:: ECONOMY :: БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І КОНТРОЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ :: ECONOMY :: БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І КОНТРОЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ
:: ECONOMY :: БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І КОНТРОЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК І КОНТРОЛЬ ФОРМУВАННЯ ЗВІТНОСТІ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

 
12.04.2019 09:18
Автор: Цегельна Лілія Олександрівна, студентка 5 курсу, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
[Секція 6. Податкова система. Бюджетна система. Правові відносини в економічній системі;]

Податок на додану вартість — це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець (податковий агент).

Платники податку:

• будь-яка особа, що провадить або планує провадити господарську діяльність і реєструється за своїм добровільним рішенням як платник податку;

• будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку;

• особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без утворення юридичної особи;

• будь-яка особа, що ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню.

Базою оподаткування є договірна вартість товарів (послуг), що постачаються, але не нижче звичайної ціни, ціни придбання та залишкової вартості (щодо основних засобів). 

Ставки ПДВ:

• 20% – основна ставка щодо більшості операцій постачання та для визначення “імпортного” ПДВ;

• 7% – використовується щодо лікарських засобів та медобладнання, медичних виробів; 

• 0% – ставка ПДВ щодо експорту; 

• “без ПДВ” – існують операції звільнені від оподаткування взагалі.

Податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Сума податкового зобов’язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку.

Отже, ПДВ має високу фіскальну ефективність та є одиним із основних бюджетоутворюючих платежів в Україні. Широка база нарахування податку дає змогу зміцнити дохідну частину Державного бюджету України. Цей податок входить до найбільш розповсюджених у світі непрямих податків. Однією з особливих характеристик ПДВ є включення податку до ціни товару, що призводить до її збільшення та підвищення рівня недоступності деяких товарів для малозабезпечених громадян. Це дає можливість говорити про соціальну несправедливість цього податку, за умови відсутності диференційованих ставок, які запроваджені у багатьох європейських країнах.

Удосконалити систему ПДВ можна за допомогою:

• зменшення основної ставки податку на додану вартість;

• покращення адміністрування податку, впровадження нових підходів до аналізу фінансово-господарської діяльності платників, моніторингу їх діяльності та визначення підприємств, що належать до груп ризику;

• посилення контролю за повнотою декларування і своєчасністю сплати податків;

• удосконалення системи прогнозування надходжень ПДВ до державного бюджету та сум відшкодування ПДВ з метою пошуку додаткових джерел наповнення бюджету та формування резерву для бюджетного відшкодування цього податку.

Список використаної літератури:

1. Податковий кодекс України [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ – СКЛАДОВА ЧАСТИНА ІНСТИТУЦІЙОГО УСТРОЮ КРАЇНИ
15.04.2019 15:37
АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК ТА ЙОГО РОЛЬ У СИСТЕМІ ОПОДАТКУВАННЯ СПОЖИВАННЯ В УКРАЇНІ
09.04.2019 16:02




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 1367 (0.152 сек.)