:: ECONOMY :: ЩОДО РОБОТИ З НЕЙРОМЕРЕЖАМИ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ІСНУЮЧИХ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНІМАЦІЇ У ПРОГРАМІ BLENDER :: ECONOMY :: ЩОДО РОБОТИ З НЕЙРОМЕРЕЖАМИ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ІСНУЮЧИХ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНІМАЦІЇ У ПРОГРАМІ BLENDER
:: ECONOMY :: ЩОДО РОБОТИ З НЕЙРОМЕРЕЖАМИ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ІСНУЮЧИХ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНІМАЦІЇ У ПРОГРАМІ BLENDER
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЩОДО РОБОТИ З НЕЙРОМЕРЕЖАМИ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ІСНУЮЧИХ МЕТОДІВ МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНІМАЦІЇ У ПРОГРАМІ BLENDER

 
18.05.2023 17:18
Автор: Власюк Ганна Григорівна, професор, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
[26. Технічні науки;]


Штучний інтелект має потенціал для прискорення процесу досягнення глобальних цілей у галузі освіти через зниження бар'єрів для доступу до навчання, автоматизації процесів управління та оптимізації методів для покращення результатів навчання. "Штучний інтелект серйозно змінить сферу освіти", - заявила Генеральний директор ЮНЕСКО Одрі Азуле. «Методи викладання, способи навчання, доступ до знань та підготовка педагогів зазнають революційних змін» [1]. В даній статті розглядається можливість використання штучного інтелекту як інструменту для прискорення існуючих методів моделювання та тривимірної анімації для отримання необхідних рішень у програмі Blender, яка використовується в технологіях мультимедійних систем. 

Розглянемо виконання завдання щодо роботи з 3D об'єктами в Blender за допомогою нейромережі штучного інтелекту, зокрема за допомогою нейромережі ChatGPT [2].  Виконаємо завдання за допомогою написання скриптів для Blender 3.1 за допомогою нейронної мережі ChatGPT та без особистих знань коду програмування Python. Покажемо це на найпростіших завданнях. Однак сам факт того, що можна написати текстовий запит для нейромережі як завдання для отримання програмного коду, який виконує моделювання та анімацію в Blender, яке отримати зображення, текстури та інше. У відповідь тримати скріпти (у вигляді написаного коду) чи самі зображення. Це є наступний крок у прискоренні роботи з існуючими методами моделювання та тривимірної анімації для отримання готових рішень у технологіях мультимедійних систем. 

Робимо текстовий Запит у нейромережі ChatGPT щодо моделювання об’єктів або необхідну анімацію у формі написання скрипту - програмного коду.  Відповідь на Запит отримуємо у вигляді скрипта мовою програмування Python з поясненнями. Цей скрипт переносимо у відповідне поле програми Blender, щоб отримати візуальний результат у 3D сцені. 

Наприклад, необхідно видалити всі об'єкти, які знаходяться в сцені і у яких немає прикріплених матеріалів та текстур. 

Спочатку у програмі Blender переходимо на вкладку Scripting.  Додамо до 3D сцени 7 кубиків. Для чотирьох з них використовуємо синій колір як матеріал (рис.1). 





Рис.1

Запит у ChatGPT: Напиши скрипт для Blender 3.1, який буде видаляти всі об'єкти в сцені, на яких немає матеріалів. Отримуємо Відповідь у вигляді скрипта написаного на Python (рис.2).






Рис.2

Цей приклад показує, що нейромережа штучного інтелекту впоралася з цим завданням (Рис.3).






Рис.3

Якщо програма Blender, після обробки скріпту, вказує, що є помилки, необхідно їх повертати в ChatGPT у рядку запиту та отримати виправлений скрипт. 

Також було отримано позитивний результат під час створення інших об'єктів у 3D сцені. Наприклад, за Запитом у ChatGPT: Напиши скрипт, який додаватиме до сцени об'єкт Спіраль для Blender 3.1, була створена Спіраль у 3D сцені. 

Результат роботи написаного ChatGPT скрипта надано на рис.4






Рис.4

Цей приклад показав позитивний результат, щодо того як нейромережа штучного інтелекту виконала завдання. 

Таким чином, для покращення спілкування із штучним інтелектом для отримання правильного результату треба звернути увагу на наступні речі:

-На формування Запитів до ChatGPT. Запити мають бути не довгі, конкретні, коректні для правильного сприйняття нейромережею;

-Не обов’язково все прописувати в одному запиті, краще отриманий результат потім уточнювати;

-Необхідно надавати зворотній зв'язок мережі щодо помилок, якщо вони виникають. 

Також на теперішній час вже існують аддони для Blender із вбудованим штучним інтелектом, який створює картини за їхніми текстовими описами. Створюється нескінченна кількість картин, які ніколи не повторюються [3]. І кількість подібних аддонів зростає. 

Окрім аддонів, які в теперішній час створюються для безкоштовної програми Blender (інколи навідь студенти у передових університетах світу беруть такі завдання на дипломні роботи), створюються і нові нейромережі для використання щодо конкретних завдань. Так функціонал нейромережі PIFuHD відмінно підходить для швидкої генерації унікальних персонажів або навіть натовпів персонажів з фотографій або малюнків у 3D сцени. Ця нейромережа може використовувати також текстури, що взяті з фотографій або малюнків, щоб отримати підсумковий результат вже тривимірної моделі персонажу у програмі Blender.

Таким чином отримуємо можливість використання штучного інтелекту як інструменту для прискорення існуючих методів та його використання щодо моделювання та тривимірної анімації у сучасних технологіях мультимедійних систем.

Список використаних джерел:

1.https://en.unesco.org/courier/2018-3/audrey-azoulay-making-most-artificial-intelligence.

2.Власюк Г.Г. Використання штучного інтелекту як інструменту для прискорення існуючих методів моделювання у технологіях мультимедійних систем /Materials of the XX – the International Science Conference «Technologies, innovative and modern theories of scientists», 23-26 травня 2023 р., Грац, Австрія.

3.https://www.youtube.com/watch?v=aDcYx-yUKcA

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОЄКТУВАННЯ КОРПУСНОЇ СИСТЕМИ СІТЧАСТОГО ФІЛЬТРА ТЕХНІЧНОЇ ВОДИ ФСЦ-800
23.05.2023 12:49
МОДЕРНІЗАЦІЯ ШЛІФУВАЛЬНОГО ВЕРСТАТУ SMP120
22.05.2023 10:01
ВИЗНАЧЕННЯ НАВАНТАЖЕННЯ НА ЗАГЛИБЛЕНІ СТІНИ БОМБОСХОВИЩ
19.05.2023 12:52
ПРОБЛЕМАТИКА РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ КОТЕЛЬНО-ТОПКОВИХ СИСТЕМ
17.05.2023 23:58
ДО РОЗРАХУНКУ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ПЕРЕКРИТТІВ З ВРАХУВАННЯМ МОДЕЛЮВАННЯ ТА ТРІЩИНОУТВОРЕННЯ
11.05.2023 10:06
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИДІВ ПАКУВАННЯ МОЛОКА
10.05.2023 00:23




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1425 (0.146 сек.)