:: ECONOMY :: ВПЛИВ ФЕНОМЕНУ ПОКАЗНОГО СПОЖИВАННЯ НА УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО :: ECONOMY :: ВПЛИВ ФЕНОМЕНУ ПОКАЗНОГО СПОЖИВАННЯ НА УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ФЕНОМЕНУ ПОКАЗНОГО СПОЖИВАННЯ НА УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ФЕНОМЕНУ ПОКАЗНОГО СПОЖИВАННЯ НА УКРАЇНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО

 
21.03.2017 14:14
Автор: Кучеренко Євгенія Василівна, аспірантка, ДВНЗ «Національний гірничий університет»
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Після здобуття незалежності в Україні відбулися суттєві зміни, в соціальній та економній сферах суспільства. Під впливом трансформаційних процесів в українському суспільстві сформувався особливий тип ринкової економіки, який на практиці відрізнявся від тієї ідеальної моделі, яка була орієнтиром під час проведення реформ.

Через економічну кризу та занепад вітчизняної промисловості у 90-х рр. ХХ ст. для українського споживача, який потерпав у вирі дефіциту товарів, відкрились зовнішні ринки і зарубіжні товари, а разом з ними у сірі та непрості будні кризового періоду прийшли яскраві картинки «заморського життя» та гламуру.

Саме у цей період відбувається докорінна зміна суспільної свідомості українців та переоцінка цінностей. На зміну ідеалам колективізму, солідарності, рівності матеріальних статків та сором’язливості у споживанні приходить індивідуалізм та матеріалізм.

Економічна глобалізація та стрімкий зріст науково-технічного прогресу призвели до значного розширення вибору товарів та послуг для споживачів. З'явились нові сценарії споживання для українців.  Сучасні виробники, задля максимізації власного прибутку, застосовують певні маніпуляції, які спокушають споживача та мають вплив на його ринкову поведінку.

В Україні можна спостерігати за формуванням нового «суспільства споживання», в якому домінує інститут показного споживання. Головним мотивом якого є демонстрація свого високого соціально-матеріального положення. 

Найчастішим явищем сьогодення сучасного споживача є прагнення виділитися, «показати себе», «бути кращим, успішним», не завдяки застосуванню власних талантів, а за допомогою придбання певних товарів, особливого бренду.Дуже важливу роль стали відігравати саме брендові товари, адже їх купують не через основні функції, які вони виконують, а через спробу продемонструвати уявний або реальний статус.

З розвитком моди, реклами, маркетингу та інших галузей показне споживання стає особливо значимим для української молоді. Дуже престижним стало виставляти напоказ предмети розкоші або яскраві предмети гардеробу. Значним, інтенсивним поштовхом показного споживання для вітчизняної молоді відіграють соціальні мережі, де сучасне покоління проводить більшість свого часу.Адже саме там молодь прагне «виділитися», «показати себе», «бути кращим, успішним»…

Чимало вчених бачить в такій поведінці споживачів реальну загрозу для суспільства. Адже люди потрапляють у залежність матеріальних речей. Кожна нова покупка робить їх щасливішими, спонукаючи до витрати великої кількості енергії та ресурсів на процес споживання. Вчені наголошують, що суспільство не потребуєтакої кількості товарів та навіть не використовує їх повною мірою.

Отже, як бачимо, показне споживання відображає еволюцію соціально-економічної системи, та приховує в собі ще багато важливих питань та наслідків,якіпотребують особливої уваги та аналізу.

________________________


Науковий керівник: Пилипенко Ганна Миколаївна, доктор економічних наук, професор, ДВНЗ «Національний гірничий університет»




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
20.03.2017 13:51
ВАЖЛИВІСТЬ ПОКАЗНИКІВ КОРПОРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКІ Є НЕОБХІДНИМИ ПРИ ОЦІНЦІ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
20.03.2017 13:12
NEURAL NETWORKS: A COMPARATIVE STUDYUSING FLEXIBLE NONLINEAR ECONOMETRIC MODELS
17.03.2017 12:46
ЕКОНОМІЧНА СТІЙКІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
17.03.2017 12:38
НЕОБХІДНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
17.03.2017 12:34
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА І ПРОДУКЦІЇ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
17.03.2017 11:46
ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МОЛОКОПЕРЕРОБНОЇ ГАЛУЗІ
16.03.2017 15:00
АНАЛІЗ ФІНАНСОВОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ РОЗВИТКУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
15.03.2017 18:54
ІННОВАЦІЇ ЯК ОСНОВА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ЕКОНОМІКИ
15.03.2017 13:25
ФОРМУВАННЯ РИНКУ УКРАЇНСЬКОГО БІОПАЛИВА: ПЕРЕДУМОВИ, ПЕРСПЕКТИВИ, СТРАТЕГІЯ
15.03.2017 13:08




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.176 сек. / Mysql: 1396 (0.135 сек.)