:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: НАЙПОПУЛЯРНІШІ СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ТА МЕСЕНДЖЕРИ СЕРЕД УКРАЇНЦІВ

 
22.11.2021 19:03
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Кравчук Анастасія Олегівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Ришкова Станіслава Олександрівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет; Пелих Валентина Русланівна, студент кафедри менеджменту і маркетингу, Київький національний лінгвістичний університет
[Економічне спрямування]


Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя. За останній час спостерігається поява нових соціальних мереж та збільшення користувачів. Для маркетологів це означає, що з’являються нові канали комунікації з цільовою аудиторією та зростає потенціал для залучення уваги до свого продукту. 


У звіті Digital 2020 [1], за даними дослідження агентства WeAreSocial та Hootsuite щомісячна аудиторія соцмереж зросла до 4 млрд користувачів. Мешканець планети в середньому проводить в інтернеті 6 годин 43 хвилини на добу.


Для проведення власного дослідження на тему: «Використання українцями соціальних мереж» нами було опитано 73 респонденти за допомогою тих самих соцмереж. Анкетування складалося з наступних питань:


- скільки часу ви проводите у соціальних мережах?


- яким платформам віддаєте перевагу?


- скількома застосунками для онлайн спілкування ви користуєтесь?


За результатами дослідження отримані наступні дані.






Рис. 1. Популярність онлайн платформ для спілкування серед українців


Найбільш популярними соцмережами серед опитуваних українців є Instagram, Telegram та YouTube.





Рис. 2. Тривалість часу використання соціальних мереж та месенджерів, на добу


Тривалість часу перебування в соцмережах на добу розподілилася наступним чином: 32% респондентів витрачають більше двох годин на добу, і тільки 5% опитуваних приділяють до 30 хвилин на соціальні онлайн платформи. 


Таблиця 1. 


Залежність кількості застосунків для спілкування та тривалості перебування в соцмережах.







Ще одне цікаве спостереження було виявлено в ході дослідження: пересічний українець користується в середньому 4 – 8 соціальними платформами для спілкування. Аналітичне групування дало можливість виявити прямий взаємозв’язок між тривалістю перебування в соцмережах та кількістю платформ для онлайн спілкування.


За даними Укрінформ, три чверті користувачів роблять хоча б одну покупку в інтернет мережі на місяць [2]. Світ швидкими темпами переміщається у діджитальний простір. Тобто існує величезний потенціал для пошуку своєї цільової аудиторії та просування продуктів та послуг в цифрових каналах комунікації.


Список використаних джерел:

1. Звіт  Digital 2020. – URL: https://datareportal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview


2. Укрінформ. – URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2870117-do-seredini-roku-bils-ak-polovina-naselenna-svitu-bude-koristuvacami-socmerez.html





Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.190 сек. / Mysql: 1396 (0.149 сек.)