:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017) :: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017)
:: ECONOMY :: Конференції 2017 :: Наукові підходи у реформуванні сучасної економічної системи (25.04.2017)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 
 
MODERN METHODS OF ENTERPRISE MANAGEMENT IN CRISIS PERIOD
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Dudko A.V., Polukhin A.V., students, National Aviation University
26.04.2017 15:27
 
 
МІСЦЕ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Геселева Катерина Олексіївна, студентка, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
26.04.2017 19:45
 
 
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ REIKARTZ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кальніцька Марина Олександрівна, старший викладач, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара; Сагдєєва Діана Ріфатівна, студентка, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
13.04.2017 16:05
 
 
СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА РЕКЛАМА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу Університету митної справи та фінансів
10.04.2017 15:47
 
 
 
РІЗНОКОЛЬОРОВИЙ ПІАР
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ковальчук Наталія Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту та маркетингу, Університет митної справи і фінансів; Тристан Вікторія Романівна, студентка, Університет митної справи і фінансів; Кренц Сергій Анатолійович, студент, Університет митної справи і фінансів
24.04.2017 09:14
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ СУЧАСНОСТІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лозовський Олександр Миколайович, кандидат економічний наук, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського торговельно-економічного університету
24.04.2017 11:08
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ніколаєва Вікторія Василівна, старший викладач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»; Крошка Світлана Анатоліївна, студентка, Криворізький економічний інститут ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана»
25.04.2017 13:48
 
 
ВИКОРИСТАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Петрушко Христина Петрівна, студентка, Київський національний університет біоресурсів та природокористування
25.04.2017 16:30
 
Відображено [1-8] з 8 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.201 сек. / Mysql: 1366 (0.161 сек.)