:: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕЛЕКТРОННИМ ДОКУМЕНТООБІГОМ

 
22.10.2022 18:36
Автор: Андреєва Наталія Михайлівна, викладач вищої категорії, ВСП «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ»
[2. Інформаційні системи і технології;]

Питання розвитку електронного документообігу України набуває сьогодні особливої актуальності. Постійне збільшення кількості інформації, необхідної для прийняття адекватних управлінських рішень, призводить до того, що традиційні методи роботи з документами стають все більше нерентабельними.

На підприємствах одним із елементів автоматизації є системи електронного документообігу, які допомагають оптимізувати й спростити роботу з документами. 

Нині електронний документообіг має ґрунтуватися на таких принципах: одноразова реєстрація документа, що дозволяє його ідентифікувати в будь-якій підсистемі та можливість паралельного виконання операцій, що дає змогу скоротити час руху документів і підвищити оперативність їх виконання; безперервність руху документа, що дозволяє ідентифікувати відповідального за його виконання (завдання) в кожен момент життєвого циклу документа (процесу) та ефективно організована система пошуку документів, що забезпечує пошук документів, володіючи мінімальною інформацією про них [1, с. 43].

Варто відзначити, що сучасний вітчизняний ринок пропонує велику кількість систем електронного документообігу.

MASTER: Документообіг. КОМПЛЕКСНЕ РІШЕННЯ - це програмний продукт, який включає необхідний набір функціональних можливостей, бізнес-процесів обробки всіх видів документів згідно з вимогами чинного законодавства України та дозволяє вести загальний електронний документообіг усіх видів документів: вхідних, вихідних, внутрішніх [3].

"BAS Документообіг КОРП" є сучасним широкофункціональним рішенням для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників. Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

Програмний комплекс вирішує широкий спектр завдань автоматизації обліку документів, взаємодії співробітників, контролю та аналізу виконавської дисципліни, підтримує багатокористувацьку роботу в локальній мережі або через Інтернет, відповідає всім законодавчим і нормативним вимогам, що регламентують порядок роботи з документами [2].

СОТА - зручний мобільний сервіс для електронної звітності та документообміну, створений для підприємств з будь-якою системою оподаткування. Дозволяє легко відправляти та отримувати документи в електронному вигляді без встановлення додаткових програм, а для початку роботи потрібен лише КЕП (кваліфікований електронний підпис) та доступ до Інтернет [4].

Отже, системи електронного документообігу дозволяють автоматизувати операції з електронними документами та удосконалити діловодство підприємства, створити єдине сховище даних, збільшити швидкість і якість роботи користувачів.  

Список використаних джерел:

1. Кукарін О. Б. Електронний документообіг та захист інформації: навчальний посібник. Київ: НАДУ, 2015. 84 с.

2. BAS Документообіг КОРП. URL: https://www.bas-soft.eu/soft/bas-corp/bas-dokumentoobig/ (дата звернення: 21.10.2022).

3. MASTER: Документообіг. URL: https://masterbuh.com/ (дата звернення: 21.10.2022).

4. СОТА. URL: https://sota-buh.com.ua/ (дата звернення: 21.10.2022).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАСТОСУВАННЯ МНОГОЗНАЧНИХ КОДІВ БЧХ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЗАВАДОСТІЙКОСТІ БАГАТОКОЛІРНИХ ШТРИХОВИХ КОДІВ
30.10.2022 21:37
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЮЗАБІЛІТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКИХ ВЕБСАЙТІВ
26.10.2022 21:04
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ СТАТИСТИЧНОЇ ОБРОБКИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК НА ЕТАПІ КОНЦЕПТУАЛЬНОГО ПРОЕКТУВАННЯ БАГАТОСТУПІНЧАСТИХ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ
25.10.2022 11:47
ЕКОСИСТЕМИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: СУТНІСТЬ ТА ТИПИ
24.10.2022 22:06
МЕТРИКИ ВИМІРЮВАННЯ НАДІЙНОСТІ ВЕБСАЙТІВ
24.10.2022 21:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.298 сек. / Mysql: 1425 (0.235 сек.)