:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГІСТИЦІ: ДОСВІД КОМПАНІЙ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГІСТИЦІ: ДОСВІД КОМПАНІЙ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГІСТИЦІ: ДОСВІД КОМПАНІЙ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 6



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГІСТИЦІ: ДОСВІД КОМПАНІЙ

 
25.11.2022 10:58
Автор: Потьомкіна Юлія Олегівна, студентка, Державний торговельно-економічний університет
[1. Экономические науки;]

Логістика є одним із основних видів діяльності будь-якої компанії, тому її оптимізація є важливою для підтримки високого рівня конкурентоспроможності. Наразі спостерігається тенденція до підвищення рівня вимог клієнтів та партнерів до якості логістичного обслуговування, що пов’язано з переорієнтацією на європейські стандарти вантажопереробки, транспортування та складування та появою в Україні сучасних логістичних центрів, які можуть надавати якісні послуги. Тому метою тез є актуальний досвід компаній у використанні  інновацій в логістиці. 

Глобальна конкуренція за ринки збуту, вимагає впровадження інноваційних технологічних рішень, щоб конкурувати за споживача та гарантувати оптимальний розподіл, ефективне зберігання, комплектування і доставку замовлень у короткі терміни.

Наразі в компаніях за останні чотири роки, активно впроваджені рішення, у тому числі логістичного сервісу та транспортної логістики в торгівлі, зокрема Жуковська В. акцентувала у монографії [1, с.240-243] на такі інноваційні рішення компаній як: управління сервісними операціями у ланцюгу поставок товару, точність логістичних рішень управління складом; навігація по торговому об’єкту  з метою полегшення вибору покупок для споживачів; датчики ідентифікації  місцезнаходження клієнта та при завантаженні додатків -  моніторити історію замовлень; використання клієнтів - роботів для консультування споживачів тощо.  

Огляд публікацій [2-4] свідчить про активне впровадження компаній нових рішень у сфері логістики на базі  штучний інтелект та ІоТ.. У сучасних вантажних транспортних засобах штучний інтелект застосовується для ідентифікації дорожніх знаків та розмітки, реагування на ситуативні фактори погоди та дорожнього руху. Наприклад, компанія HERE Technologies, провідна технологічна платформа для даних про місцезнаходження використовує інноваційну функцію у прогнозуванні маршрутів (HERE Predictive Routing) у функціональній складовій BMW Maps «Навчання навігації» операційної системи BMW8.  Ця функція відстежує стан дорожнього та динаміку руху кожного водія на регулярних маршрутах: отримані дані застосовує для створення прогнозів щодо майбутніх подорожей, часу відправлення, місць призначення та маршрутів [2]. Втім, нині автовиробники облаштовують свої вантажівки пристроями, які дозволяють стежити за станом та амортизацією (експлуатацією) вузлів та агрегатів автомобіля. Таким чином, скорочуються ризики ремонту у дорозі та з'являється можливість прогнозувати терміни технічного обслуговування атомобіля залежно від його реального стану, а не від пробігу [3].

Наступною новацією, яка варта уваги, є забезпечення прозорості ланцюгів поставок завдяки сенсорній технології IoT, що дозволяє використовувати дані в реальному часі, а саме: моделі трафіку, погоду, стан доріг і портів, що використовуються для швидкого реагування на зміни та оптимізацію повторюваних бізнес процесів. Це також допомагає відстежувати запаси, транспортні засоби та обладнання. Прикладом використання сенсорної технології є система Hapag-Lloyd Live для моніторингу контейнерів, рефрижераторів у реальному часі, що запропоновано компанією Globe Tracker [4].  Таку систему впровадила компанія Hapag-Lloyd, яка відчула ключові переваги інноваційної системи Hapag-Lloyd Live:

- повна прозорість всіх важливих даних протягом усієї мультимодальної подорожі;

- легкий доступ до цифрового холодового ланцюга;

- зручне завантаження даних;

- високий рівень безпеки завдяки легкому відстеженню розташування контейнерів;

- впевненість планування на основі глибоких знань для оптимізації ланцюга поставок [4].

Отже, підсумовуючи вище наведене, можна зробити висновок, що спостерігаються галапуючі тенденції до змін у розвитку логістичних рішень. Впровадження системних технологій  в сферу логістики забезпечує появу багатьох нових можливостей для компаній та створює значний потенціал економії  на витратах.

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Жуковська В. М. Соціальний розвиток організації: потенціал, управління, інновації : монографія; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 351 с.

2. HERE powers BMW Maps with Predictive Routing. URL: https://www.here.com/about/press-releases/en/here-powers-bmw-maps-with-predictive-routing 

3. Штучний інтелект у логістиці та вантажних перевезеннях. URL: https://logist.today/uk/dnevnik_logista/2019-12-22/iskusstvennyj-intellekt-v-logistike-i-gruzovyh-perevozkah/ 

4. About Hapag-Lloyd LIVE – Reefer. URL: https://www.hapag-lloyd.com/en/services-information/cargo-fleet/container-monitoring/hapag-lloyd-live-reefer.html 

_________________________

Науковий керівник: Жуковська Валентина Миколаївна, доктор економічних наук, доцент, професор, Державний торговельно-економічний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ В СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
26.11.2022 12:39
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2022 12:21
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ УКРАЇНИ
25.11.2022 13:10
ВЕКСЕЛЬ – ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИНАМІЧНОГО РОЗВИТКУ ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН
25.11.2022 13:02
РЕГУЛЯТИВНИЙ КАПІТАЛ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
25.11.2022 12:48
ІННОВАЦІЙНІ ВАУЧЕРИ – ЯК СПОСІБ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
25.11.2022 11:41
ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
25.11.2022 11:37
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
25.11.2022 11:20
СУТНІСТЬ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
25.11.2022 11:10
ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
25.11.2022 02:51




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.304 сек. / Mysql: 1425 (0.242 сек.)