:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ ЛНМУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ ЛНМУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ ЛНМУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ СТОМАТОЛОГІЇ ДИТЯЧОГО ВІКУ ЛНМУ ІМЕНІ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

 
24.11.2022 20:29
Автор: Малко Наталія Володимирівна, кандидат медичних наук, доктор філософії, кафедра стоматології дитячого віку, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького; Гірчак Галина Василівна, кандидат медичних наук, кафедра стоматології дитячого віку, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького; Солина Наталія Миронівна, кафедра стоматології дитячого віку, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького
[3. Педагогічні науки;]

Від 24 лютого 2022 року Україна живе у новій реальності, вирішуючи, зокрема, проблеми надання освітніх послуг. Згідно з Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 р. «Про введення воєнного стану в Україні» у закладах вищої освіти запроваджено дистанційне навчання[1].

У світі дистанційне навчання набуло поширення досить давно, проте в Україні воно активно використовується впродовж останнього десятиліття. У Львівському національному медичному університеті (ЛНМУ) імені Данила Галицького перший етап впровадження цього різновиду навчання було розпочато 06.12.2016 рокy.(наказ № 3573-з). Згідно з Наказом №3573-з на стоматологічному факультеті здійснено реєстрацію студентів І-V курсі, у платформі misa [2,3]. Викладачі кафедри стоматології дитячого віку у стислі терміни здійснили інформаційне наповнення відповідної сторінки цієї освітньої платформи. Сюди увійшли тести із субдисциплін, методичні рекомендації, лекційні матеріали, завдання для самостійної роботи.  Доступ студентам до даної інформації відкритий завжди. Відповідальний  за дистанційне навчання на кафедрі має можливість звітувати про успішність студентів та доповнювати курс новою інформацією.  

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу  COVID-19» та відповідно до наказу ректора від 12.03.2020 №1041-з «Про введення в дію карантину у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького» було запроваджено з 12.03.2020 року дистанційне навчання для студентів усіх спеціальностей та років навчання з використанням платформи misa та zoom. Наявний контент було доповнено новими навчально–методичними матеріалами, посиланнями на інформаційні ресурси в мережі Інтернет (зокрема, на аудіо- та відеоматеріали), завданнями для поточного контролю (не менше, ніж 30 тестових завдань за темою заняття). Викладачі зараховували оцінки студентам лише у день навчального заняття за розкладом, облік результатів поточного контролю проводили у журналі обліку успішності (у т.ч. в електронному). Відробки пропущених занять та незадовільних оцінок проводились у режимі онлайн за окремим графіком, доступним на веб сторінці кафедри. З початком війни формат дистанційного навчання став єдино можливим, оскільки в університеті, на жаль, немає достатньої кількості сховищ на випадок повітряної тривоги для всіх учасників освітнього процесу. Однак, враховуючи побажання окремих студентів, було організовано навчання в режимі офлайн. 

2022-2023 навчальний рік ЛНМУ імені Данила Галицького згідно з наказом ректора розпочав у  форматі змішаного навчання. Аудиторні заняття на кафедрі стоматології дитячого віку проводяться зі студентами 5 курсу, а також студентами факультету іноземних студентів, які перебувають в Україні. Студенти 2-4 курсів займаються онлайн. Навчальні матеріали на платформі misa доступні студентам впродовж тижня, оскільки можливими є перебої з інтернет зв’язком та електроенергією. Найбільшою проблемою в теперішніх умовах стала практична підготовка майбутніх фахівців. Частково її вдалося вирішити за рахунок виробничої практики на 5 році навчання, яка відбувалася офлайн на базі Стоматологічного медичного центру ЛНМУ імені Данила Галицького та інших клінік різної форми власності. 

Висновок. Дистанційне навчання – це нова, специфічна форма здобування освіти, дещо відмінна від звичних форм (очного або заочного), яка забезпечує неперервність навчання в період воєнного стану, яка вимагає від студента само організованості та самомотивованості.

Список використаних джерел:

1. Про введення воєнного стану в Україні: Указ Президента України від 24.02.2022 р. №64/2022. https://www.president.gov.ua/documents/642022-41397/

2. Положення про організацію освітнього процесу у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Ухвалено Вченою Радою ЛНМУ імені Данила Галицького 18.02.2015 р., Протокол № 1-ВР].

3. Адамова І, Головачук Т. Дистанційне навчання: сучасний погляд на переваги та проблеми. Витоки педагогічної майстерності. 2012; 10: 3-5. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВІДМІННОСТІ HARD-SKILLS ТА SOFT-SKILLS КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
24.11.2022 23:27
INNOVATIVE TEACHING TECHNOLOGIES IN FUTURE AIR TRAFFIC CONTROLLERS’ FOREIGN LANGUAGE TRAINING: COMMUNICATIVE ASPECT
24.11.2022 23:06
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ У ВИВЧЕННІ АНГЛОМОВНОГО ХУДОЖНЬОГО ДИСКУРСУ
23.11.2022 23:34
METHODS OF INCREASING MATHEMATICAL EDUCATION AND INFORMATION CULTURE QUALITY OF THE STUDENTS STUDYING INTERNATIONAL ECONOMIC RELATIONS
23.11.2022 21:59
АКАДЕМІЧНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО СТУДЕНСТВА: ОСНОВНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ
17.11.2022 12:20
SPECIFICITY OF EDUCATIONAL ACTIVITIES UNDER THE CONDITIONS OF MARITAL STATUS
16.11.2022 03:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.168 сек. / Mysql: 1425 (0.128 сек.)