:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ

 
11.11.2014 21:43
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
У зв’язку з зростанням екологічної свідомості суспільства та поширенням концепції сталого розвитку розвивається і екологічний брендинг, а увага людства спрямовується на екологічну якість товарів, їх безпечність для життя і здоров’я. З огляду на це, проблема поширення екологічного брендингу є досить актуальною і потребує подальших досліджень.
Екологічний брендинг (екобрендинг) є діяльністю, у процесі якої відбувається створення та втілення екологічно спрямованого бренда на ринок за допомогою специфічних маркетингових інструментів, управління технологією просування і рекламною підтримкою бренда, акцентуючи увагу споживача на екологічних властивостях товару [1].
Згідно з концепцією екологічного брендингу виділяють певні маркетингові підходи щодо залучення клієнтів, а саме [2]:
1. «екологічна легенда», тобто історія виникнення товару – ідея про виробництво продукції в екологічно чистій місцевості;
2. образ екологічно чистої місцевості, в основі якого  ідея про чисте походження продукту. Наприклад, в Україні це Карпати, Крим;
3. виробничі інновації, що включають екологічно чисті технології;
4. філокопірайтинг, тобто назва товару повинна наголошувати на його екологічності. Це досягається завдяки додаванню до назви товару слів  Eco, Vita, Pure, Naturе тощо;
5. мерчандайзинг – означає відповідний вибір полиці для продукції екологічного призначення.
Таким чином, концепція екобрендингу набуває дедалі більшого поширення. Проте основними чинниками, що стримують його розвиток, є низькі доходи населення, яке не завжди готове дорожче платити за екологічність товару.

Список використаних джерел:
1. Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку / Махнуша С.М., Косолап Н.Є // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. - № 1. – С. 36-44.
2. Зайчук Т.О. Маркетингові інструменти забезпечення конкурентоспроможності виробництва екологічно чистих продуктів харчування / Зайчук Т.О. // Вісник Хмельницького
національного університету. – 2008. – №5. – С. 66-69.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ СТОСОВНО РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
29.11.2014 01:52
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
29.11.2014 01:03
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
29.11.2014 00:03
СУЩНОСТЬ И ОСУЩЕСТВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИОННОГО МАРКЕТИНГА РЕГИОНА
28.11.2014 23:58
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
27.01.2015 22:25
РОЛЬ МЕНЕДЖМЕНТУ В УМОВАХ ФІНАНСОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ В ДЕРЖАВІ
26.11.2014 19:41
ДО ПИТАННЯ ПРО РЕФОРМИ У СИСТЕМІ МЕДИЧНОГО СТРАХУВАННЯ В УКРАЇНІ
25.11.2014 22:36
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
18.11.2014 17:28
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ В УКРАЇНІ
11.11.2014 21:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.504 сек. / Mysql: 1396 (0.427 сек.)