:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ :: ECONOMY :: АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ
:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ

 
13.04.2017 16:05
Автор: Кальніцька Марина Олександрівна, старший викладач, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Сагдєєва Діана Ріфатівна, студентка, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Сучасні світові готельні мережі мають всі можливості для надання високоякісного сервісну, які визначено у її статутах обслуговування. Враховуючи конкуренцію на готельному ринку та зростання очікувань гостей закладу готельного господарства, керівники готелів, зосереджують свою увагу не тільки на розробці заходів з підтримки конкурентоспроможного стану готельної інфраструктури, а й на оперативному управлінні самим виробництвом, адже і від цього залежить ефективність успішного бізнесу [1].

Впровадження в систему управління готелями моделей, які відповідають світовим стандартам, є великою проблемою, яка зумовлена політикою розвитку готельного господарства. Вихід готельних мереж на український ринок, зумовив необхідність розвитку своєї організаційної культури. Кожна країна має свою унікальну культуру. Саме тому не варто повністю переймати модель закордонних країн. Для створення своєї ефективної моделі достатньо запозичити деякі структури й механізми зв'язків корпоративних проектів.

Організаційна культура – це модель ключових цінностей, вірувань і норм, спільних для всіх членів колективу, які передають новим членам колективу як істинні та єдино правильні. Це своєрідна аура організації, що об’єднує всі підрозділи й всіх членів колективу в єдиний організм, який злагоджено функціонує за визначеними правилами та процедурами й по суті спрямований на досягнення спільної мети [2]. 

 Міжнародна готельна мережа – це довгострокове взаємовигідне об'єднання готельних підприємств, а також фірм супутніх галузей в єдину структуру і систему стратегічного співробітництва з метою створення спільних відмінних компетенцій [3].

Організаційна міжнародна готельна мережа – це об’єднання готельних підприємств та фірм супутніх галузей в єдину структуру, з різними моделями ключових цінностей, вірувань і норм, з метою обміну досвіду та створенню єдиної організаційної культури.

Готель Reikartz є прикладом організаційної культури, що обслуговує специфічне коло споживачів та не має потреби до швидких змін. Його культура формувалася протягом довгого періоду і на сьогоднішній день є ідеальним зразком для інших компаній, які тільки розпочинають свій шлях в індустрії гостинності. Особлива модель організаційної культури готелю Reikartz базується на моделі Е. Шейна. Вона складається з шести процесів, що забезпечують внутрішню інтеграцію членів колективу. На основі моделі Е. Шейна охарактеризуємо унікальну модель організаційної культури готельної мережі  Reikartz (див.табл.1)[4]:

Таблиця 1

Модель організаційної культури готельної мережі  Reikartz





Підводячи підсумки можна зазначити, що правильна модель організаційної культури – це досить таки важливо, оскільки саме чіткість управління впливає на роботу персоналу, а саме на конкурентоспроможність готелю. Саме тому потрібно формувати і розвивати в готельному комплексі таку модель організаційної культури, яка сприятиме покращенню взаємовідносин між директором і підлеглими, завдяки чому персонал і власник будуть задоволенні ефективною роботою готелю. З метою здійснення стратегічних завдань, керівництву готелю варто детально вивчати особливості галузі та специфіку своїх людських ресурсів. Визначити індивідуальність своїх співробітників і галузі, досягти вміння ефективно використовувати кожного окремого співробітника, ось головне завдання керівника. Саме таким способом можна досягти зростання ефективності функціонування готельного комплексу, формування позитивного його іміджу в очах клієнтів, а відповідно, і посилення його конкурентоспроможності. 

Список використаних джерел:

1. Кулакова Н.Г. Актуальные проблемы формирования организационной культуры гостиничного комплекса //Вестник СПбГУ. сер 5. 2006. Вып. 4. с.43.

2. Кальницька М.О., Вплив організаційної культури на інноваційний потенціал підприємства / М.О.Кальніцька // Вісник Дніпропетровського університету. Серія «МЕНЕДЖМЕНТ ІННОВАЦІЙ», 2015. Випуск 5.

3. Катькало В.С. Международные гостиничные сети: специфика организации и типология стратегий развития. Часть 3 / В.С. Катькало, В.Н. Мукба [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://tourlib.net/statti_tourism/katkalo.htm.  

4. Сагдєєва Д.Р., Кальницька М.О., Організаційна культура підприємств гостинності на прикладі готелю Reikartz / Д.Р.Сагдєєва, М.О.Кальніцька // Стратегія економічного розвитку країн в умовах глобалізації: зб. наук. праць VII Міжнар. наук. – практ. конф. молодих учених та студентів, 12 січ. 2017 р.: у 2 т. – Дніпро: Біла К.О.,2017 – 67 с.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
26.04.2017 19:45
MODERN METHODS OF ENTERPRISE MANAGEMENT IN CRISIS PERIOD
26.04.2017 15:27
ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
25.04.2017 16:30
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
25.04.2017 13:48
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ
24.04.2017 11:08
РІЗНОКОЛЬОРОВИЙ ПІАР
24.04.2017 09:14
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА РЕКЛАМА
10.04.2017 15:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.166 сек. / Mysql: 1367 (0.127 сек.)