:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ? :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ЗАЙМАЮТЬСЯ УКРАЇНЦІ СПОРТОМ?

 
22.11.2021 19:29
Автор: Луковецька Христина Романівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Якимчук Софія Степанівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Курилович Анастасія Вячеславівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Степикіна Олена Сергіївна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет
[Економічне спрямування]

Спорт для багатьох людей є важливим і пріоритетним. Але в сучасному ритмі життя, багато людей або не знаходять на це часу, або не мають бажання цим займатись. Останнім часом різні відомі персони, блогери пропагандують культ спорту, що є досить добре.

Більшість українців оцінюють свій стан здоров'я як задовільний, та попри це, вони не займаються спортом і навіть не мають бажання це робити. За даними дослідження компанії Research & Branding Group з'ясувалося, що 40% українців оцінюють свій стан здоров'я як задовільний, а більше чверті (28%) - як добрий, 8% жителів країни вважає своє здоров'я відмінним. Водночас, поганим вважає своє здоров'я кожен п'ятий респондент, а дуже поганим - 4% українців. Попри скарги на свій стан здоров'я, українці не займаються спортом. Так, вони прагнуть бути у хорошій формі (69% визнали це), але в цілому дві третини українців (66%) не займаються фізкультурою і спортом. Кожен день займаються (8%), через день (5%), кілька разів на тиждень (11%) і менше разу на тиждень (9%) [1].

Для проведення власного дослідження на тему: «Чи займаються українці спортом?» нами було опитано 73 респонденти за допомогою соцмереж. Анкетування складалося з наступних питань:

- чи займаєтесь спортом?

- скільки разів на тиждень?

- скількома часу на тиждень ви віддаєте спорту?

За результатами дослідження отримані наступні дані.

Згідно нашого опитування 28% людей не займаються спортом взагалі, але переважна більшість – 72% займається.





Рис.1 Структура українців за тривалістю заняття спортом, хвилин на добу.



За даними власного дослідження, маємо наступні результати, 40% респонтентів приділяють від 15 до 40 хвилин на добу, та три рази на тиждень заняттям спорту. Та лише 3% респондентів тренуються 1,5 – 2 години (2 рази на тиждень).



Таблиця 1



Залежність частоти (разів на тиждень) та тривалості тренування (хвилин на добу) серед українців






Ще одне цікаве спостереження було виявлено в ході дослідження: пересічний українець займається спортом в середньому 22 хвилини 3 рази на тиждень. Аналітичне групування дало можливість виявити прямий взаємозв’язок між тривалістю тренування та частотою заняття спортом.



У листопаді 2020 року компанією Research & Branding Group на замовлення Всеукраїнського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» було проведено опитування жителів України щодо їх залученості до занять фізкультурою і спортом на дозвіллі. Переважна більшість українців (59%) упродовж останніх 12 місяців не займалися фізичною культурою під час дозвілля. Серед решти опитаних найбільше вказали, що займалися спортом під час дозвілля 1-2 рази на тиждень (12%)  або 3-4 рази на тиждень (8%). Щодня або майже щодня (5-6 разів на тиждень) займалися лише 7% українців [2].



Спорт не тільки зміцнює здоров’я, але і дарує гарний настрій, почуття легкості і свіжості. Він бадьорить і наповнює енергією кожну клітину в організмі, заряджаючи позитивом. Сьогодні існує велика кількість різних видів спорту, на будь-який смак. Головне це бажання ним займатись.



Список використаних джерел:

1. Українці і спорт: здоровим бути хочеться, але ліньки. – URL: https://life.pravda.com.ua/health/2011/07/25/82146/



2. Фізкультура і спорт у житті українців. – URL: https://rb.com.ua/uk/blog-uk/omnibus-uk/fizkultura-i-sport-u-zhitti-ukrainciv/



______________________



Науковий керівник: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет






Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.539 сек. / Mysql: 1396 (0.455 сек.)