:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій :: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
:: ECONOMY :: Конференції 2012 :: Розвиток сучасної економічної науки за умов глобальних трансформацій
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 
 
МЕТОДИ ВПЛИВУ НА КУПІВЕЛЬНУ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету; Пашенко Катерина Юріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
30.05.2012 19:29
 
 
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевська Оксана Вікторівна, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
30.05.2012 09:22
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ НА ВИСТАВКАХ ТА ЯРМАРКАХ УКРАЇНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Тімошевський Дмитро Костянтинович, магістрант Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
30.05.2012 08:38
 
 
ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ВАТ «ГАЙСИНХЛІБ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сіренко Світлана Олександрівна, кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Жарлінська Раїса Григорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри товарознавства та маркетингу Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Штовбань Вікторія Олександрівна, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
30.05.2012 15:28
 
 
ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО ПОРТФЕЛЮ ТОВ «ГНІВАНСЬКА КОВБАСНА ФАБРИКА»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тернова Алла Станіславівна, кандидат технічних наук, доцент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ; Кубік Віта Сергіївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
25.05.2012 19:59
 
 
 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА «НЕМИРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КООПЕРАТИВНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тернова Алла Станіславівна, кандидат технічних наук, доцент, Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ; Кононенко Л.М., Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
31.05.2012 22:00
 
 
СОВРЕМЕННЫЕ АСПЕКТЫ УПРАВЛЕНИЯ КАЧЕСТВОМ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Троян Ольга Викторовна, магистр Донбасского Государственного Технического Университета
21.05.2012 09:46
 
 
АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Троян Ольга Вікторівна, магістр Донбаського Державного Технічного Університету
30.05.2012 10:19
 
 
УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ВНУТРІШНЬОМУ РИНКУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Чубата Оксана Юріївна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету
30.05.2012 19:58
 
Відображено [1-9] з 9 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.283 сек. / Mysql: 1366 (0.226 сек.)