:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ) :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В УПРАВЛІННІ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ТЬЮТОРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ)

 
25.04.2017 13:18
Автор: Клименко Світлана Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри теорії й методики управління навчальними закладами освіти, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
[Секція 9. Економічна наука та освіта]

Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова школа. Простір освітніх можливостей» [1] формують ідеологію змін, які буде реалізовувати підготовлений до прийняття Верховною Радою у другому читанні Закон «Про освіту» [2]. Одне з головних завдань реформування – стимулювання та розвиток інноваційних процесів в освіті.  Але впровадження в освітній простір України тьюторних технологій вимагає уважного аналітичного підходу до перших результатів їх застосування за науково-дослідною роботою «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» [3]. На мікрорівні освітня установа є суб'єктом різних видів діяльності — як освітньої, так і не освітньої [4, с. 34].   До останньої відносяться такі її види, як наукова, управлінська, фінансова, зростає маркетингова складова залучення інших фінансових джерел розвитку школи. Л. Бойко-Бойчук, Ю. Буй соціальну складову відзначають в якості стратегічної перспективи розвитку організацій [6, 7]. Це визначення можна застосувати до використання тьюторних технологій, що дають поштовх розвитку українських навчальних закладів - учасників експерименту та ініціативних прихильників цього напрямку. Ризики незабезпечення інноваційного проекту «Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в освіті» достатнім рівнем фінансування включають в себе: ризик неотримання коштів, необхідних для розробки інноваційного проекту; ризик неотримання фінансових коштів в результаті неправильно обраного методу фінансування. Останнє означає, що орієнтація лише на бюджетне фінансування, відмова від участі у відповідних грантових, волонтерських, благодійних програмах може  ускладнити виконання науково дослідної роботи. Тому алгоритм спільного фінансування інноваційного освітнього процесу на території, наприклад, об`єднаної територіальної громади має бути вибудуваний на договірних засадах, адже  одним із шляхів подолання кризових процесів в освітній галузі є забезпечення саме інноваційного характеру  української освіти.

Список використаних джерел: 

1. Концепція «Нова школа. Простір освітніх можливостей». - 21 серпня  2016 р. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: mon.gov.ua/Новини%202016/08/21/2016-08-17-3-.pdf

2. Проект Закону «Про освіту» № 3491від 4.04.2016 р. - [Електронний ресурс] - Режим доступу: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58639

3. Тьюторська технологія як засіб реалізації принципу індивідуалізації в  освіті -  [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://sites.google.com/.../tutorskatehnologiaak

4. Заблоцький Б.Ф. Економіка й організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / Б. Ф. Заблоцький. – Львів: Новий світ, 2007. – 456 с. 

5. Про затвердження Положення  про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. - Наказ  МОН України від 7.11.2000 р. № 522 зі змінами та доповненнями .  - [Електронний ресурс] - Режим доступу: zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0946-00 

6. Бойко-Бойчук Л. В. Поняття «соціальна інновація»: типи визначень, приклади застосування / Л. В. Бойко-Бойчук // Наука та інновації, 2009. –Т. 5. – № 3. – С. 94–99. 

7. Буй Ю.В. Соціальні інновації: сутність та класифікація [Електронний ресурс] / Ю.В. Буй, Л.Д. Мельниченко. – Режим доступу: http://Conference.SPKNEU.ORG 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НАУКОВІ ПІДХОДИ АКТИВІЗАЦІЇ ТОЧОК ЗРОСТАННЯ ПОЛЯРИЗОВАНОГО ПРОСТОРУ
25.04.2017 20:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.184 сек. / Mysql: 1367 (0.145 сек.)