:: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ» :: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»
:: ECONOMY :: МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕДИЧНІ КОНФЛІКТИЧНІ В СИСТЕМІ «МЕДИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ-ЛІКАР-ПАЦІЄНТ»

 
12.02.2023 13:31
Автор: Бідучак Анжела Степанівна, кандидат медичних наук, доцент, Буковинський державний медичний університет, м. Чернівці
[18. Медичні науки;]


Анотація. За останні роки значно зросла кількість конфліктних ситуацій, що виникають між пацієнтами та медичними організаціями у зв’язку з наданням медичної допомоги (медичних послуг). Причин цьому багато: і зміна соціально-економічних умов, і підвищення правової свідомості населення, і збільшення частки дорогих медичних послуг, і навіть поширеність серед населення прикордонних психічних розладів. Ефективність практичної діяльності лікаря багато в чому залежить від того, наскільки професійно фахівець організовує взаємодію з пацієнтами, їх родичами та найближчим оточенням і, звичайно, з колегами.

Метою дослідження було розробити модель загальнофункціональних і специфічних компетенцій, які відображають усі навички організатора охорони здоров’я, необхідні для виявлення, розв’язання та запобігання конфлікту.

Матеріал і методи. Дослідження конфліктності в колективі проводилося медико-соціологічними методами за розробленою нами анонімною анкетою.

Результати. Аналіз скарг пацієнтів показав, що домінують скарги і конфліктні ситуації, пов’язані з якістю та доступністю медичної допомоги. Більшість респондентів припускають можливість у деяких ситуаціях називатися конфліктними людьми. Так само у питанні про частоту конфліктів більше половини респондентів обирають варіант – періодично. Гіпотеза про те, що попри все негативне ставлення до конфліктів у медичному колективі, конфлікти найчастіше виникають між керівниками та підлеглими, не знайшла повного підтвердження серед колег. У вирішенні конфліктів домінують співпраця, пристосування, компроміс над конкуренцією та уникненням.

Основним способом захисту прав пацієнта є суд. Держава зобов’язана належним чином організувати системи захисту прав людини з точки зору правового регулювання та судового та позасудового захисту. Необхідність сильної та незалежної судової системи є незаперечною, особливо коли йдеться про вирішення спорів, пов’язаних із наданням медичних послуг.

Висновок. Наше дослідження показало, що основні претензії населення і, відповідно, конфліктні ситуації в медичних організаціях пов’язані з якістю та доступністю медичної допомоги. Адже тут ми маємо справу з відповідальністю за здоров’я та життя пацієнта, що саме по собі вимагає врахування різноманіття аспектів, що лежать в основі медичних конфліктів, пов’язаних із вирішенням суперечок, що виникають у сфері надання медичних послуг.

Список використаних джерел:

1. Балабанова Л.В., Сардак О.В. Управління персоналом: підручник. К.: ЦУЛ, 2018. 468 с.

2. Богомазова ІО. Збалансування права лікаря на повагу до ділової репутації з правом громадськості на свободу вираження поглядів (за матеріалами практики Європейського суду з прав людини). Медичне право. 2020;2:24-33. doi: 10.25040/medicallaw2020.02.024  

3. Тихомирова Є. Б., Постоловський С. Р. Конфліктологія та теорія переговорів: підручник. 2-ге вид., випр. Суми: ВТД «Університетська книга», 2018. 240 с.

4. Сенюта ІЯ. Цивільно-правова відповідальність у сфері надання медичної допомоги. Харків: Фактор; 2018. 64 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗМІНА РІВНЯ ГОРМОНІВ ТРОФОБЛАСТА ПРИ НЕВИНОШУВАННІ ВАГІТНОСТІ
24.01.2023 20:28
ВАГІТНІСТЬ ТА СТРЕС У ЖІНОК В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
17.02.2023 20:19
ДВОХЕТАПНИЙ МЕТОД ЛІКУВАННЯ КОНТРАКТУРИ ДЮПЮІТРЕНА ВАЖКОГО СТУПЕНЯ
17.02.2023 19:51
НОВІТНІЙ ПІДХІД ДО ВИБОРУ ТЕРМІНУ ПРОВЕДЕННЯ ГІСТЕРОСКОПІЧНОЇ МЕТРОПЛАСТИКИ У ЖІНОК З НЕПОВНОЮ ВНУТРІШНЬОМАТКОВОЮ ПЕРЕТИНКОЮ
17.02.2023 19:32
ФІКСАЦІЇ СУХОЖИЛКА ГЛИБОКОГО ЗГИНАЧА ДО НІГТЬОВОЇ ФАЛАНГИ ПАЛЬЦЯ КИСТІ АВТОРСЬКИМ МЕТОДОМ
17.02.2023 18:08
NUTRITIONAL STATUS AND HYPERBILIRUBINEMIA IN THE FIRST MONTH OF LIFE CHILDREN: A PEDIATRIC VIEW
17.02.2023 11:27
ВПЛИВ РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ НА СТАН ШКІРИ ОБЛИЧЧЯ
17.02.2023 09:51
ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ- ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРАХ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
16.02.2023 23:20
ОКРЕМІ ПИТАННЯ ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОГО НАГЛЯДУ ЗА ІНФЕКЦІЙНИМИ ХВОРОБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
16.02.2023 22:43
ОПТИМІЗАЦІЯ ВЕНТИЛЯЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ПРИ ГОСТРОМУ РЕСПІРАТОРНОМУ ДИСТРЕС-СИНДРОМІ
16.02.2023 21:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.338 сек. / Mysql: 1425 (0.265 сек.)