:: ECONOMY :: ПРИЙНЯТТЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РІШЕНЬ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ :: ECONOMY :: ПРИЙНЯТТЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РІШЕНЬ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ
:: ECONOMY :: ПРИЙНЯТТЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РІШЕНЬ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРИЙНЯТТЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ РІШЕНЬ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ

 
07.12.2011 14:06
Автор: Петренко Ольга Іванівна, старший викладач кафедри перевезень і маркетингу Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича – Сагайдачного, м. Київ
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]
Ефективна діяльність підприємств транспорту в довгостроковій перспективі, забезпечення високих темпів їх розвитку та підвищення конкурентоспроможності в умовах ринкової економіки в значній мірі визначаються рівнем їх інвестиційної активності та діапазоном інвестиційної діяльності [1].
Інвестиційна діяльність – це послідовна сукупність дій її суб’єктів (інвесторів і учасників) щодо здійснення інвестицій з метою одержання доходу або прибутку [2]. Таким чином, з визначення виходить, що будь-яка інвестиційна діяльність передбачає наявність суб’єктів інвестування та напрямків здійснення інвестиційних рішень (або об’єктів інвестування).
Всі суб’єкти інвестиційної діяльності транспортних компаній можна представити у вигляді 5 груп: транспортна компанія, держава, фінансово-кредитні установи, іноземні інвестори та функціональні учасники.
Основними напрямками прийняття інвестиційних рішень на підприємствах є:
1) обов’язкові вкладення;
2) інвестиційні рішення, спрямовані на зниження витрат, тобто вкладення з метою підвищення конкурентоздатності виробництва та підприємства в цілому;
3) інвестиційні рішення, спрямовані на оновлення активів підприємства (інвестиції, що направлені на нове будівництво, на розширення, на реконструкцію і  на технічне переозброєння фірми);
4) інвестиційні рішення з придбання фінансових активів:
- інвестиційні рішення, спрямовані на утворення стратегічних альянсів (синдикати, консорціуми, фірмовий аффілят, ПФГ);
- інвестиційні рішення, спрямовані на поглинання фірм;
- інвестиційні рішення, спрямовані на використання складних фінансових інструментів в операціях з основним капіталом (фінансовий лізинг, зворотний лізинг);
5) інвестиційні рішення з освоєння нових послуг і ринків;
6) інвестиційні рішення, спрямовані на придбання нематеріальних активів [4].
В цілому, всі види інвестиційних рішень можна проранжувати за ступенем їх пріоритетності для сучасної транспортної компанії (рис. 1).



Не зважаючи на те, що перші два види інвестиційних рішень здійснюються підприємствами транспорту постійно, але найбільшою групою інвестиційних рішень - є рішення, направлені на оновлення активів підприємства. Це пов’язане з тим, що підприємства транспорту відносяться до однієї із найбільш фондоємних галузей, а ступінь зносу основних фондів при цьому постійно зростає (в 2008 році становив 84,4%, в 2009 році – 85,7%, в 2010 році - 94,4% [3]). Тому для транспортних компаній найбільшою проблемою вважається недостатність темпів оновлення об’єктів виробничої інфраструктури, що негативно відображається на фінансовому стані компанії. Тому правильна та виважена інвестиційна політика щодо оновлення активів підприємства є запорукою стабільної та ефективної діяльності компаній транспорту.
Крім цього, потрібно пам’ятати, що прийняття рішень інвестиційного характеру, як і будь-який інший вид управлінської діяльності, ґрунтується на використанні різних формалізованих та неформалізованих методів та критеріїв. Ступінь їх поєднання визначається різними обставинами, у тому числі і тим з них, наскільки менеджер ознайомлений з наявним апаратом, який може бути застосованим у тому чи іншому конкретному випадку. У вітчизняній та іноземній практиці є цілий ряд формалізованих методів, розрахунки яких можуть слугувати основою для прийняття рішень в сфері інвестиційної політики транспортної компанії. Якогось універсального методу, придатного для всіх випадків життя, не існує. Тим не менш, маючи деякі оцінки, отримані формалізованими методами, навіть умовні, легше приймати остаточні рішення. Для прийняття інвестиційних рішень транспортними компаніями використовують наступні методи:
1) критерії, які дозволяють оцінити реальність проекту;
2) кількісні критерії, які дозволяють оцінити доцільність реалізації проекту;
3) кількісні критерії (фінансово-економічні), які дозволяють вибрати із тих проектів, реалізація яких доцільна (критерії сприйняття)[4].
Отже, розуміння та прийняття обґрунтованих інвестиційних рішень дозволить транспортним компаніям здійснювати ефективну господарську та економічну діяльність.

Список використаної літератури:
1. Бланк И.А. Инвестиционный менеджмент: [учебный курс]/ И.А. Бланк. - К.: Эльга-Н, Ника-Центр, 2002. – 448 с. - ISBN 966-521-048-3.
2. Інвестознавство [Електронний ресурс]/ Режим доступу: http://www. info-library.com.ua/books-text-1070.html.
3. Офіційний сайт Держкомстат України [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Череп А.В. Інвестознавство: [підручник]/ А. . Череп. – К.: Кондор, 2006. – 398 с. – ISBN 966-351-066-8.

e-mail: Olga_co@meta.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАСЛІДКИ ЗВТ З ЄС ДЛЯ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ЛЬВІВЩИНИ
07.12.2011 12:31
СИНЕРГЕТИЧНЕ УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЮ ТА ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
03.12.2011 14:06
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ІННОВАЦІЙ У ФІНАНСОВІЙ СФЕРІ
03.12.2011 00:45




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.168 сек. / Mysql: 1367 (0.131 сек.)