:: ECONOMY :: СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОГО АУТСОРСИНГУ :: ECONOMY :: СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОГО АУТСОРСИНГУ
:: ECONOMY :: СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОГО АУТСОРСИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СВІТОВИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОГО АУТСОРСИНГУ

 
14.01.2017 22:47
Автор: Бусарєва Тетяна Геннадіївна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри міжнародної економіки, ДВНЗ “Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана”
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

На сучасному ринку, аутсорсинг є одним з ключових бізнес-інструментів позикових коштів більшості великих підприємств. Два десятиліття тому організації почали ініціювати загальні центри обслуговування з метою підвищення ефективності їх бек-офісних процесів. Для багатьох організацій, аутсорсинг став наступним кроком до скорочення витрат і подальшого підвищення ефективності. Аутсорсинг сьогодні більше не використовується лише розвиненими і успішними компаніями, він є популярним і серед інших, менш успішних компаній. Проте, існують відмінності в послугах для різних компаній і різних країн.[1]
Поштовхом до розвитку ринку аутсорсингу в Європі стала постійно зростаюча конкуренція на глобальному ринку. Для багатьох компаній причиною переходу на аутсорсинг стала можливість сконцентруватися на головному для своєї компанії, віддавши деяку частку завдань на аутсорсинг. Хоча не лише другорядні функції передаються на аутсорсинг, іноді компанії доручають і головні свої функції. В країнах Європи поширена офшорна форма аутсорсингу, а головними країнами-виконавцями аутсорсингу є Китай, країни Східної та центральної Європи.
Європейський ринок аутсорсингу має тенденцію до стабільного зростання, спостерігається порівняно висока динаміка ринку за рахунок розвитку офшорного аутсорсингу у таких країнах: Східна Європа, арабські країни, північно-африканські країни.
За різними підрахунками, у США послугами професійних підрядників користуються близько 60% підприємств, Серед торговельних компаній ця цифра ще вище. У США до 80% торговельних мереж передають різні функції на аутсорсинг. Найпоширенішою формою аутсорсингу є розміщення виробничих майданчиків за кордоном, потім слідують ІТ-послуги та розробка програмного забезпечення, дослідження і наукові розробки, дистрибуція та call-центри. Але не зважаючи на розвиненість ринку, у США останнім часом спостерігається скорочення кількості аутсорсингових контрактів, в основному за рахунок офшорного аутсорсингу. Економічні та геополітичні ризики змушують американські технологічні компанії повертати замовлення на аутсорсинг в свою країну і відмовлятися від послуг індійських і китайських програмістів. Про це йдеться в результатах дослідження, проведеного консалтинговою компанією BDO Seidman.
Під час дослідження було опитано 100 фінансових директорів найбільших американських технологічних компаній. В результаті встановлено, що 62% з них користуються послугами аутсорсингу. При цьому 22% відповіли, що в наступному році планують користуватися послугами аутсорсерів з США, 16% мають намір вдатися до послуг китайських компаній, а 14% - індійських. 19% відзначили, що не зацікавлені додатково в аутсорсингу, 42% директорів вказало, що операції їхніх компаній зосереджені за межами США, в минулому році таких було більше - 79%. Близько третини відзначили, що основний стримуючий фактор для зростання на міжнародних ринках зараз це невпевненість в стабільності політичного і ділового клімату. 21% побоюється валютних ризиків, 14% - можливих порушень прав інтелектуальної власності, 10% висловили незадоволення професійною підготовкою співробітників зарубіжних компаній.[2]
За даними BDO Seidman, Індія залишається найпопулярнішим країною аутсорсингу для компаній з США, на її частку припадає 50% всіх замовлень. За нею йдуть Південно-Східна Азія, включаючи Філіппіни - частка регіону знизилася з 50% до 31% в поточному році. Також знизилася частка Китаю - 19% проти 48% в минулому році. Частка Східної Європи склала 19%.Хоча раніше, ще декілька років тому, частка Китаю становила 100%, Індії належало лише 40%, а США, Бразилію та Мексику згадали близько 50% опитуваних компаній. Найбільш поширеною формою аутсорсингу є розміщення виробничих майданчиків за кордоном, потім слідують ІТ-сервіси та розробка софта, дослідження і наукові розробки, дистрибуція і колл-центри. компанії відзначили Китай у 100%, у тай час як Бразилія, Сполучені Штати та Мексика одержали по 50%. Індія була згадана 40% респондентів, також як Великобританія, Малайзія, Канада та Чилі.
Причиною такої різкої зміни вектору ДайанаФарелл, директор Інституту глобальних досліджень McKinsey (Сан-Франциско, США), називає неможливість використовувати на свою користь низьку зарплату в країнах, що розвиваються. Зростання заробітної плати, подорожчання пального, а відтак вартості доставки, змушують шукати інші країни-постачальники або країни базування виробництва.
Також варто зазначити, що від того, що країна активно використовує послуги працівників в інших країнах, страждають її власні громадяни. Більшість робочих місць, які компанії пропонують,дістається працівникам з закордону. Яскравим прикладом є ті ж самі колл-центи. Американським компанія набагато вигідніше платити працівникам колл-центру в Індії, а не своїм співвітчизникам. Бо, скажімо працівнику колл-центру в США треба заплатити 20$/ год, а працівнику Індії - 12$/. Це значна економія для компаній, але це в деякій мірі підвищує рівень безробіття.
Отже, ринок аутсорсингу в США почав сильно розвиватися через зростаючу конкуренцію на глобальному ринку, і на той час американські компанії потребували якогось нового підходу до вирішення своїх проблем. Основною причиною переходу на аутсорсинг для компаній звичайно було зниження витрат. Аутсорсинг настільки глибоко торкнувся життя американських компаній, що йому передавались не лише другорядні функції, але й головні, в тому числі виробництво та наукові розробки.
Основною формою аутсорсингу в США стала офшорна (тобто часткова передача процесів виробництва компаніям, які знаходяться в інших країнах), а також поширені зовнішні підрядники. Країнами-виконавцями для США найчастіше були Індія та Китай. Хоча вище вже зазначалось, що частка Китаю на ринку аутсорсингу США різко зменшилась. Також з написаного вище можна зробити висновок, що ринок аутсорсингу в США знаходиться в стадії спаду, а країна переорієнтовується на аутсорсинг всередині країни.
Традиційно вважають, що аутсорсинг не є широко поширеним в Азії, і що його використовують лише економічно розвинені країни, такі як Австралія і Японія, адже це допомагає їм заощадити на трудових та експлуатаційних витратах. Насправді ж, компанії таких країн як Китай та Індія також віддають на аутсорсинг деякі зі своїх бізнес-функцій. Причиною використання аутсорсингу цими компаніями є не лише вигода у вигляді скорочення витрат компанії, зараз всі вже починають розуміти, що аутсорсинг має й інші переваги, наприклад, змогу підвищити конкурентоспроможність компанії через доступ до світової практики, та можливість зосередитися на ключових моментах своєї діяльності.
Аутсорсинг в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, більш поширений, ніж прийнято думати, у багатьох азійських компаніях його застосування є досить популярним. Половина опитаних керівників (54 відсотки) говорять, що вони в даний час активно використовують аутсорсинг інформаційно-технологічних рішень (IT), в той час як третина (35 відсотків) покладається на аутсорсинг бухгалтерського обліку, стягнення боргів та податкової обробки. Деякі компанії також активно використовують аутсорсинг збору даних і складання звітів (26 відсотків), управління людськими ресурсами (22 відсотків) і управління поставками (19 відсотків). Аутсорсинг як бізнес-стратегія, схоже, популярний в Азії, і його використання лише зростатиме. Близько третини респондентів кажуть, що вони планують почати використовувати аутсорсинг управління людськими ресурсами в найближчий час. А кожна чверть має намір використовувати аутсорсинг інформаційно-технологічних рішень.[3]
Аутсорсинг використовують не лише успішні компанії добре розвинених країн, але й тих країн, де експлуатаційні витрати, та витрати на робочу силу є низькими (Індія, Китай). Традиційно, аутсорсинг використовується, аби забезпечити зниження витрат на бізнес, тому зрозуміло, що більшість азіатських компаній, які використовують аутсорсинг є добре розвиненими, і компанії менш розвинені розглядаються як ті, що в аутсорсингу не зацікавлені. Проте 55 % опитаних компаній в Індії і 46 % компаній Китаю говорять, що використовують аутсорсинг вже давно. Крім того, 24 відсотка опитаних в Індії планують використовувати аутсорсинг в найближчі три роки, в той час як 30 відсотків китайських компаній говорять те ж саме.[4]
Отже, поштовхом до розвитку ринку аутсорсингу в Азії стала постійно зростаюча конкуренція в умовах глобального ринку. Головною причиною використання азійськими компаніями аутсорсингу стало бажання підвищити ефективність роботи компанії, і сконцентруватися на важливих аспектах свого бізнесу, не відволікаючись на другорядні завдання. Але на аутсорсинг в азійських компаніях віддають не лише другорядні функції, а й головні також.
В основному азійські компанії орієнтуються на аутсорсинг всередині своєї країни, але нерідко створюються дочірні підприємства і за її межами. Країнами-виконавцями аутсорсингу найчастіше є країни, де розташовані самі компанії, але нерідко саме Китай стає країною, де виконуються послуги аутсорсингу. Ринок аутсорсингу азійських країн (а особливо Японії) має тенденції до стабільного росту. Частка офшорного аутсорсингу мала, орієнтація на країни азійського регіону.


Список використаних джерел:
1.Outsourcing in Europe – EY [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.ey.com/Publication/
2.Міжнародний портал з аутсорсингу ‘Outsourcing portal intarnational’ [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://www.outsourcingportal.eu
3.‘IT outsourcing news from Europe and Eastern Europe’ Інформаційний ресурс - Режим доступу: http://itonews.eu
4.‘How Outsourcing Jobs Affects the U.S. Economy’ by Kimberly Amadeo, 2016 рік – Режим доступу https://www.thebalance.com/


 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
17.03.2017 13:05
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОФЕСІОНАЛЬНИХ ФУТБОЛЬНИХ КЛУБІВ ЄВРОПИ В РАМКАХ СИСТЕМ ЛІЦЕНЗУВАННЯ КЛУБІВ
17.03.2017 12:28
СТАН ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ ТОВАРАМИ УКРАЇНИ ТА США
16.03.2017 12:12




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1396 (0.154 сек.)