:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ :: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ

 
24.11.2017 17:35
Автор: Ведута Людмила Леонідівна, старший викладач кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського; Довгань Л.Є., кандидат економічних наук,професор кафедри менеджменту, факультет менеджменту та маркетингу, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Розвиток економічної науки упродовж останніх десятирічь супроводжується зміною парадигм суспільного розвитку, орієнтацією економічної політики на забезпечення стійких темпів економічного зростання. В умовах посилення турбулентності економічного середовища нагальними стають питання сталого розвитку підприємства, що спрямований на задоволення потреб нинішнього покоління, не наносячи при цьому шкоди можливостям майбутніх поколінь для задоволення їхніх потреб [1].

Для забезпечення сталого розвитку вітчизняних підприємств не вирішеними є соціальні та екологічні аспекти забезпечення розвитку підприємства, зокрема, крізь призму корпоративної соціальної відповідальності. 

В сучасних наукових публікаціях, присвячених проблематиці корпоративної соціальної відповідальності бізнесу [2-4], розроблено понятійний апарат, концепцію соціальної відповідальності, проаналізовано та узагальнено досвід діяльності соціально відповідальних компаній. Як свідчить досвід вітчизняних та траннаціональних компаній, у більшості соціальних звітів провідних компаній відображаються питання екологічної відповідальності перед суспільством, що становить особливу актуальністьдля сьогодення. Проте питання концептуалізації соціальних паспектів корпоративної соціальної відповідальності в контексті актуалізації проблематики сталого розвитку мають певний науковий інтерес і водночас є малодослідженими.

Соціально відповідальний бізнес базується на дотриманні морально-етичних засад, повазі до прав людини,прав працівників та суспільного оточення, а також на збереженні навколишнього середовища. 

Результати проведених досліджень свідчать, що в компаніях, які в найбільшій мірі відповідають очікуванням зацікавлених сторін, менеджери обґрунтовують необхідність корпоративної соціальної відповідальності для бізнесу в термінах інновацій, спрямованих на розвиток нових ринкових можливостей. При цьому розвиток корпоративної соціальної діяльності стає найважливішою управлінською інновацією. Під сталим розвитком керівництво вітчизняних компаній розуміє стабільний розвиток самої компанії, та і середовища, в якому вона працює. Впровадження концепції корпоративної соціальної відповідальності компанії  полягає в здійсненні позитивного економічного впливу на середовище: забезпечення робочих місць; здійснення інноваційних інвестицій; виробництво якісної та конкурентоспроможної продукції; забезпечення екологічної безпеки суспільства: упровадження екологічних інвестицій; оптимізація використання ресурсів; утилізація та мінімізація відходів;забезпечення розвитку персоналу та гідних умов праці;соціальні інвестиції: реалізація освітніх проектів; допомога соціально незахищеним прошаркам населення; сприяння відродження духовності та історично-культурної спадщини; розвиток спорту. 

Список використаних джерел:

1.http://svb.ua/sites/default/files/Analitichniy_Material_do_Sluhan_FINAL.pdf .

2. http://forbes.net.ua/ua/opinions/1413277-pracyuvati-na-suspilstvo-shcho-take-korporativna-socialna-vidpovidalnist-biznesu.

3. www.civic.ua/main/data?t=2&c=2&q=860741.

4. http://www.globalcompact.org.ua.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
29.11.2017 18:39
СТРЕС-МЕНЕДЖМЕНТ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
29.11.2017 17:58
БРЕНД СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ ПІВДЕННОГО РЕГІОНУ ЯК ЇХ МЕНТАЛЬНИЙ ОБРАЗ
28.11.2017 18:37
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ДРІБНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
27.11.2017 20:35
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ ПОТОКАМИ ПІДРИЄМСТВ АПК
27.11.2017 19:36
ОСНОВНІ ФАКТОРИ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА
24.11.2017 17:16
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОЇ ТА РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
23.11.2017 17:36
РОЗВИТОК БРЕНДА У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧА
23.11.2017 17:28
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ СПОЖИВАЧЕМ
22.11.2017 16:43
ВАЖНЫЕ МОМЕНТЫ О ЭПАТАЖНОМ МАРКЕТИНГЕ
20.11.2017 17:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1396 (0.141 сек.)