:: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ :: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ
:: ECONOMY :: МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОДЕЛЮВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ПРИ ЕЛЕКТРОННИХ ПРОДАЖАХ

 
27.11.2017 19:55
Автор: Хрупович Світлана Євгенівна, кандидат економічних наук, доцент, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]

Сьогодні надзвичайно поширеним у продажах явищем є відкриття Інтернет - магазинів. Проте, зазвичай, це складна система із розгалуженими каналами товару, які, клієнт не бачить. Для того, щоб замовлення надходило до потенційних споживачів у найкоротші моменти часу, необхідно розробити чітку модель управління каналами обслуговування при електронних продажах. Значна кількість прикладних завдань управління продажами відносяться до математично програмованих задач масового обслуговування. Кожен із суб’єктів обслуговування висуває певні специфічні вимоги до системи, надаючи замовлення із метою подальшого його обслуговування. Найпростішим прикладом такого є звернення клієнта у магазин електронної торгівлі з проханням оформити і переслати замовлення. У свою чергу, людина, яка приймає замовлення звертається до відповідального за формування покупок на складах, і у випадку, якщо заявленого товару немає у наявності, відповідальні особи звертаються до гуртовиків, або на підприємство. Таким чином, можна констатувати, що система управління будь-якого ієрархічного рівня має справу із замовленнями. А її робота зводиться до задоволення в обслуговуванні пропозицій.

Якщо би замовлення завжди надходило в чітко визначений момент часу, то організовувати їх обслуговування не було би важко через побудову системи із заданою продуктивністю, яка рівна замовленням, що надходять регулярно завжди у визначений час. На рівні підприємства, або великого гуртовика, створення такої системи ще є можливим. А на рівні самого Інтернет – магазину, як правило, замовлення надходять у випадкові моменти часу, і тривалість його виконання також є випадковою величиною.

У будь-якій системі обслуговування є певна кількість одиниць: продавці, оператори, кур’єри, фасувальники, техніка, тобто канали обслуговування. Випадковий характер постійних замовлень спричиняє ситуацію, за якої  у певні моменти часу  не всі заявлені пропозиції можуть обслуговуватися вчасно і виникає черга. У зв’язку з цим багато покупців можуть перейти у інші Інтернет - магазини. Бувають періоди, коли система може працювати із недовантаженням і всі, чи декілька каналів будуть простоювати. Ці два режими роботи є небажаними, тому задача математичного програмування щодо узгодженості продуктивності каналів товароруху із замовленнями є актуальною на сьогодні.

Загалом, математичний аналіз роботи такої системи масового обслуговування зводиться до того, що його можна описати через побудову ймовірної моделі випадкового процесу. Для того, щоб описати цей процес випадкового надходження замовлення від клієнтів до Інтернет-магазину, необхідно побудувати певну імовірнісну модель вищеописаного процесу. Для цього будемо сприймати, що для кожного моменту часу tпоч, імовірність будь-якого стану систему у майбутньому (t > tпоч) залежить лише від її стану в теперішній момент часу, тобто (t = tпоч) і не залежить від того, коли і яким чином система прийшла до такого стану. Ми відкидаємо стан розвитку системи у минулому.  У цій системі масового обслуговування також важливим при моделюванні є врахування того, що послідовність подій корелюється із випадковими моментами часу, а це одночасно у магазинах і потік замовлень від клієнтів і обслуговування попередніх клієнтів.

Список використаних джерел:

1. Совєтов Б.Я. Моделювання систем [Підручник для вузів] / Б.Я. Совєтов , С.А. Яковлев – К.: Вид.-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. – 342с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСНОВНЫЕ ПРИНЦИПЫ САМОДОСТАТОЧНОЙ МАКРОЭКОНОМИЧЕСКОЙ МОДЕЛИ ГОСУДАРСТВА
27.11.2017 20:00
ІНСТРУМЕНТАРІЙ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
27.11.2017 19:49




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.167 сек. / Mysql: 1396 (0.129 сек.)