:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СТИЛЮ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

 
19.04.2023 19:31
Автор: Давидова Марина Олександрівна, доцент, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
[3. Педагогічні науки;]


Досліджуючи питання формування мотивації інноваційної діяльності майбутніх вихователів у закладах дошкільної освіти, слід зазначити, що в науково-педагогічній літературі існують значні розбіжності у трактуванні поняття «інновація».

У контексті вивчення змін в освітньому середовищі поняття «інновація» часто вживають у таких значеннях: організаційні форми інноваційної діяльності, комплекс професійних дій педагогів, спрямованих на вирішення актуальних освітніх і виховних проблем з точки зору освіта, орієнтована на людину, зміни в освіті на практиці, складний процес створення, розповсюдження та використання нових і корисних інструментів у техніці, технології, педагогіці та наукових дослідженнях, а також результат інноваційних процесів. [1, с. 57]. Вчені вважають освітню інновацію процесом створення, розповсюдження та використання нових способів оригінального, нестандартного вирішення педагогічних завдань.

Вчені розглядають інновацію в освіті як способи розв’язання певних педагогічних проблем оригінальними, нестандартними підходами [2, с. 73]. Отже, освітні інновації зазвичай тлумачать, як покращені чи кардинально нові освітні, навчальні, виховні, адміністративно-управлінські складові освітнього процесу; технології освіти, що забезпечують вагоме підвищення результативності освітнього процесу. 

Очевидно, що в сенсі педагогічної діяльності інновація завжди пов’язана з глибинними професійними змінами й особистісним зростанням освітянських кадрів, з досягненням педагогами достатнього рівня прагнення і мотивації до змін.

Сьогодні, орієнтуючись на принципи інноваційної діяльності, відображені у Законах України, наказах та розпорядженнях Міністерства освіти і науки України, заклади освіти на засадах автономії формують політику наукової й інноваційної діяльності, яка здійснюється безпосередньо педагогами, які працюють і мають бути вмотивованими до втілення освітніх інновацій. 

Освітні інновації, що сьогодні впроваджуються в дошкільній освіті, торкаються всіх сфер освітнього процесу: форм, змісту, методів, технологій виховання, стратегій та технологій управління закладом дошкільної освіти.

Створення інноваційного середовища, що визначається як педагогічний, зручно організований життєвий простір, що сприяє розвитку індивідуальних інноваційних ресурсів, є комплексним засобом накопичення та реалізації інноваційного потенціалу закладів освіти і сьогодні є орієнтиром освітньої діяльності у світ освіти.

Підкреслимо, що інноваційну компетентність педагога часто пов’язують саме з його творчою вмотивованістю.

Тому не дивно, що саме інноваційна спрямованість (потреби, мотиви інноваційної діяльності та інноваційні цінності), разом з іншими характеристиками, складають структуру творчої особистості. Освітні інновації, що за сучасних умов реалізуються в дошкільній освіті України, мають складний системний характер, торкаючись усіх сфер освітнього процесу, а, відповідно, потребують підвищення рівня інноваційної компетентності фахівців. 

Список використаних джерел:

1.Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: підручник, 2-е вид. допов. «Академвидав». 2012. 352 с.

2.Інновації у вищій освіті: глосарій термінів і понять / за ред. І.В. Артьомова. Ужгород: ПП «АУТДОР-ШАРК», 2015. Вип. 25. 160 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ
24.04.2023 18:30
ПЕРЕВАГИ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
21.04.2023 00:41
ON THE ISSUE OF FORMING TECHNIQUES OF WORKING WITH A GEOGRAPHICAL TEXT IN STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITIES
18.04.2023 17:56
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
13.04.2023 13:03
СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ АРТПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНІК
04.04.2023 17:54
МІСЦЕ ЕСТЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ У РОЗВИТКУ ДУХОВНОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
02.04.2023 23:20
ЕКОЛОГІЧНА СТЕЖКА У ФОРМУВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
01.04.2023 23:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.235 сек. / Mysql: 1425 (0.181 сек.)