:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ :: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
:: ECONOMY :: ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

 
06.02.2013 14:12
Автор: Сорочак Марія Олегівна, студентка НУ «Львівська політехніка»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сучасний маркетинг розвивається в умовах соціально-економічних змін, що характеризуються динамізмом, високим ступенем невизначеності навколишнього середовища, суттєвими технологічними перетвореннями, які в значній мірі впливають і на маркетинг. Вказані процеси обумовлюють характер та закономірність його розвитку в усіх галузях економіки та економічних структурах країни.
Стрімкий розвиток Інтернету і його проникнення практично у всі сфери людської діяльності зініціював формування інтернет-економіки, яка стрімко розвивається, тобто розвиток бізнесу в Інтернеті.
Інтернет-маркетинг – це комплексне застосування складових класичного маркетингу з метою реклами в Інтернеті.
Інтернет-маркетинг потрібно розглядати як новий вид маркетингу, який передбачає застосування традиційних та інноваційних інструментів і технологій у мережі Інтернет для визначення і задоволення потреб та запитів споживачів шляхом обміну з метою отримання товаровиробником прибутку чи інших вигод.
Метою інтернет-маркетингу є досягнення максимального ефекту від потенційної аудиторії інтернет-ресурсу. Інтернет-реклама завжди входить в рекламну компанію провідних компаній. Без інтернет-маркетингу підприємство вважається нерозвинутим й застарілим, тому що цей спосіб є дешевим та ефективним для просування товару.
Інтернет-маркетинг на сьогодні набирає обертів і, безсумнівно, має неабиякі перспективи.
Перевагами інтернет-маркетингу є:
• зручність;
• мінімум затрат часу;
• доступ до порівняльної інформації;
• організація безпосереднього контакту продавця і покупця;
• можливість зменшення цін на продукцію та підвищення рентабельності торгівлі;
• безперервна можливість внесення корективів у свою діяльність;
• здатність охоплювати значні територіальні відстані.
Недоліками інтернет-маркетингу є:
• обмеженість доступу покупців;
• розгляд його як спаму;
• хаотичність та інформаційне перенавантаження;
• низька гарантія безпеки.
Інтернет-маркетинг – це набір інструментів, методик і практик, досвіду, який допомагає використовувати Інтернет як канал залучення клієнтів (див. рис. 1). При цьому не існує чітких правил, що робити конкретній компанії, що саме для неї буде правильним. Необхідно експериментувати і робити висновки, залишати найбільш ефективні інструменти. Важливо професійно і комплексно займатися інтернет-просуванням, а не частково і як-небудь.



Рис. 1. Сучасні інструменти інтернет-маркетингу
Медійна реклама – являє собою анімаційні та мультимедійні банери, які спрямовані на візуальне сприйняття користувачів.
Контекстна реклама – заснована на відповідності змісту рекламного матеріалу контексту (утримання) інтернет-сторінки, на якій розміщується рекламний блок. Носієм реклами може бути текстово-графічне оголошення або рекламний банер.
Пошуковий маркетинг (SEM – Search engine marketing) – комплекс заходів, спрямований на збільшення відвідуваності сайту його цільовою аудиторією з пошукових машин. Пошукова оптимізація сайту (SEO – search engine optimization) – заходи спрямовані на оптимізацію сайту для пошукових систем, виведення його на перші позиції за ключовими пошуковими запитами залучення цільової аудиторії з пошукових систем.
Просування в соціальних мережах: SMO (social media optimization) – оптимізація сайту, орієнтована на те, щоб статті і замітки найчастіше цитували в соціальних мережах, блогах і форумах, залучаючи на сайт відвідувачів звідти; SMM (Social media marketing) – це ефективний інструмент, за допомогою якого відвідувачі залучаються на сайт з соціальних мереж, спільнот, блогів, щоденників і форумів.
Прямий маркетинг – це індивідуальне спілкування рекламодавця з клієнтами з метою здійснення продажу.
Вірусний маркетинг – загальна назва різних методів поширення реклами, де головним розповсюджувачем інформації є самі одержувачі інформації, шляхом формування змісту, здатного залучити нових одержувачів інформації за рахунок яскравої, креативної, незвичайної ідеї або з використанням природного або довірчого послання.
Партизанський маркетинг – мистецтво досягати цілей рекламних кампаній за рахунок оригінальних ідей при мінімальному бюджеті.
Усі ці інструменти покликані створити попит, мотив, прагнення придбати  товар та скористатися послугами, які пропонуються. Кожен з них є дієвим, а при правильному комбінуванні можна отримати неочікувано високі результати продажу.
Інтернет є не просто новим каналом збуту або маркетингових комунікацій, а новим ринком, на якому представлені поряд з реальними, фізично існуючими товарами електронні продукти – товари та електронні послуги з обробки інформації. Електронні продукти мають подібні риси, що дозволяють говорити про них як про особливий тип товару. Їх можна класифікувати у три категорії:
• інформаційні та розважальні продукти (ЗМІ; інформація про продукти – специфікації, інструкції, матеріали для підготовки торгових агентів; графічні матеріали – фотографії, листівки, календарі, карти, аудіо матеріали – музичні записи, промови та виступи; відеоматеріали – кінофільми, телевізійні програми);
• символи, концепції, жетони (квитки і купони замовлень авіаквитків, місць у готелях, квитки на концерти, спортивні заходи; фінансові сертифікати – чеки, електронні засоби оплати, кредитні картки);
• процеси та послуги (офіційні форми та платіжні квитанції державних органів; електронні послання – листи, факси, телефонні дзвінки; бізнес-процеси, що створюють споживчу цінність, замовлення, бухгалтерські проводки, облік запасів, контракти; аукціони та електронні ринки; дистанційне навчання, надання медичних та інших інтерактивних послуг; інтерактивні види розваг).
Отже, інтернет-маркетинг став популярним з розширенням доступу до Інтернету і являє собою невід’ємну частину будь-якої маркетингової кампанії. Він забезпечує всебічне і багатоаспектне просування сайту певної продукції або фірми в такій області, як Інтернет, тому значно зростає число залучених потенційних клієнтів. Інтернет маркетинг є надзвичайно результативним і економічно вигідним вкладенням коштів, причому невеликих.

Список використаних джерел:
1. Мороз Л.А., Чухрай Н.Т. Маркетинг. – 2-е вид. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2002. – 244 с.
2. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛІВ В УКРАЇНІ
21.02.2013 16:09
КЛАСТЕРНА ПОЛІТИКА ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
20.02.2013 10:44
МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВ ПОБУТОВОЇ ХІМІЇ
18.02.2013 14:46
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ М.ОДЕСИ
18.02.2013 14:43
КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В ІНТЕРНЕТ
18.02.2013 14:32
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
07.02.2013 13:21
ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ УКРАЇНИ
06.02.2013 13:32
АРМ МЕНЕДЖЕРА ЯК СКЛАДОВА ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
06.02.2013 12:41
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
06.02.2013 12:12
ФОРМУВАННЯ ПОДАТКОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
06.02.2013 11:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.146 сек. / Mysql: 1396 (0.111 сек.)