічний університет
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0001-7367-4928 Альона Хмелюк

«Держава створюється задля того, щоб жити щасливо»,- так казав  Аристотель. Дане твердження декларує і Міжнародний пакт про економічні, соціальні та культурні права (ст. 11) та Всезагальна Декларація прав людини (ст. 25), Європейська соціальна хартія 1996 р., які визначають мету діяльності держави: забезпечення кожній особі, членам її сім'ї життєвого рівня, що включає достатнє харчування, одяг та житло, а також безперервне поліпшення умов життя. 

Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Це право гарантується загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням за рахунок страхових внесків громадян, створенням мережі державних, комунальних, приватних закладів для догляду за непрацездатними. 

Кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло. Кожен має право на охорону здоров'я медичну допомогу та медичне страхування. Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно: існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвитку лікувальних закладів усіх форм власності. Держава дбає про розвиток фізичної культури і спорту, забезпечує санітарно-епідемічне благополуччя [1].

Так було до 24 лютого 2022 року. Війна внесла свої корективи в життя українців. Відбулося зменшення заробітних плат, скорочення на роботі, затримка різних виплат. Це дуже сильно вплинуло на купівельну спроможність населення. Громадянам нашої країни довелося просто виживати та знаходити шляхи до максимальної економії. 

На допомогу українцям прийшли соціальні мережі магазинів «АВРОРА». Адже вона пропонує своїм клієнтам багато товарів за дуже низькими цінами. Також магазин проводить безліч акцій і розіграшів в яких можна отримати безліч подарунків. Мережа не залишається осторонь з будь яких питань, що стосуються нашої перемоги. Вона збирала кошти на розвідувальні дрони для ЗСУ. До цього були залучені усі небайдужі українці, які купували колекційні фішки, ту-буси та комікси «Шлях до перемоги». Також «АВРОРА» допомагає і іншими донатами, що наближують нашу перемогу[2]. Загалом, «АВРОРА» намагається допомогти усім, хто цього потребує. Тому торгівельні мережі соціального спрямування, такі як «АВРОРА» є актуальними в Україні. Актуальність представленої проблематики і обумовили мету та завдання дослідження.

Об’єктом дослідження є торгівельна точка «АВРОРА». На сьогоднішній день вона налічує близько 973 магазинів по всій країні. Та їх кількість постійно зростає. Однією з особливостей Аврори є те, що неякісний товар можна повернути на протязі 30 днів. Тому на полицях мультимаркету рідко можна побачити не якісний товар, адже це було б досить не вигідно. В магазині можна зустріти різноманітний асортимент товарів. Серед них продукти, канцелярія, побутова хімія, посуд та багато інших товарів для всієї родини [2].

Метою дослідження є здійснення аналізу товарообігу та виявлення модальних товарів та відповідно модальних цін в мультимаркеті «АВРОРА». Інформаційною базою є Z-звіти за 4 місяці поточно року. Результати розрахунків представленні в таблиці 1.

Таблиця 1 - Аналіз товарообігу категорії побутова хімія в магазині “АВРОРА” за січень, лютий, березень, квітень 2023 року





Джерело: особисті розрахунки авторів за даними Z-звітів ТМ «Аврора»

Таким чином, в процесі проведеного дослідження встановлено, що модальним засобом серед товарів побутової хімії є засіб  Domestos та засіб для миття посуду ЕКОном.

Впевнені, що коли закінчиться війна всі постулати нашої держави щодо соціальних гарантій громадян, їх прав та свобод будуть прийняті та втіленні в життя. А держава Україна буде існувати для того, щоб її громадяни були щасливими.

Література

1. Конституція України. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/25 4к/96

2. Офіційний сайт “АВРОРА” URL: https://avrora.ua

3. Хмелюк А.В. Купівельна спроможність грошової допомоги при наро-дженні та догляду за дитиною. Економічний аналіз: збірник наукових праць. Те-рнопіль. 2021.Том 27 №3.  С. 105-114

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПОДАТКОВІ ПЕРЕВІРКИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРОВЕДЕННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
30.05.2023 17:22
ПОПИТ НА РИНКУ ПРАЦІ ФАХІВЦІВ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ
22.06.2023 12:05
ЯКІСНО-ЦІНОВЕ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВИРОБНИКІВ В СТРУКТУРІ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ГАЗОБЕТОНУ УКРАЇНИ
20.06.2023 17:50
СИСТЕМНО-ДИНАМІЧНИЙ ПІДХІД ДО МОДЕЛЮВАННЯ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
20.06.2023 13:54
ПОТЕНЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ГІДРОЛОГІЧНИХ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:08
ОСОБЛИВОСТІ РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
20.06.2023 13:05
RECONSTRUCTION OF CUSTOMER PREFERENCE IN DIGITAL MARKETING BASED ON KERNEL MACHINE LEARNING
20.06.2023 10:17
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ РЕАЛІЯХ
14.06.2023 15:40
ІНСТИТУЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
13.06.2023 23:14
GLOBAL TRADE POLICY WITHIN RADICAL CHANGES IN THE 21ST CENTURY: POSSIBILITIES OF UKRAINE'S EUROPEAN INTEGRATION
13.06.2023 10:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1425 (0.156 сек.)