:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення :: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення
:: ECONOMY :: Конференції 2013 :: Проблеми сучасної економіки та шляхи їх вирішення
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 
 
СУЧАСНИЙ СТАН ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МУЗЕЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Василик Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, Луцький національний технічний університет; Ляхов Юрій Юрійович, магістрант, Луцький національний технічний університет
10.12.2013 12:37
 
 
АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТРУДОВИХ ВИТРАТ ТА «ХРОНОФАГІВ» СУЧАСНОЇ ДІЛОВОЇ ЛЮДИНИ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Воробей Роман Олександрович, Дерев’янко Вікторія Миколаївна, магістранти, Національний університет державної податкової служби України
18.12.2013 01:49
 
 
АНАЛІЗ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ГАЛУЗІ ВИРОБНИЦТВА СОНЯШНИКОВОЇ ОЛІЇ НА ОСНОВІ РОМБУ ДЕТЕРМІНАНТНИХ ПЕРЕВАГ М. ПОРТЕРА
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гриців Андрій Олегович, cтудент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
18.12.2013 02:23
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Захаров І. І., студент магістр, Горбань С.Ф., кандидат технічних наук, доцент, Запорізький національний технічний університет
18.12.2013 14:41
 
 
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ ШЛЯХОМ СТВОРЕННЯ МЕРЕЖЕВОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кочетков Володимир Вікторович, аспірант, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень
06.12.2013 20:40
 
 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кощій Оксана Вікторівна, доктор економічних наук, професор, Луцький національний технічний університет; Олисюк Марія Миколаївна, студент, Луцький національний технічний університет
04.12.2013 17:07
 
 
 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ ТА ЕКОНОМІЧНО РОЗВИНУТИХ КРАЇНАХ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мажаренко Катерина Петрівна, старший викладач кафедри менеджменту Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Скляр Марина Олегівна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського; Іващенко Аліна Сергіївна, студентка Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
18.12.2013 15:18
 
 
ЕКОЛОГІЧНЕ МАРКУВАННЯ ТОВАРІВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Макар Оксана Павлівна, кандидат економічних наук, доцент, Національний університету «Львівська політехніка»; Козяр Наталія Іванівна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
02.12.2013 17:51
 
 
РАСЧЁТ И ОЦЕНКА ПОКАЗАТЕЛЕЙ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мацукевич Анна Владимировна, студентка, Полесский государственный университет, Беларусь
16.12.2013 21:58
 
 
АНАЛІЗ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЙ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мосейчук В.В., Лаврищева М.В., Донбаська національна академія будівництва і архітектури
13.12.2013 22:30
 
 
МІСЦЕ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ничипорчук Людмила Вікторівна, магістрант, Луцький національний технічний університет
05.12.2013 18:57
 
 
ВИЗНАЧЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пономарчук Олена Дмитрівна, доцент Київського економічного інституту менеджменту
17.12.2013 17:58
 
Відображено [1-12] з 12 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.226 сек. / Mysql: 1395 (0.179 сек.)