:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ

 
22.05.2018 14:18
Автор: Михайлишин Олена Ігорівна, бакалавр, Львівський національний університет ім. І. Франка
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Для розвитку економіки України потрібно, щоб вітчизняні підприємства постійно підвищували конкурентоспроможність. Одним із засобів вирішення цього питання є впровадження ефективної комунікаційної політики на підприємствах.

Маркетингові комунікації сьогодні посідають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Зумовлено це актуальним станом економіки України, якому характерним є збільшення кількості підприємств з намаганням освоїти ширше коло ринкових сегментів. Це змушує проводити агресивну комунікаційну політику, збільшувати витрати на рекламу, оскільки на даний момент підприємству стає недостатнім виготовити якісний продукт і встановити на нього низьку ціну. Важливо також проводити взаємодію зі своїми клієнтами та встановлювати довготривалий зв’язок.

Ефективні маркетингові комунікації покликані не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик та якості товарів і послуг, умов укладення угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, встановити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості і довіри між виробником, споживачами і суспільством.

Ефективна комунікація з точки зору фірми-виробника полягає у тому, щоб споживачі, отримавши інформацію, відреагували згідно з прогнозами та очікуваннями виробника. Для ефективної комунікації потрібно врахувати соціальні, культурні, особистісні та інші чинники, які можуть бути перешкодами на шляху встановлення позитивного зв’язку зі споживачем. Якщо ж все таки комунікаційне повідомлення з тих чи інших причин не дає бажаних результатів, то потрібно змінити його за рахунок дублювання повідомлення, зміни повідомлення чи форми подачі інформації, зменшення кількості посередників комунікаційного процесу.

Основними засобами маркетингових комунiкацiй є реклама, стимулювання збуту, public relations, персональний продаж, прямий маркетинг. Варто зауважити, що всi засоби маркетингових комунiкацiй тiсно пов’язанi мiж собою i мають спiльну мету – прискорити просування товарiв на цiльових ринках, спонукати покупцiв до активних дій (купівлі чи здійснення повторних покупок, поширення відгуків та рекомендацій).

Реклама є досить складним та суперечливим поняттям. У цій галузі за останні роки відбулись кількісні та якісні зміни: ринок став непередбачуваний, на ньому з’являється все більше  професіоналів як з боку рекламодавців, так і з боку рекламних агентств, та спостерігається вагомий вплив і активне проникнення на український ринок реклами іноземних рекламодавців.

Згідно з оцінкою експертів Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), рекламно-комунікаційний ринок України 2018 закінчиться з показниками в приблизно 20 млрд  грн, що більше ринку минулого року на 26 % [1]. ВРК очікує ріст рекламних бюджетів у всіх його основних напрямках – ТБ, діджитал, радіо і тд. Найбільший ріст – 30% – очікується в сегменті діджиталу. Такі ж теми росту були й у 2017 році. Ключовим фактором позитивної динаміки ринку в 2018 стане органічне зростання споживання мобільного інтернету як медіа [2].

Головним кроком для процвітання рекламної галузі України є запровадження інновацій, що дасть реальну можливість впроваджувати дорогі, але разом з тим високоефективні рекламні кампанії. Раціональне застосування маркетингових комунікацій є основою формування стійкого позитивного іміджу підприємства. Це формує ефект придбання підприємством певної ринкової сили, зміцнює позиції фірми щодо товарів-замінників, полегшує доступ фірми до фінансових, інформаційних, трудових ресурсів.

Список використаних джерел:

1. Офіційний сайт Всеукраїнської рекламної коаліції [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vrk.org.ua/ad-market/

2. Інтернет-видання Watcher – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://watcher.com.ua/2017/12/06/na-dydzhytal-prypadatyme-28-ukrayinskoho-rynku-reklamy-v-2018-rotsi/ 

____________________________

Науковий керівник: Кузик Олег Володимирович, доцент кафедри маркетингу, Львівський національний університет ім. І. Франка



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
30.05.2018 00:02
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ
29.05.2018 22:48
ОГЛЯД ПЕРСОНАЛУ ГРУПИ НАФТОГАЗ ЯК ОБ’ЄКТА РЕВІТАЛІЗАЦІЇ
29.05.2018 14:15




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.289 сек. / Mysql: 1367 (0.223 сек.)