:: ECONOMY :: ТРАНСФОРМАЦІЯ СУЧАСНОГО ЦИФРОВОГО ДИЗАЙНУ :: ECONOMY :: ТРАНСФОРМАЦІЯ СУЧАСНОГО ЦИФРОВОГО ДИЗАЙНУ
:: ECONOMY :: ТРАНСФОРМАЦІЯ СУЧАСНОГО ЦИФРОВОГО ДИЗАЙНУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТРАНСФОРМАЦІЯ СУЧАСНОГО ЦИФРОВОГО ДИЗАЙНУ

 
24.01.2023 18:16
Автор: Ніжегородцев Владислав Олександрович, кандидат педагогічних наук, доцент, Державний податковий університет
[2. Інформаційні системи і технології;]


На сьогодні без інформаційного ресурсу, що має визначне місце поряд з іншими повсякденними природними ресурсами, людство втрачає перспективи інтенсивного прогресивного розвитку. Важливою базою процесу глобалізації виступає уся культура, яка була створена людиною, в тому числі й дизайнерську, що є інструментом створення цифрових технології в сучасному дизайні.

Сучасні споживачі прагнуть максимально спростити свій цифровий досвід, починаючи від онлайн-замовлень до автоматизації великої мережевої структури, саме тому кожна країна або бізнес, які рухаються в напрямку майбутнього, інвестують в свою цифрову трансформацію. Сьогодні цифрові технології, використовуються як для захисту і здійснення прав людини, так і для їх порушення, наприклад шляхом відстеження наших переміщень, покупок, розмов і поведінки.

Цифрові технології дизайну базуються на інтегрованій системі дизайну, який відіграє роль створення естетичних речей, яка стала відповідальною за налагодженням відносин людини зі світом речей. Тому, актуальним питанням є всебічне дослідження дизайнерської діяльності, яка повинна бути взята в єдності проектного, смислового й формального підходу. Адже, це дозволить утвердити в суспільстві думку про дизайн як про систему створення речей, яка дозволяє здійснювати посередницьку функцію між великим промисловим виробництвом та потребами конкретної особи в гармонійному предметному оточенні [86].

Якщо проаналізувати сучасну цифрову трансформацію дизайну, то він перш за все зорієнтований на зміну якості обслуговування клієнтів в середовищі Інтернет, і зорієнтований на електронну обробку та автоматизацію в сфері цифрового бізнесу, в цифровій торгівлі - спрямований на підвищення конкурентоспроможності, «цифрову зрілість» у проектах розробки маркетингу.

Людина як споживач на новому кроці розвитку дизайну стає не тільки як біологічна одиниця з антропометричними параметрами. Реальна перспектива в подальшому – це нано-об’єкти, що будуть працювати у зв’язці з нашими нейронами, щоб створити віртуальну реальність прямо в нашій нервовій системі, за виразом М. Ромула: «це означає що комп’ютери з зовнішніх носіїв типу планшетів, смартфонів та ноутбуків перейдуть в нашу внутрішню нервову систему» [28].

Тенденція просування до симбіозу, «злиття» біологічного тіла людини з машиною вже справджується з успіхом. Так звана чіпізація впроваджується багатьма фірмами США у зв’язку з налагодженням системи безпеки та існує у процесі вживляння невеликих підшкірних імплантів, що дозволяють ідентифікувати співробітника без надання будь-яких документів.

Можливість використання кібернетичних підходів до підтримки прийняття рішень в дизайн-проектуванні знаходиться в стадії активного вивчення. Особливо перспективні кібернетичні підходи в інформаційному і мультимедійному дизайні.

Підводячи підсумки можна цілком стверджувати, що цифровий дизайн часто сприймається як створення чогось красивого, а цифрові технології виступають інструментами, межі яких ще не відомі. В епоху цифрових технологій поняття «дизайн» сильно змінилося. Тепер в це поняття входить не тільки графічний дизайн, але і нові форми дизайну цифрових продуктів. Занурюючись в нові цифрові технології нам стають доступні раніше невідомі куточки навколишнього світу.

Список використаних джерел:

1. Скляренко Н. В. Інтегрована дизайн-система як модель сучасних художньо-проектних процесів / Н. В. Скляренко // Теорія та практика дизайну. - 2016. - Вип. 9. - С. 228-239.

2. Електронний словник з дизайну і ергономіки: довідник-словник / [В. О. Свірко, О. Т. Ашеров, О. В. Бойчук та ін.]. – К. : НТМТ, 2009.– 131 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АЛГОРИТМІЧНІ МОВИ У ПРОЄКТУВАННІ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ РЕСУРСІВ ПІДПРИЄМСТВА
27.01.2023 13:04
ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ РУХУ КЕРОВАНИХ СИСТЕМ ЗАСОБАМИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
24.01.2023 19:05
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ТА ЕЛЕМЕНТИ КІБЕРБЕЗПЕКИ
16.02.2023 15:27
ОГЛЯД МЕТОДІВ СЕГМЕНТАЦІЇ ЗОБРАЖЕНЬ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАДАЧІ РОЗПІЗНАВАННЯ ОБ’ЄКТІВ
15.02.2023 19:00




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.237 сек. / Mysql: 1425 (0.186 сек.)