|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Бучинська Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
|
| 21.06.2018 12:41 |
| |
| |
|
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Кузів Яна Юріїівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
| 26.06.2018 18:35 |
| |
| |
|
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Хегай Євгенія Олексіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
|
| 21.06.2018 12:34 |
| |
|
Відображено [1-7] з 7 |
Сторінки:
1
|
|
|
|