:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ :: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
:: ECONOMY :: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

 
20.12.2022 17:42
Автор: Гуменюк Анжела Михайлівна, аспірантка, кафедра міжнародного туризму і готельного бізнесу, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль, Україна
[1. Економічні науки;]

У процесі реалізації євроінтеграційного курсу України у системі соціально-економічних факторів важливе місце займає адаптація індустрії гостинності до європейських та світових норм і правил. Домінуючим інструментом послуг сфери гостинності  є клієнтоорієнтований маркетинг, що передбачає створення споживчої цінності, збільшення емоційного залучення клієнтів до процесу вибору готелю чи ресторану, а також є генератором технічного прогресу в індустрії гостинності.

Поняття CRM-система (з англ. Customer Relationship Management -  управління взаємовідносинами з клієнтами) – це стратегія, метою якої є створення довгострокових, взаємовигідних і прибуткових відносин з клієнтами за допомогою розуміння і задоволення індивідуальних потреб.

Створення інтерактивних мобільних додатків, інтегрованих із CRM-системами, дає змогу  підприємствам сфери гостинності безконтактно вплинути на позитивне створення клієнтського досвіду ще на стадії попереднього вибору сервісного продукту, а також сприяє закріпленню позитивного клієнтського досвіду вже після виїзду гостя з готелю чи виходу з ресторану. Крім того, імплементація CRM-систем дає змогу ефективно управляти маркетингом взаємовідносин, що є складовим елементом економіки вражень.

Конструктивні підходи до розвитку сфери послуг свідчать, що CRM-система є інструментом генерування споживчої зацікавленості, наслідком чого є формування взаємної цінності в процесі виробництва та реалізації послуг індустрії гостинності. CRM-система передбачає реалізацію напрямів діяльності, які спрямовані на задоволення й утримання клієнтів, оптимізацію діяльності підприємства, результатом чого є скорочення витрат, які виникають у зв’язку з пошуком інформації, її обробкою, аналізом даних, управлінням продажами тощо. Реалізація клієнтоорієнтованої моделі бізнесу підприємства сфери гостинності найчастіше передбачає великі, глобальні зміни та інновації. Це стосується бізнес-процесів, які відповідають за взаємодію з клієнтами: продажі, післяпродажний сервіс і маркетинг, а також всіх основних бізнес-процесів. Поява та поширення CRM-системи обумовлені різношвидкісною реакцією сучасного бізнесу на запити клієнтів, які поступово ускладнюються, що призводить до нерівномірного прогресу окремих сегментів індустрії гостинності. Передбачається, що впровадження заходів та інструментів CRM-системи сприятиме вирішенню таких завдань підприємств сфери гостинності: зростання рівня лояльності клієнтів шляхом надання сервісу найвищої якості; збільшення продажів за рахунок більш глибокого розуміння і задоволення потреб клієнтів; підвищення ефективності маркетингових заходів на основі ефективного планування, моніторингу і корекції; зберігання всієї інформації про клієнтів в одній базі даних; можливість порівняльного аналізу та оцінки роботи менеджерів; проектування та реалізація проектів, які мають значення для соціально-економічного розвитку підприємства сфери гостинності.

Отже, можна зробити висновок, що у умовах турбулентного глобального середовища з метою забезпечення сталої конкурентної позиції підприємства сфера гостинності необхідна розробка та імплементація дієвої CRM-системи, що враховує вплив як зовнішніх чинників, так і внутрішніх ресурсів. CRM-система є сукупністю дій, що передбачають поглиблення партнерських зв’язків підприємства сфери гостинності з клієнтами Крім того CRM-система стимулює дієві трансформації вітчизняних підприємств індустрії гостинності, що пришвидшить реалізацію на практиці ідей сервісної економіки.

Список використаних джерел:

1. Buttle F.  Customer Relationship Management: Concepts and Technologies. 2nd Ed. USA: Elsevier Ltd, 2019. 415 р.

2. Wang Y., Feng H. Customer Relationship Management: Measurement and Consequences. Management and Science. 2020. No. 15 (61). P. 112-123.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕГУЛЮВАННЯ ЗВІТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ОГЛЯД ЗМІН У ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ
21.12.2022 19:28
ПРОБЛЕМИ УЧАСТІ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ ПОСЛУГАМИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
21.12.2022 16:06
НЕОБХІДНІСТЬ І НАПРЯМКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВ
20.12.2022 20:24
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО ТИПУ
20.12.2022 19:38
АДАПТИВНИЙ ПІДХІД ДО ПИТАННЯ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
20.12.2022 19:27
ЗНАЧЕННЯ «SOFT SKILLS» І «HARD SKILLS» У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ
20.12.2022 19:20
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
19.12.2022 22:19
ЕКОНОМІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗМІЦНЕННЯ ЙОГО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ
19.12.2022 18:20
ПЛАНУВАННЯ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА
16.12.2022 19:41
СУТНІСТЬ ФОРЕНЗІКУ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК ІЗ ПРАКТИКОЮ ОБЛІКУ, АУДИТУ, ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ
16.12.2022 19:32




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.244 сек. / Mysql: 1425 (0.196 сек.)