:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Реформування економічної системи країни: теоретичні та практичні аспекти
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 
 
МОТИВАЦІЯ ЯК ЗАГАЛЬНА ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Бондарчук Наталія Анатоліївна, студентка факультету економіки і менеджменту Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
10.12.2012 19:19
 
 
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ МЕНЕДЖЕРІВ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ; Барабан Олена Олегівна, студентка факультету економіки і менеджменту Вінницького торгівельно-економічного інституту КНТЕУ
10.12.2012 18:31
 
 
МАРКЕТИНГ СЬОГОДЕННЯ: ЯКИЙ ВІН? МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Андрущенко Наталія Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Передереєва Олена, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Джерелюк Дарина, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
05.12.2012 16:27
 
 
КОНЦЕПЦІЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ ПРОДУКТУ «AKTIMEL» ТОРГОВОЇ МАРКИ «DANON»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Арабаджи Олена Петрівна, студентка Одеського Національного Політехнічного Університету; Михайлова Тетяна Іванівна, студентка Одеського Національного Політехнічного Університету
07.12.2012 00:21
 
 
СПЕЦИФІЧНІ РИСИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Берін Родіон Миколайович, студент Одеського національного політехнічного університету
11.12.2012 23:41
 
 
ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА НА ПРЕДПРИЯТИИ МЕБЕЛЬНОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гузій Світлана Леонідівна, аспірантка відкритого міжнародного університету розвитку людини "Україна"
30.11.2012 14:47
 
 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дімітрашко Катерина Ігорівна, студентка Одеського національного політехнічного університету
06.12.2012 18:40
 
 
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
12.12.2012 00:49
 
 
 
МАРКЕТИНГОВА МОЖЛИВІСТЬ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЛІФТОВОГО ГОСПОДАРСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Замлинська Ольга Володимирівна, Одеський державний аграрний університет
06.12.2012 17:55
 
 
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Лебєдєва Ірина Броніславна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту Донбаського державного технічного університету; Алексєєнко Крістіна Вікторівна, магістрант Донбаського державного технічного університету
12.12.2012 17:42
 
 
АСПЕКТИ СУЧАСНОГО СОЦІАЛЬНО – ЕТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ортинська Валентина Василівна, кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
12.12.2012 16:57
 
 
ОСНОВНІ СПОСОБИ ФОРМУВАННЯ НОВИХ РИНКІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Подольчак Надія Ігорівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
05.12.2012 16:56
 
 
ПОРТРЕТ СУЧАСНОГО КЕРІВНИКА В СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Рибчинська Тетяна Юріївна, студентка Луцького національного технічного університету
12.12.2012 16:42
 
 
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Токарєва Олена Федорівна, магістрант Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка
10.12.2012 16:57
 
 
УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРНИМ ЗРОСТАННЯМ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі Вінницького олієжиркомбінату)
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Штуй Леся Анатоліївна, студентка Вінницького соціально-економічного інституту Університету «Україна»
05.12.2012 16:09
 
Відображено [1-15] з 15 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.283 сек. / Mysql: 1395 (0.202 сек.)