:: ECONOMY :: ДЕМОКРАТИЧНІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНИ, ЇХ ОЦІНКА ТА НАСЛІДКИ :: ECONOMY :: ДЕМОКРАТИЧНІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНИ, ЇХ ОЦІНКА ТА НАСЛІДКИ
:: ECONOMY :: ДЕМОКРАТИЧНІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНИ, ЇХ ОЦІНКА ТА НАСЛІДКИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДЕМОКРАТИЧНІ РЕФОРМУВАННЯ УКРАЇНИ, ЇХ ОЦІНКА ТА НАСЛІДКИ

 
22.06.2010 10:34
Автор: Ступницький Віктор Володимирович, кандидат економічних наук, доцент Національного університету водного господарства та природокористування, Ступницька Євгенія Вікторівна, студентка Рiвненського державного гуманiтарного унiверситету
[Податкова система. Бюджетна система. Державне регулювання економіки]
Проголосивши незалежність у 1991 році, Україна поступово почала нарощувати процес реформування власної економіки, політики, армії, соціальної сфери, системи навчання тощо.
Пройшло вісімнадцять років становлення держави, а процеси реформування не тільки не закінчились, але «розгоряються» з новою силою, особливо в періоди проведення виборів. Складається враження, що українське суспільство живе лише одними реформуваннями.
Нагадаємо, що реформа – це перетворення, що проводиться законним шляхом, метою яких є укріплення та оновлення державних основ і не завжди передбачає поліпшення рівня життя, скорочення державних витрат та зростання доходів. Українське реформування націлене, в кінцевому підсумку, на демократичні зміни.
Що ж таке демократія і які вона несе кінцеві зміни? Загалом прийняте трактування демократії в сучасному розумінні є позитивне. Але ще Платон у «Державі» вказував, що одним із головних недоліків демократії є її надзвичайно низька обороноздатність. Карл Маркс відзначив, що демократія – «стая … сволочи, … собак и либеральных негодяев». Оскар Уайльд – «Демократия есть одурачивание народа при помощи народа ради блага народа». Джек Лондон – «Демократия - ложь,… дурман,… и служит лишь для того, чтобы рабочие - этот вьюченный скот - не бунтовали». А зі слів В. Путіна українська демократія – « …сплошна тирания. Полное нарушение Конституции, всех законов и так далее» [1].
Таким чином мета демократії – це зміни, які націлені на єдине – отримання влади та абсолютного контролю над територію та відповідно населенням цих територій. А отримання влади можлива лише за рахунок партії. Нагадаємо що політична партія з листа Енгельса до Маркса – « …банда ослов, слепо верующих в нас…» [1].
Крім того, історія вказує, що однією із головних причин падіння могутньої Візантії стали незгоди, суперечки та розлад візантійських партій. Це ж саме ми спостерігаємо і в українському суспільстві.
На фоні розгортання реформ, нагальні українські господарські, громадські, економічні та й самі політичні проблеми життя українського народу залишаються невирішеними. Хоча необхідні зміни надзвичайно активно обговорюються політиками, журналістами та громадськістю, які подають відповідні рекомендації, практично ж ефективного розвитку вітчизняної економіки не спостерігається. На даний період не вирішення цих проблем прикривається розгортанням фінансово-економічної кризи.
Що ж фактично відбувається в Україні в період постійного реформування? Наприкінці 1989 року кількість населення в Україні становила 51706,6 тис. осіб, а наприкінці 2001 року - 48457,1 тис. осіб. На 1 січня 2010 р. в Україні вже проживало 45962,9 тис. осіб [2]. Таким чином, українське реформування спричиняє щорічну не відтворювальну втрату населення України в кількості 287,185 тис. осіб.
Житлова площа, що вводилась у експлуатацію на 1980 р., становила 17326 тис. м2., а у 2009 році цей показник склав 6400 тис. м2, хоча в продовж 2007-2008 років спостерігалося найактивніше житлове будівництво (10500 тис. м2) [3]. Отже, вітчизняне реформування не забезпечило вирішення житлової проблеми українських громадян. Крім того житлове будівництво в Україні стало об’єктом спекуляцій та зловживань, а це призвело до падіння обсягів будівництва на третину в порівнянні з радянським періодом.
Нескладний аналіз статистичних даних по промисловості та сільському виробництву вказує на значне падіння його обсягів (від 10 до 500 разів) в порівнянні з радянським періодом.
Реформування системи освіти дали надзвичайно позитивний ефект: із групи 20 осіб лише 4-5 студенти можуть розв’язати рівняння із однією невідомою і це студенти інженерних спеціальностей третього курсу.
Досить багато виправдань щодо недосягнення намічених цілей у вітчизняному реформуванні через світову фінансово-економічну кризу. Але простий розрахунок рівня інфляції у співвідношенні «зарплата – споживчий кошик» для Німеччини склав 3,4%, для США – 3,8%, для Росії -20%, а для України – 200%.
Таким чином, всі ці реформи по своїй природі стали нічим іншим як плановим закономірним знищенням країни. І це не дивно. Адже в країні філософія підприємництва органічно пов’язана з корупцією.
Соціально-економічний розвиток країни може бути позитивним лише у випадку виконання Заповідей Божих, які необхідно розуміти не у вузькій особистій поведінці, а в перенесенні їх на всю економічну систему. Так, по заповіді «не кради», найперше слід ліквідувати та не допускати заборгованості по заробітній платі. Явище українського рейдерства по своїй природі – це свого роду узаконена крадіжка, - теж не виконання цієї заповіді.
Таким чином, статистична звітність повинна докорінно змінитись для того, щоб засвідчувати фактичний стан соціально-економічного розвитку країни на основі Заповідей Божих. А це вимагає зміни критеріїв визначення показників та їх методології обрахування.
Відповідно, зростання кількості населення і буде основним соціально-економічним показником діяльності українського уряду.

Список використаної літератури:
1. Цитаты о демократии // www.democracy.ru
2. Про кількість та склад населення України // www.ukrcensus.gov.ua
3. Соціально-економічне становище України // www.ukrstat.gov.ua

e-mail: evgenia_silver@mail.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПДВ У ПОДАТКОВІЙ СИСТЕМІ
15.06.2010 12:57
ОСНОВНІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА РЕАЛІЇ В УКРАЇНІ
08.06.2010 21:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.334 сек. / Mysql: 1367 (0.273 сек.)