:: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ :: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ

 
28.09.2021 20:32
Автор: Черкас Олена Анатоліївна, кандидат фізико-математичних наук, Дунайський інститут Національного університету «Одеська морська академія», м. Ізмаїл
[Економічне спрямування]

Актуальним трендом сучасної освіти є цифрова революція. Інтеграція освіти в цифрову економіку відбувається завдяки стрімкому розвитку освітніх стартапів.

Бум освітніх стартапів у світі припав на 2012 рік: компанії Coursera, Udemy і Udacity залучили в сферу освіти перші великі венчурні інвестиції.

EdTech (Edutech, Education Technology) – це не тільки онлайн-навчання, а й весь набір цифрових інструментів та послуг у сфері освіти: інтерактивні підручники та посібники, програми для вчителів, школярів, працівників, програмне забезпечення для корпоративного навчання, системи управління навчальним контентом, сервіси для створення курсів, тестів, вебінарів, інструменти Гейміфікації й так далі.

У 2020 році світовий ринок EdTech оцінювався в 227 млрд.дол. За прогнозами до 2022 року обсяг світового EdTech-ринку досягне 295 млрд. дол., а до 2025 року – 404 млрд.дол [1]. Тому зростання ринку EdTech – відмінна можливість для бізнесу і стартапів.

Основні тенденції розвитку стартапів в Україні у сфері освіти 

Вадим Сінжерецький, головний виконавчий директор та кофаундер онлайн-платформи для репетиторів BUKI, запропонував наступний поділ українського EdTech-ринку на основні кластери [2]:

• Tutoring (репетиторство): Preply, BUKI, Асоціація репетиторів України;

• Language learning (вивчення мов): AllRight.com, EnglishDom, Enguide;

• MOOC (масові відкриті онлайн курси): Prometheus, EdEra, BEsmart, EDUGET;

• School Education (K-12, шкільна освіта): EdEra, ZNOUA, BEsmart, iLearn;

• Info (інформаційні майданчики, агрегатори): Parta, Education.ua, Osvitoria;

• For teachers (для вчителів): На Урок, Всеосвіта, Classtime, Osvitoria;

• LMS (система управління навчанням): Класна Оцінка, Clevio Academy, eTutorium, SMLS;

• Prof skills (розвиток професійних навичок): Ratatype, Beetroot Academy, ITEA, Hillel IT School, Mate academy, Spalah IT-school;

• Навчання: Unicheck, Grammarly.

Приклади найбільш успішних стартапів в України у сфері освіти 

Стартап: Grammarly.

Рік заснування: 2009.

Оцінка вартості компанії: $ 1-2,5 млрд.

Характеристика: онлайн-сервіс з перевірки правопису та граматики тексту англійською мовою з використанням штучного інтелекту. Більше 30 мільйонів активних користувачів щоденно.

Засновник: О. Шевченко, М. Литвин, Д. Лідер

Привернув інвестицій на загальну суму 200 мільйонів доларів. Grammarly фінансується 6 інвесторами. Grammarly – перший «український» стартап-єдиноріг. Засновники оцінюють компанію більше ніж в 1 млрд доларів, а аналітичний сервіс Pitchbook і опитані Forbes експерти доводять верхню планку до 2,5 млрд.дол. У київському офісі, де сконцентрована розробка, працює понад 200 осіб. Займає 2 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [3].

Стартап: Preply

Рік заснування: 2013.

Оцінка вартості компанії: $ 130-200 млн.

Характеристика: освітня онлайн-платформа, яка об'єднала понад 40 000 репетиторів, які викладають 50 мов сотням тисяч учнів у 180 країнах світу.

Засновник: К. Біга, С. Лук'янов, Д. Волошин

Привернув інвестицій на загальну суму 51,3 мільйонів доларів. Preply фінансується 31 інвестором. За останні три роки виручка сервісу для пошуку репетиторів Preply виросла в 10 разів. Навесні 2020 року в розпал пандемії заробив 10 млн.дол. Займає 8 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [4].

Стартап: AllRight.com

Рік заснування до: 2017.

Оцінка вартості компанії: $ 20-40 млн.

Характеристика: онлайн-школа англійської мови для дітей, вчителі проводять близько 50 000 уроків в місяць на інтерактивній онлайн-платформі з AI-контролем якості викладання.

Засновник: Олег Оксюк

Привернув інвестицій на загальну суму 6,8 мільйонів доларів. Фінансується 5 інвесторами. У 2020 році виручка стартапу зросла до 5 млн. дол. У листопаді 2020-го року венчурний фонд Genesis Investments і ряд ранніх інвесторів вклали в AllRight 5 млн. дол. Займає 23 місце в рейтингу стартапів України за версією Forbes 2021 [5].

Висновок

EdTech в Україні тільки зароджується, але зростає швидко. Створюючи стартап і бажаючи отримати інвестиції, треба орієнтуватися на міжнародний ринок.

Список використаних джерел:

1. https://rb.ru/opinion/edtech-problem/ (дата звернення: 26.09.2021).

2. https://ain.ua/2020/04/15/karta-ukrainskogo-edtech-rynka/(дата звернення: 25.09.2021).

3. https://forbes.ua/ru/profile/grammarly-421(дата звернення: 26.09.2021).

4. https://forbes.ua/ru/profile/preply-426 (дата звернення: 26.09.2021).

5. https://forbes.ua/ru/profile/allright-442(дата звернення: 26.09.2021).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ
29.09.2021 19:34
КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, КОРПОРАТИВНИЙ АУДИТ ТА КОНТРОЛЬ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ТА ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ
12.10.2021 22:10
ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
11.10.2021 22:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 1396 (0.156 сек.)